Stray Kids- "Gone Away" (HAN & Seungmin & I.N) [No Easy]

Artysta: Stray Kids
Wytwórnia: JYP Entertainment
Data wydania: 23.07.2021r
Nazwa piosenki: "Gone Away"
Nazwa albumu: "No Easy"


Lista utworów:
10. "Red Lights" (Bang Chan & Hyunjin)
11. "Surfin" (Lee Know & Changbin & Felix)
12. "Gone Away" (HAN & Seungmin & I.N) 
14. "Mixtape : Oh"

Tekst (kor.ver.)

Muneojyeobeorin
Geu sigan sogeseo
Unmyeongira mideotdeon baraemjocha
Ijen soyongeomneunde
Eongkyeobeorin
Neol chatdeon nae mamdo
Sarajyeosseo, gone away, gone away
Deo isang jabeul sudo eopseul geot gata
Han jeomssik tteeo nae
Da kkumieotdaneun deusi
Eojilleojin gieok sogeseo
Neol chiulge
Gajang apeun neoui heunjeogeul taeugo
Da nallyeo aesseo nado
Amureochi aneun cheokae geureoke
Muneojyeobeorin
Geu sigan sogeseo
Unmyeongira mideotdeon baraemjocha
Ijen soyongeomneunde
Eongkyeobeorin
Neol chatdeon nae mamdo
Sarajyeosseo, gone away, gone away
Deo isang jabeul sudo eopseul geot gata
Barabol subakke eopda
Buseojyeo beorin gieok da
Badage tteoreojyeo jakkuman beigo
Sangcheoga dasi amuljireul anneunda
Eotteoke haeya haljido aneunde
Amu sai anieosseul ppuninde
Mameul samkyeobwado
Aesseobwado apeun geon nanikka
Muneojyeobeorin
Geu sigan sogeseo
Unmyeongira mideotdeon baraemjocha
Ijen soyongeomneunde
Eongkyeobeorin
Neol chatdeon nae mamdo
Sarajyeosseo, gone away, gone away
Deo isang jabeul sudo eopseul geot gata
Amugeotdo
Nameun ge eomneunde (kkumman gatdeon modeun ge)
Sigani gado
Apaman oneunde
Neowa hamkke haetdeon geu sigandeuri geujeo modeun ge jeonbu gabyeopge
Teoreonael su inneun gamjeongeun anijana igeol eotteoke
Amuri jiuryeo haedo seulpeojijana
I mameul eotteoke amu il eopseotdan deusi tteonabonae
Doraseodo gyeolguk
Dasi saenggangnaneunde
Muneojyeobeorin
Geu sigan sogeseo (Woah-oh-oh)
Unmyeongira mideotdeon i modeun geol (modeun geol)
Aesseo oemyeonhaebonda
Ne gyeoteseo
Meomul su eopseotgo (meomul su eopseotgo)
Noabolge, gone away, gone away (Gone away)
Ireon nal bwado neon da moreul tenikka
Woah, woah-oh, woah-oh
Woah-ooh-woah, woah
Ooh, woah
Gone away, gone away
Eopseul geot gata

Tekst (eng.ver.)

Inside collapsed time
Even my hopes
For us to be together
No longer matter
My love, tangled up
While looking for you
Is gone, gone away, gone away
I don't think I can stop you from leaving anymore
Take it out one by one
As if it was all a dream
In the messy memories
I'll clean your memory up
Burn the most painful traces of you
I try to blow it all away
Pretend like nothing is wrong
Inside collapsed time
Even my hopes
For us to be together
No longer mattеr
My love, tangled up
While looking for you
Is gonе, gone away, gone away
I don't think I can stop you from leaving anymore
I have no choice but to look
At all the broken memories
I kept falling to the floor and kept getting cut
This wound won't heal again
I know what to do
It was just nothing
Even if I swallow my heart
I'm the one who hurts no matter how hard I try
Inside collapsed time
Even my hopes
For us to be together
No longer matter
My love, tangled up
While looking for you
Is gone, gone away, gone away
I don't think I can stop you from leaving anymore
Anything
There's nothing left (everything that was like a dream)
Even if time goes by
It only hurts
The times I spent with you were just everything lightly
It's not a feeling I can shake off, how can I do this
No matter how hard I try to erase it, it's sad
How can I let this heart go as if nothing happened
Turn around eventually
I remember again
In collapsed time
Even my hopes (Woah-oh-oh)
All this time I believed it was fate (Everything)
I tried to ignore
Beside you
I couldn't stay (couldn't stay)
I'll let you go, go away, go away (Gone away)
Even on days like this, you won't know everything
Woah, woah-oh, woah-oh
Woah-ooh-woah, woah
Ooh, woah
Gone Away, gone away
I don't think so

Tekst (pol.ver.)

Wewnątrz zapadającego się czasu
Nawet moje nadzieje
Abyśmy byli razem
Już nie mają znaczenia
Moja miłość jest splątana
Szukając Ciebie
Odeszła
Chyba już nie mogę Cię powstrzymać przed odejściem
Wyjmij jedno po drugim
Jakby to wszystko było snem
W niechlujnych wspomnieniach
Wyczyszczę Twoją pamięć
Paląc najbardziej bolesne ślady po sobie
Staram się to wszystko zdmuchnąć
Udając, że nic się nie stało
Wewnątrz zapadającego się czasu
Nawet moje nadzieje
Abyśmy byli razem
Już nie mają znaczenia
Moja miłość jest splątana
Szukając Ciebie
Odeszła
Chyba już nie mogę Cię powstrzymać przed odejściem
Nie mam wyboru, muszę patrzeć
Na wszystkie rozbite wspomnienia
Ciągle spadałem na podłogę i ciągle się kaleczyłem
Ta rana już się nie zagoi
Wiem, co robić
To było po prostu nic
Nawet jeśli połknę moje serce
Jestem tym, który cierpi bez względu na to, jak bardzo się staram
Wewnątrz zapadającego się czasu
Nawet moje nadzieje
Abyśmy byli razem
Już nie mają znaczenia
Moja miłość jest splątana
Szukając Ciebie
Odeszła
Chyba już nie mogę Cię powstrzymać przed odejściem
Wszystko
Nic nie zostało (wszystko, co było jak sen)
Nawet jeśli czas minie
To pozostaje tylko ból
Czasy, które z Tobą spędziłem, były po prostu lekkością
To nie jest uczucie, z którego mogę się otrząsnąć, jak mam to zrobić
Nieważne jak bardzo staram się to wymazać, to smutne
Jak mogę pozwolić temu sercu odejść, jakby nic się nie stało?
Odwróć się w końcu
Znowu pamiętam
Wewnątrz zapadającego się czasu
Nawet moje nadzieje
Przez cały ten czas wierzyłem, że to przeznaczenie
Próbowałem je zignorować
Obok ciebie
Nie mogłem zostać
Pozwolę Ci odejść
Nawet w takie dni nie będziesz wiedziała wszystkiego
Woah, woah-oh, woah-oh
Woah-ooh-woah, woah
Och, woah
Odedź
Nie wydaje mi się

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki