EXID- "ME&YOU" Comeback

Artysta: EXID
Wytwórnia: Banana Culture
Data wydania: 15.05.2019r
Nazwa piosenki: "ME&YOU"
Nazwa albumu: "WE"

EXID- "ME&YOU" MV
EXID- "ME&YOU" Dance Practice

Lista utworów:
1. "ME&YOU"
2. "We Are"
3. "The Vibe"
4. "How You Doin'"
5. "Midnight"
6. "Urban Mix"
7. "ME&YOU (Inst.)"


Tekst (kor.ver.)

No me & me & you
Me & me & you
Me & me & you
Oh yayaya deo isang uriraneun mal
haji mamama an bwado ppeonhajana
yaim mamama jigeum nal eodiseo sogiryeo deureo
geugeon nI eommamama hantena gaseohae Baby I don’t care
ya ameldo eoptteon cheokaji ma
OK gyang geokkajiman
waenmanhamyeon nado hanbeon neomeogajul beopajiman
No more me & you yeogikkajiya
neon daeche nugu urin anya bubu
deo isangeun gunggeum haji ana I’m good good
gajja nunmul boiji ma Coo coo
There’s no we we
Oh baby why
neowa nan dalla hanabuteo modeun ge da
You don’t know why
deoneun anya neon an dwae urin ije
Me & you
Me & you
No me & me & me & me & you
Me & me & me & me & you
Me & me & me & me & you
Me & you
shingyeongkkeo yayaya
deoneun nal yeokkji ma nanana
deutgo shipji ana Don’t tell me your feel
joahaetteon mal neukkim eopshi nan Always
neon tto chwihae nanananana
jeonhwal geone nanananana
eokjiro mal jieonaeji jom malgo
neo eojjeom geuri tiga na
ni modeun mareun gashiga dweeo nal magu jjilleo injeong
You’re the greatest killer, villain
So what U gotta do du beonjjaeneun eopgo
neorang ttokkateun saram mannagil bireo
urin dalla geonneun giri Baby
cheoeumbuteo mweol hadeon da
You don’t know why
neoneun anya neon andwae urin ije
Me & you
Me & you
No me & me & me & me & you
Me & me & me & me & you
Me & me & me & me & you
Boy, want you to go away tonight nanana
Boy, want you to go oneul bam bam bam bam
Boy, want you to go away tonight nanana
Boy, want you to go oneul bam bam bam bam
Boy
Me & you
No me & me & me & me & you
Me & me & me & me & you
Me & me & me & me & you
Me & you

Tekst (eng.ver.)

No me & me & you
Me & me & you
Me & me & you
Don’t say “we” anymore
It’s so obvious
Hey, how dare you try to deceive me
Go do that to your own mother, baby I don’t care
Don’t act like nothing happened
That’s enough
Usually, I would’ve let you go but
No more me & you, this is it
Who are you? We’re not a couple
I’m not curious about you anymore, I’m good good
Don’t show me those fake tears, coo coo
There’s no we we
Oh baby why
You and I, we’re different, from A to Z
You don’t know why
No more, not you, no more us
Me & you
Me & you
No me & me & me & me & you
Me & me & me & me & you
Me & me & me & me & you
Me & you
Mind your own business
Don’t try to mix me in
I don’t wanna hear it, don’t tell me your feel
Words I used to like, but now I don’t feel anything, always
You’re drunk again
Calling me
Stop making up stories
How can you be so obvious?
All your words become thorns and they pierce me
You’re the greatest killer, villain
So what U gotta do, there’s no second chance
I pray you’ll meet someone like you
Our paths are different baby
Ever since the beginning
You don’t know why
No more, not you, no more us
Me & you
Me & you
No me & me & me & me & you
Me & me & me & me & you
Me & me & me & me & you
Boy, want you to go away tonight
Boy, want you to go tonight
Boy, want you to go away tonight
Boy, want you to go tonight
Boy
Me & you
No me & me & me & me & you
Me & me & me & me & you
Me & me & me & me & you
Me & you

Tekst (pol.ver.)

Nie ma ja & ja & ty
Ja & ja & ty
Ja & ja & ty
Już nigdy więcej nie mów "my"
To takie oczywiste
Hej, jak śmiesz w ogóle próbować mnie oszukać
Dalej, idź to zrób swojej własnej matce, kochanie mam to gdzieś
Nie udawaj, że nic się nie stało
Już wystarczy
Zazwyczaj pozwoliłabym ci odejść, ale
Nie ma mnie & ciebie, tak już jest
Kim jesteś? Nie jesteśmy parą
Nie interesuje mnie twoje życie, mam się dobrze
Nie pokazuj mi tych sztucznych łez,
Nie ma już my
Oh kochanie, dlaczego
Ty i ja, jesteśmy zupełnie inni od A do Z
Ty nie masz pojęcia dlaczego
Nie ma więcej, nie ma ciebie, nie ma nas
Ja & ty
Ja & ty
Nie ma ja & & ja & ja & ja & ty
Ja & & ja & ja & ja & ty
Ja & & ja & ja & ja & ty
Ja & ty
Zajmij się swoimi sprawami
Nie próbuj namieszać mi w głowie
Nie chcę tego słuchać, nie mów mi twoich uczuć
Słowa, które kiedyś lubiłam, teraz nic już nie czuję
Znów jesteś pijany
Dzwonisz do mnie
Przestać wymyślać kolejne historie
Jak możesz być tak oczywisty?
Twoje wszystkie słowa są niczym kolce, które się we mnie wbijają
Jesteś największym zabójcą- czarnym charakterem
Więc co zrobisz, nie dostaniesz drugiej szansy
Modlę się, abyś spotkał kogoś takiego jak ty
Nasze ścieżki są różne kochanie
I to od samego początku
Ty nie masz pojęcia dlaczego
Nie ma więcej, nie ma ciebie, nie ma nas
Ja & ty
Ja & ty
Nie ma ja & & ja & ja & ja & ty
Ja & & ja & ja & ja & ty
Ja & & ja & ja & ja & ty
Chłopcze, chcę żebyś już odszedł tego wieczoru
Chłopcze, chcę żebyś już poszedł tej nocy
Chłopcze, chcę żebyś już odszedł tego wieczoru
Chłopcze, chcę żebyś już poszedł tej nocy
Chłopcze
Ja & ty
Nie ma ja & & ja & ja & ja & ty
Ja & & ja & ja & ja & ty
Ja & & ja & ja & ja & ty
Ja & ty

Tekst (kor. ver. & eng. ver)- Color Coded Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki