ASTRO- "Dear My Universe" [All Yours]

Artysta: ASTRO
Wytwórnia: Fantagio Entertainment
Data wydania: 05.04.2021r
Nazwa piosenki: "Dear My Universe"
Nazwa albumu: "All Yours"


Lista utworów:
1. "Dear My Universe"
3. "One"
5. "Sns"

Tekst (kor.ver.)

Gireul georeul ttae myeot beoneul saenggakhae
Nanueo jun gippeume
I'm still on my way, yeah
Hayanbicceul ilheogadeon geunaldo
You always have my back
Eodumeul geodeo like a star
Goyohan saebyeok
Musuhi manhdeon byeoldo
Gakkeum boiji anha
Rook in the millor
Nal kkaeun aeteushan gieok
Daheul su eopsi meolli isseodo
You always stay in my life
Sumanheun jeomi ieojiryeo hane (Thе moment)
Now I can hear you
I can feel
You change my world
Kamkamhan bami girеojiryeo hal ttae (The moment)
Nal deo hwanhi bichun universe
Neoraneun haengseonge gakkawojiryeo hana bwa
Igoseun deohal nawi eopsi areumdapna bwa
Chakryukhagido jeon teojilkka bwa
Nae mam mot beotilkka bwa
Wae ireohge na gwaenhan saenggakhae nan
Eonjena i jarie, yeah
'Till the end, yeah, yeah
Yejeongwa ttokgati daehaejulge kkeutkkaji
Neoman baraboneun beoreut amudo mot gochiji
Eunhareul hemaeeo
Gilgo gin bameul georeo
Kkeuti boijil anha
Gyeote issneunjido
Moreugo isseossdeon geoya
Neul dangyeonhage yeogyeowassdeon geol
You always stay in my life
Sumanheun jeomi ieojiryeo hane (The moment)
Now I can hear you
I can feel
You change my world
Kamkamhan bami gireojiryeo hal ttae (The moment)
Nal deo hwanhi bichun universe
Gomawo, my universe (gomawo, my universe)
Naegen namdareun uimi
Ijen nae gyeoten ongiro gadeukhae
Never gonna give you up
Neol gieokhae
You always stay in my life
Sumanheun jeomi ieojiryeo hane (The moment)
Now I can hear you
I can feel
You change my world
Kamkamhan bami gireojiryeo hal ttae (The moment)
Nal deo hwanhi bichun universe

Tekst (eng.ver.)

I think about it a few times while I walk down the street
I'm sharing the joy
Even on the days where I lose my white light
You always have my back
Rolling up the darkness like a star
It's a quiet dawn
There are countless stars
I can't see them sometimes
Look in the mirror
A fond memory woke me up
Even if you are far beyond reach
You always stay in my life
I'm trying to connect the dots (The moment)
Now I can hear you
I can feel you change my world
When the dark night is about to grow (The moment)
The universe shines brighter on me
I'm trying to get closer to a planet called you
This place looks as beautiful as ever
I'm afraid it will explode even before I land
I'm afraid you won't be able to bear with my heart
I don't know why I'm here
Always in this place, yeah
'Till the end, yeah, yeah
I'll treat you the same as before, till the end
No one can fix my habit of looking only at you
Wandering through the galaxy
I walk through a long, long night
I can't see the end
I didn't know you were the map next to me
I've always taken it for granted
You always stay in my life
I'm trying to connect the dots (The moment)
Now I can hear you
I can feel you change my world
When the dark night is about to grow (The moment)
The universe shines brighter on me
Thank you, my universe (Thank you, my universe)
You have a different meaning to me
Now my side is full of warmth
Never gonna give you up
I remember you
You always stay in my life
I'm trying to connect the dots (The moment)
Now I can hear you
I can feel you change my world
When the dark night is about to grow (The moment)
The universe shines brighter on me

Tekst (pol.ver.)

Myślę o tym kilka razy, idąc przed siebie ulicą
Dzielę się radością
Nawet w dni, w których tracę białe światło
Zawsze mnie wspierasz
Zawijasz ciemność niczym gwiazda
Jest cichy świt
Jest niezliczona ilość gwiazd
Czasami ich nie widzę
Patrzę w lustro
Obudziło mnie miłe wspomnienie
Nawet jeśli jesteś daleko poza moim zasięgiem
Zawsze zostajesz w moim życiu
Próbuję połączyć ze sobą punkty
Teraz Cię słyszę
Czuję, że zmieniasz mój świat
Kiedy ciemna noc ma się rozwinąć 
Wszechświat świeci na mnie jaśniej
Próbuję zbliżyć się do planety zwanej Tobą
To miejsce wygląda pięknie jak zawsze
Obawiam się, że wybuchnie, zanim zdążę wylądować
Obawiam się, że nie będziesz w stanie znieść mojego serca
Nie wiem, dlaczego tu jestem
Zawsze w tym miejscu
Aż po koniec
Będę Cię traktować tak samo jak poprzednio, do końca
Nikt nie może naprawić mojego nawyku patrzenia tylko na Ciebie
Wędrując po galaktyce
Przechodzę przez długą noc
Nie widzę końca
Nie wiedziałem, że Jesteś mapą obok mnie
Zawsze uważałem to za coś oczywistego
Zawsze zostajesz w moim życiu
Próbuję połączyć ze sobą punkty
Teraz Cię słyszę
Czuję, że zmieniasz mój świat
Kiedy ciemna noc ma się rozwinąć 
Wszechświat świeci na mnie jaśniej
Dziękuję, mój wszechświecie
Masz dla mnie inne znaczenie
Teraz moja strona jest pełna ciepła
Nigdy Cię nie zawiodę
Mam Cię w pamięci
Zawsze zostajesz w moim życiu
Próbuję połączyć ze sobą punkty
Teraz Cię słyszę
Czuję, że zmieniasz mój świat
Kiedy ciemna noc ma się rozwinąć 
Wszechświat świeci na mnie jaśniej

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki