Lee Hi- "NO ONE" (Ft. B.I of iKON) Comeback

Artysta: Lee Hi
Wytwórnia: YG Entertainment
Data wydania: 30.05.2019r
Nazwa piosenki: "NO ONE"
Nazwa albumu: "24°C"

Lee Hi- "NO ONE" MV

Lista utworów:
1. "NO ONE"
2. "No Way"
3. "Love is Over"
4. "1, 2"
5. "20min"



Tekst (kor.ver.)

nugu eopsso
nareul butjabajul nimeun eopsso? 
nuneul sshitgo chajabwado boijiga anneunde 
eodi isso
nareul deryeoga jul nimeun eopsso?
nan deo isang mot chamgesso 
naege dagawa juo
ttokgateun geori gateun dalbit sogeseo 
ttokgateun jari gateun jame deulgetji 
ijeneun nugungal deohago shipeo 
jiteun oeroum geodugo shipeo
I don’t wanna be arone anymore
ttokttok nugu eopsso 
ttokttok nan yeogi isso, ttokttok geogi
nugu eopsso 
ttokttok neon eodi isso
daedaphaejuo 
nugu eopsso
I don’t know
I don’t know
I don’t know 
daeche nimeun eodie
I don’t know
I don’t know
I don’t know 
I don’t care about shit
geogi nugu eopsso 
i jen eomneun geuriumeul eojjeonyaneun mario
honjain bameun yeojeoni jamdeulgiga ashwiweo 
meomun jeokdo eomneun naye nimeun daeche 
eodil geurido geuphage gashio
nugu eopsso 
daedani byeol bol il eomneun 
naye haruharueneun piryohae byeoril 
eojireoun doshiwa oeroun i hyeonshil sogeseo
nareul derigo domangga juo meolli 
nugu eopsso
ttokgateun geori gateun dalbit sogeseo 
ttokgateun jari gateun jame deulgetji 
ijeneun nugungal deohago shipeo 
jiteun oeroum geodugo shipeo 
I don’t wanna be arone anymore
ttokttok nugu eopsso 
ttokttok nan yeogi isso, ttokttok geogi
nugu eopsso 
ttokttok neon eodi isso
daedaphaejuo 
nugu eopsso
I don’t know
I don’t know
I don’t know 
daeche nimeun eodie
I don’t know
I don’t know
I don’t know 
I don’t care about shit
yunani gin bame heoril beeonaego 
tto ibul arae goi mosyeonoeuri 
gidarigo gidarideon 
geudaega oshin nal bame 
kkeonae deuriorida
ttokttok nugu eopsso
I don’t know
I don’t know
I don’t know 
daeche nimeun eodie 
ttokttok, yeobwara
I don’t know
I don’t know
I don’t know 
I don’t care about shit 
ttokttok, yeobwara
nugu eopsso
yeoboseyo geogi nugu
yeoboseyo geogi nugu
I don’t know
I don’t know
I don’t know 
nugu eopsso
yeoboseyo geogi nugu
ttokttok nugu 
yeoboseyo geogi nugu
ttokttok nugu eopsso
nal michige hal
sum shwige hal
deultteuge hal
ttokttok nugu eopsso

Tekst (eng.ver.)

Anyone there 
Is there anyone to hold onto me? 
Even as I look around I can’t find anyone 
Where are you 
Is there anyone who’ll take me? 
I can’t stand this anymore 
Please come to me
The same path under the same moon lit sky 
We’ll probably end up falling asleep at the same place 
Now I want to be with someone I want to get rid of this loneliness 
I don’t wanna be alone anymore
Knock knock anyone there 
Knock knock 
I’m here, knock knock right there 
Anyone there Knock knock where are you 
Respond to me 
Anyone there
I don’t know 
I don’t know 
I don’t know 
Where the heck are you 
I don’t know 
I don’t know 
I don’t know 
I don’t care about shit
Anyone over there 
What should I do as I long for you 
Falling asleep without you is always a struggle 
Without even lingering by my side 
Where are you off to in such a rush
Anyone there 
Don’t have much going on 
But I need it everyday 
From this hectic city and lonely reality 
Please take me someplace far
Anyone there
The same path under the same moon lit sky 
We’ll probably end up falling asleep at the same place 
Now I want to be with someone 
I want to get rid of this loneliness 
I don’t wanna be alone anymore
Knock knock anyone there 
Knock knock 
I’m here, knock knock right there 
Anyone there Knock knock where are you 
Respond to me 
Anyone there
I don’t know 
I don’t know 
I don’t know 
Where the heck are you 
I don’t know 
I don’t know 
I don’t know 
I don’t care about shit
I wait throughout this abnormally long night 
I treasure my heart and keep it safe under the covers 
As I continuously wait for you 
The night you arrive 
I will take it out and give it to you 
Knock knock anyone there
I don’t know 
I don’t know 
I don’t know 
Where the heck are you
Knock knock, hey there
I don’t know 
I don’t know 
I don’t know 
I don’t care about shit 
Knock knock, hey there 
Anyone there
Hello is anyone there 
Hello is anyone there
I don’t know 
I don’t know 
I don’t know 
Anyone there
Hello is anyone there 
(Knock knock anyone) 
Hello is anyone there 
(Knock knock anyone there)
Anyone who can make me go crazy 
Anyone who can make me to breathe 
Anyone who can make me excited 
Knock knock anyone there

Tekst (pol.ver.)

Ktokolwiek tam jest
Czy jest tam ktoś, kto mógłby mnie podtrzymać?
Nawet gdy rozglądam się dookoła nie potrafię nikogo dostrzec
Gdzie jesteś
Czy jest tam ktoś, kto mnie zabierze?
Nie mogę dłużej już tego znieść
Proszę, przyjdź do mnie
Ta sama droga pod tym samym blaskiem księżyca
Prawdopodobnie zakończy się to naszym snem w tym samym miejscu
Pragnę teraz z kimś być
Chcę pozbyć się tego uczucia samotności
Nie chcę już więcej być sama
Puk puk, ktokolwiek tam jest
Puk Puk
Jestem tutaj, puk puk, właśnie tutaj
Ktokolwiek tam jest, puk puk,, gdzie jesteś
Odpowiedz mi
Ktokolwiek tam jest
Nie wiem
Nie mam pojęcia
Nie rozumiem
Gdzie do cholery jesteś
Nie wiem
Nie mam pojęcia
Nie rozumiem
Gówno mnie to obchodzi
Ktokolwiek tam
Co powinienem zrobić, gdy tęsknie za tobą
Ciągłe zasypianie bez ciebie to wieczna walka
Nawet bez mojej obecności
Dokąd zmierzasz w takim pośpiechu
Ktokolwiek tam jest
Niewiele się tu dzieje
Ale każdego dnia tego potrzebuję
Zaczynając od chaotycznego miasta, kończąc po samotną rzeczywistość
Proszę, zabierz mnie gdzieś daleko
Ktokolwiek tam jest
Ta sama droga pod tym samym blaskiem księżyca
Prawdopodobnie zakończy się to naszym snem w tym samym miejscu
Pragnę teraz z kimś być
Chcę pozbyć się tego uczucia samotności
Nie chcę już więcej być sama
Puk puk, ktokolwiek tam jest
Puk Puk
Jestem tutaj, puk puk, właśnie tutaj
Ktokolwiek tam jest, puk puk,, gdzie jesteś
Odpowiedz mi
Ktokolwiek tam jest
Nie wiem
Nie mam pojęcia
Nie rozumiem
Gdzie do cholery jesteś
Nie wiem
Nie mam pojęcia
Nie rozumiem
Gówno mnie to obchodzi
Czekam przez całą tą nienormalnie długą noc
Dbam o moje serce i chowam je bezpiecznie pod kołdrą
Ponieważ ciągle na ciebie czeka
W noc którą przybędziesz
Odsłonię moje serce i oddam je tobie
Puk puk, ktokolwiek tam jest
Nie wiem
Nie mam pojęcia
Nie rozumiem
Gdzie do cholery jesteś
Puk puk, no cześć
Nie wiem
Nie mam pojęcia
Nie rozumiem
Gówno mnie to obchodzi
Puk puk, no cześć
Ktokolwiek tam jest
Dzień dobry, czy jest tam ktoś
Dzień dobry, czy jest tam ktoś
Nie wiem
Nie mam pojęcia
Nie rozumiem
Ktokolwiek tam jest
Dzień dobry, czy jest tam ktoś
(Puk puk, ktokolwiek)
Dzień dobry, czy jest tam ktoś
Ktokolwiek, kto potrafi sprawić, że zwariuję
Ktokolwiek, kto sprawi iż znów będę oddychać
Ktokolwiek, kto sprawi, że będę podekscytowana
Puk Puk, ktokolwiek tam jest

*Tekst (kor. ver.)- Color Coded Lyrics*
*Tekst (eng. ver.)- Kpop Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki