STAYC- "Complex" [Stereotype]

Artysta:
 STAYC
Wytwórnia: High Up Entertainment
Data wydania: 06.09.2021r
Nazwa piosenki: "Complex"
Nazwa albumu: "Stereotype"


Lista utworów:
4. "Complex"





Tekst (kor.ver.)

Oh
Oh, yeah, yeah
Sometimes, baro yeope inneun geonman gata
Wae nan ajikdo neoreul mot ijeo, baby (Mm-mm)
Nuneseo meoreojyeo maeumsogeseodo eopseojyeo
Nae yaegin anin deuthae
Yeah, yeah, han beoneun saekkamake ijeotdago saenggakaesseo
Jeongmallo i jeongdomyeon gwaenchanajil ttaega dwaеsseo
Geureoda nugungaga dasi dugеungeorige hae
Geuttae kkok ne saenggagi na kkeunnabeorige dwae, my baby
Someday, someday dasi sarangeul wonhae
So sweet love, dalkomhagopa
My, my, my complex, my complex
Neo ttaemune no, I can't
Nan ajikdo jal jinaeji mothae no more
Oh-oh, oh-oh-oh-oh
Complex, my complex
Neo ttaemune, no, I can't
Nan ajikdo haengbokaji mothae, no more
Oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh-oh
Dalkomhan sarangeul nan cheoeum aratjyo (So, baby)
Jeongmallo daedanhaesseo neoran saramdo (I need you, boy)
Eojjeomyeon wonhaneunjido (I miss you, boy)
Dasi dorawa jugireul (I know)
You're never coming back
Not coming back, mworaedo mworaedo
Gakkeum ppurichigon hae neomankeum, meotjida haedo
Eokjiro haneun geo nan mothae
You said I'm sorry, geurae jeongmal neoneun nappa
Oh, baby, geunde wae geuriwohalkka
My, my, my complex, my complex
Neo ttaemune no, I can't
Nan ajikdo jal jinaeji mothae no more
Oh-oh, oh-oh-oh-oh
Complex, my complex
Neo ttaemune no, I can't
Nan ajikdo haengbokaji mothae no more
Oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh-oh
Sometimes, baro yeope inneun geonman gata
Wae nan ajikdo neoreul mot ijeo, baby, yeah, yeah
Nuneseo meoreojyeo maeumsogeseodo eopseojyeo
Geuge eonjejjeumilkka
My, my, my complex, my complex (Oh, yeah)
Neo ttaemune no, I can't
Nan ajikdo jal jinaeji mothae no more (Baby, baby)
Oh-oh, oh-oh-oh-oh
Complex, my complex (Ooh)
Neo ttaemune no, I can't
Nan ajikdo haengbokaji mothae no more
Oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh-oh

Tekst (eng.ver.)

Oh
Oh, yeah, yeah
Sometimes I feel like I'm right next to you
Why can I still not forget you, baby? (Mm-mm)
Out of sight, out of mind
It doesn't seem like that's true for me
Yeah, yeah, I once thought I had completely forgotten
It's really time I finally got over it
Then someone makes my heart pound again
At that time I'll be done thinking about you, my baby
Someday, someday I want to love again
So sweet love, sweet and sour
My, my, my complex, my complex
Because of you no, I can't
I'm still not doing well no more
Complex, my complex
Because of you no, I can't
I still can't be happy no more
Oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh-oh
I never knew a sweet love (So baby)
And somebody like you was really amazing (I need you, boy)
Maybe you want me too (I miss you, boy)
Come back once again (I know)
You're never coming back
Not coming back no matter what, no matter what
Sometimes I shake it off as much as you
Even if it's cool to do so
I can't force it on myself
You said I'm sorry
Yeah, you're really bad
Oh, baby, but why do I miss you?
My, my, my complex, my complex
Because of you no, I can't
I'm still not doing well no more
Complex, my complex
Because of you no, I can't
I still can't be happy no more oh
Oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh-oh
Sometimes I feel like I'm right next to you
Why can I still not forget you, baby, yeah, yeah
Out of sight, out of mind
When will that be true for me?
My, my, my complex, my complex (Oh yeah)
Because of you no, I can't
I'm still not doing well no more (Baby, baby)
Oh-oh, oh-oh-oh-oh
Complex my complex (Ooh)
Because of you no, I can't
I still can't be happy no more
Oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh-oh

Tekst (pol.ver.)

Oh
Oh, yeah, yeah
Czasami czuję, że jestem tuż obok Ciebie
Dlaczego wciąż nie mogę o Tobie zapomnieć, kochanie?
Co z oczu to z serca
Wydaje mi się, że to nieprawda
Kiedyś myślałem, że zostałam zapomniana
Faktycznie czas pomógł mi wszystko przezwyciężyć
Wtedy ktoś sprawia, że moje serce znów bije
W tym czasie skończę myśleć o Tobie
Pewnego dnia chcę znów kochać
Tak słodka miłość, słodka i kwaśna
Mój jeden wielki kompleks
Z Twojego powodu nie mogę
Wciąż nie radzę sobie dobrze
Mój kompleks
Z Twojego powodu nie mogę
Nadal nie mogę być już szczęśliwa
Oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh-oh
Nigdy nie znałam słodkiej miłości
A ktoś taki jak ty był naprawdę niesamowity (potrzebuję Cię)
Może Ty też mnie chcesz (tęsknię za Tobą)
Wróć jeszcze raz
Nigdy nie wrócisz
Nie wrócisz bez względu na wszystko
Czasami strząsam to tak samo jak Ty
Nawet jeśli fajnie jest to zrobić
Nie mogę się do tego zmusić
Powiedziałeś, że przepraszasz
Tak, jesteś naprawdę zły
Och, kochanie, ale dlaczego tęsknię za Tobą?
Mój jeden wielki kompleks
Z Twojego powodu nie mogę
Wciąż nie radzę sobie dobrze
Mój kompleks
Z Twojego powodu nie mogę
Nadal nie mogę być już szczęśliwa
Oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh-oh
Czasami czuję, że jestem tuż obok Ciebie
Dlaczego wciąż nie mogę o Tobie zapomnieć, kochanie?
Co z oczu to z serca
Kiedy to będzie dla mnie prawdą?
Mój jeden wielki kompleks
Z Twojego powodu nie mogę
Wciąż nie radzę sobie dobrze
Mój kompleks
Z Twojego powodu nie mogę
Nadal nie mogę być już szczęśliwa
Oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh-oh

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki