DAY6- "Sweet Chaos" Comeback

Artysta: DAY6
Wytwórnia:
JYP Entertainment
Data wydania: 22.10.2019r
Nazwa piosenki: "Sweet Chaos"
Nazwa albumu: "The Book of Us : Entropy"


Lista utworów:
1. "Deep in Love"
2. "Sweet Chaos"
3. "Emergency"
4. "Rescue Me"
5. "365247"
6. "About Now"
7. "Ouch"
8. "Not Fine"
9. "Stop Talking"
10. "Not Mine"
11. "Like a Flowing Wind"

Tekst (kor.ver.)

naega sarawatteon
sesangi neoro inhae
dwijibeojyeo dwibakkwieo
Right is left
Left is right
namane moraeseong
neoran padoreul matgo
muneojigi shijakhae
na eotteokhae Help me
neo ttaemune I’m losing control
It’s a sweet chaos
niga deungjanghamyeonseobuteo
nae salmgwa kkum mirae geu modeun ge
bakkwieo
geunde gidaryeojyeo naeiri
byeonhaeganeun maeiri
joa
michil jeongdoya
It’s a sweet chaos
neol aragamyeon galsurok
nae chwihyanggwa paeteon geu modeun ge
bakkwieo
geureon nareul bomyeon Maybe
babo gata boilji
molla
geuraedo joa
It’s a sweet chaos
modeun ge
buranhae
But I like
bappeun geori soge
saramdeul balgeoreumcheoreom gyesok
jeongshineopshi eokhigo seolkin chae
bokjabhan meori
jakku teureojineun
gwageoye naega ssahaon gyehwek
manggajineun geu gongganeul nega
meugo isseo
mujilseo geu aneseo kkochi pieona
It’s a sweet chaos
niga deungjanghamyeonseobuteo
nae salmgwa kkum mirae geu modeun ge
bakkwieo
geunde gidaryeojyeo naeiri
byeonhaeganeun maeiri
joa
michil jeongdoya
Sweet chaos
nae ane nachimbaneun jigeum
jeongshineopshi doragajiman
neoye miso jamkkanimyeon nan
da gwaenchanajyeo
It’s a
Sweet chaos
niga deungjanghamyeonseobuteo
nae salmgwa kkum mirae geu modeun ge
bakkwieo
geunde gidaryeojyeo naeiri
byeonhaeganeun maeiri
joa
michil jeongdoya
It’s a sweet chaos
neol aragamyeon galsurok
nae chwihyanggwa paeteon geu modeun ge
bakkwieo
geureon nareul bomyeon Maybe
babo gata boilji
molla
geuraedo joa
It’s a sweet chaos
modeun ge
buranhae
But I like

Tekst (eng.ver.)

The world I lived in
Has flipped over
Inside out because of you
Right is left
Left is right
My sandcastle
Has met your wave
It’s starting to break down
What do I do? Help me
Because of you, I’m losing control
It’s a sweet chaos
Ever since you entered
My life, my dreams, my future
Everything has changed
But I’m starting to wait for tomorrow
Each day is changing
And I like it
To the point where I go crazy
It’s a sweet chaos
The more I get to know you
All of my tastes, my patterns
Everything is changing
When you see me
Maybe I might seem like a fool
But I don’t care
I like it anyway
It’s a sweet chaos
I’m anxious
About everything
But I like
Like the people’s footsteps
On a busy street
My thoughts keep getting tangled up
Inside my head
The plans
I made in the past
Keep getting messed up
But you’re fixing it all up
In this disorder, a flower is blossoming
It’s a sweet chaos
Ever since you entered
My life, my dreams, my future
Everything has changed
But I’m starting to wait for tomorrow
Each day is changing
And I like it
To the point where I go crazy
Sweet chaos
The compass in me
Is spinning like crazy
But once I see your smile
Everything becomes OK
It’s a
Sweet chaos
Ever since you entered
My life, my dreams, my future
Everything has changed
But I’m starting to wait for tomorrow
Each day is changing
And I like it
To the point where I go crazy
It’s a sweet chaos
The more I get to know you
All of my tastes, my patterns
Everything is changing
When you see me
Maybe I might seem like a fool
But I don’t care
I like it anyway
It’s a sweet chaos
I’m anxious
About everything
But I like

Tekst (pol.ver.)

Świat, w którym żyłem
Zmienił się
 Został odwrócony przez Ciebie
Prawo to lewo
Lewo jest prawo
Mój zamek z piasku
Napotkał Twoją falę
W skutek czego zaczyna się walić
Co ja robię? Pomóż mi
Z twojego powodu tracę kontrolę
To słodki chaos
Odkąd tylko się pojawiłaś
Moje życie, moje marzenia, moja przyszłość
Wszystko się zmieniło
Ale zaczynam czekać na jutro
Każdy dzień się zmienia
I lubię to
Do tego stopnia, że wariuję
To słodki chaos
Im bardziej Cię poznaję
Wszystkie moje gusta, moje zwyczaje
Tym wszystko się zmienia
Kiedy mnie widzisz
Może wydawałem się głupcem
Ale mnie to nie obchodzi
I tak mi się podoba
To słodki chaos
Jestem niespokojny
O wszystko
Ale pasuje mi to
Jak kroki ludzi
Na ruchliwej ulicy
Moje myśli wciąż się plączą
W mojej głowie
Plany, które
Zaplanowałem już w przeszłości
Ciągle się rujnują
Ale Ty je wszystkie naprawiasz
W tym całym bałaganie zakwita kwiat
To słodki chaos
Odkąd tylko się pojawiłaś
Moje życie, moje marzenia, moja przyszłość
Wszystko się zmieniło
Ale zaczynam czekać na jutro
Każdy dzień się zmienia
I lubię to
Do tego stopnia, że wariuję
To słodki chaos
Kompas, który znajduje się we mnie
Wiruje jak szalony
Ale kiedy zobaczę twój uśmiech
Wszystko wraca do normy
To słodki chaos
Odkąd tylko się pojawiłaś
Moje życie, moje marzenia, moja przyszłość
Wszystko się zmieniło
Ale zaczynam czekać na jutro
Każdy dzień się zmienia
I lubię to
Do tego stopnia, że wariuję
To słodki chaos
Im bardziej Cię poznaję
Wszystkie moje gusta, moje zwyczaje
Tym wszystko się zmienia
Kiedy mnie widzisz
Może wydawałem się głupcem
Ale mnie to nie obchodzi
I tak mi się podoba
To słodki chaos
Jestem niespokojny
O wszystko
Ale pasuje mi to

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Color Coded Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki