ASTRO- "Stardust" [All Yours]

Artysta: ASTRO
Wytwórnia: Fantagio Entertainment
Data wydania: 05.04.2021r
Nazwa piosenki: "Stardust"
Nazwa albumu: "All Yours"


Lista utworów:
3. "One"
5. "Sns"
9. "Stardust"

Tekst (kor.ver.)

Amugeosdo boiji anhasseo I'm in dark
Gaya hal goseul ilheun chae tteodanida
Jeonbu da pogihaebeorin sungan meolli
Aju jamkkan nae nune bichin stars
Amudo eopsneun igose
Uyeonhi banjjagin geu bicceul ttara
Heeomchyeowassne beyond space
Ne jubyeoneseo maemdora
Satellite neoui gwedoreul ttaraseo ga
Jom deo gakkai dagagalsurok
Shinin' light
When I look up to the sky
Nuni busige biccna
Neoro balkge biccnaneun galaxy
Got me stargaze, ijeneun oeropji
Anha nan neoui pum ane angyeo
Byeolbicci meori wiro
Ssodajyeo naerineun bam
Nuneul gamado neukkyeojyeo
Nareul gamssaneun starlight (Yeah)
Naccseoljiman aneukhan gibuniya
Neoui stardust
(Ayy-oh, ayy-oh)
Neoui gyeote
(Ayy-oh, ayy-oh)
Yeongwonhi
(Ayy-oh, ayy-oh)
Meomureugo sipeo
Baby, you are stardust
Baby, you are stardust
Nae jikgami teullijiga anhasseo
Jigeum i gamjeong hanaman bwado nega majasseo
Nae gyeoteun oroji neoppun
Cheoeumbuteo buteo isseul ttae arasseo
Geuttae hwonhage sairo bichuneun
Haengbokhan nareul bwasseo
Neol mannan geon uyeoni anin deushae
Shooting star
Nareul kkeureodanggineun neoui gravity
Neoro balkge biccnaneun galaxy
Got me stargaze, ijeneun oeropji
Anha nan neoui pum ane angyeo
Byeolbicci meori wiro
Ssodajyeo naerineun bam
Nuneul gamado neukkyeojyeo
Nareul gamssaneun starlight (Yeah)
Naccseoljiman aneukhan gibuniya
Neoui stardust
(Ayy-oh, ayy-oh)
Neoui gyeote
(Ayy-oh, ayy-oh)
Yeongwonhi
(Ayy-oh, ayy-oh)
Meomureugo sipeo
Baby, you are stardust
Baby, you are stardust
Nuguinjido yeogi eodiinjido moreugo
Banghwanghago isseul ttae naege dagawa jun neo
Bamhaneul gadeuk meun hwangholhan bicci got
Banganeul gadeuk chaeun nae eodumeul bichwojwo
Amudo boiji anhassdeon nae gongheoham kkeute
Banjjagimyeo natanan, you are my everything
Yeongwonhi neoui gyeote
Nuneul gamado neukkyeojyeo
Nareul gamssaneun starlight
Naccseoljiman aneukhan gibuniya
Neoui stardust
(Ayy-oh, ayy-oh)
Neoui gyeote
(Ayy-oh, ayy-oh)
Yeongwonhi
(Ayy-oh, ayy-oh)
Meomureugo sipeo
Baby, you are stardust

Tekst (eng.ver.)

I couldn't see anything, I'm in dark
I'm floating around, there's no place to go to
The moment I gave up everything, I went far away
Stars are reflected in my eyes for a second
In this place where no one else is
I follow the light that accidentally sparkled
I've been swimming beyond space
I linger around you
Satellite, I follow your orbit
The closer I get, there's a
Shinin' light
When I look up to the sky
It's shining dazzlingly
The galaxy that shines brightly with you
Got me stargaze, I'm not lonely anymore
I'm in your arms
A night in which starlight is pouring over my head
I can feel it even when I close my eyes
A starlight that wraps around me (Yeah)
It's strange but it feels cozy
Your stardust
(Ayy-oh, ayy-oh)
By your side
(Ayy-oh, ayy-oh)
Forever
(Ayy-oh, ayy-oh)
I want to stay
Baby, you are stardust
Baby, you are stardust
My intuition wasn't wrong
Just looking at this feeling right now, you were right
You're the only one beside me
I knew it when I was stuck from the beginning
Then I saw a happy me lightly shining through
It doesn't seem like a coincidence that I met you
Shooting star
Your gravity attracts me
The galaxy that shines brightly with you
Got me stargaze, I'm not lonely anymore
I'm in your arms
A night in which starlight is pouring over my head
I can feel it even when I close my eyes
A starlight that wraps around me (Yeah)
It's strange but it feels cozy
Your stardust
(Ayy-oh, ayy-oh)
By your side
(Ayy-oh, ayy-oh)
Forever
(Ayy-oh, ayy-oh)
I want to stay
Baby, you are stardust
Baby, you are stardust
I don’t know who it is or where it is
You came to me when I was wandering
The ecstatic light that fills the night sky
Shines on my darkness that fills the room
At the end of my emptiness that no one could see
Appearing with shine, you are my everything
Forever by your side
I can feel it even when I close my eyes
A starlight that wraps around me
It's strange but it feels cozy
Your stardust
(Ayy-oh, ayy-oh)
By your side
(Ayy-oh, ayy-oh)
Forever
(Ayy-oh, ayy-oh)
I want to stay
Baby, you are stardust

Tekst (pol.ver.)

Nic nie widziałem, jestem w ciemności
Unoszę się dookoła, nie ma dokąd pójść
W chwili, gdy zrezygnowałem ze wszystkiego, odszedłem daleko
Gwiazdy odbijają się w moich oczach przez sekundę
W tym miejscu, w którym nie ma nikogo innego
Podążam za światłem, które przypadkowo zaiskrzyło
Płynąłem poza kosmos
Kręcę się wokół Ciebie
Satelito, podążam za Twoją orbitą
Im bliżej jestem, tym bardziej
Dostrzegam migoczące światło
Kiedy patrzę w niebo
Świeci one olśniewająco
Galaktyka, która świeci jasno razem z Tobą
Patrzę w gwiazdy, nie jestem już samotny
Jestem w Twoich ramionach
Noc, podczas której nad moją głową przelewa się światło gwiazd
Czuję to nawet, gdy zamykam oczy
Światło gwiazd, które otacza mnie
To dziwne, ale jest przytulne
Twój gwiezdny pył
(Ayy-oh, ayy-oh)
Po Twojej stronie
(Ayy-oh, ayy-oh)
Na zawsze
(Ayy-oh, ayy-oh)
Chcę zostać
Kochanie, jesteś gwiezdnym pyłem
Kochanie, jesteś gwiezdnym pyłem
Moja intuicja się nie myliła
Patrząc teraz na to uczucie, miałeś rację
Tylko ty jesteś obok mnie
Wiedziałem o tym, od kiedy utknąłem od początku
Wtedy zobaczyłem, jak lekko prześwituje szczęśliwy ja
To nie przypadek, że Cię spotkałem
Spadająca gwiazda
Twoja grawitacja mnie pociąga
Galaktyka, która świeci jasno razem z Tobą
Patrzę w gwiazdy, nie jestem już samotny
Jestem w Twoich ramionach
Noc, podczas której nad moją głową przelewa się światło gwiazd
Czuję to nawet, gdy zamykam oczy
Światło gwiazd, które otacza mnie
To dziwne, ale jest przytulne
Twój gwiezdny pył
(Ayy-oh, ayy-oh)
Po Twojej stronie
(Ayy-oh, ayy-oh)
Na zawsze
(Ayy-oh, ayy-oh)
Chcę zostać
Kochanie, jesteś gwiezdnym pyłem
Kochanie, jesteś gwiezdnym pyłem
Nie wiem, kto to jest ani gdzie to jest
Przyszłaś do mnie, kiedy się włóczyłem
Ekstatyczne światło, które wypełnia nocne niebo
Świeci w mojej ciemności, która wypełnia pokój
Na końcu mojej pustki, której nikt nie mógł zobaczyć
Pojawiając się z blaskiem, Jesteś dla mnie wszystkim
Na zawsze u Twojego boku
Czuję to nawet, gdy zamykam oczy
Światło gwiazd, które otacza mnie
To dziwne, ale jest przytulne
Twój gwiezdny pył
(Ayy-oh, ayy-oh)
Po Twojej stronie
(Ayy-oh, ayy-oh)
Na zawsze
(Ayy-oh, ayy-oh)
Chcę zostać
Kochanie, jesteś gwiezdnym pyłem

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki