GOT7- "ECLIPSE" Comeback

Artysta: GOT7 
Wytwórnia: JYP Entertainment
Data wydania: 20.05.2019r
Nazwa piosenki: "ECLIPSE"
Nazwa albumu: "SPINNING TOP : BETWEEN SECURITY & INSECURITY"

GOT7- "ECLIPSE" MV
GOT7- "ECLIPSE" Dance Practice

Lista utworów:
1. "1°"
2. "ECLIPSE"
3. "The End"
4. "Time Out"
5. "Can You Trust Me"
6. "Page"


Tekst (kor.ver.)

Yeojeonhi nareul bichwo juneun neon
Hangsang gijeok gata
Byeonhameopsneun naui maeuminde
Jasin issdeon nae moseubi
Eodissneunji jal an boyeo
Nan ne ansikcheoga dwae jul su isseulkka
Eotteol ttaen na jasini
Geobi nal ttaedo isseo
Jogeuphan nae chaegimgam soge
Nega dachijin anheulkka geokjeongdwae
Neoraneun biche geurimjaga jeomjeom deopimyeon
I can't see
Dasi honranseureowojyeo
Nadapji anhge
Ajikdo naege miso jieo juneun neol
It's you
Jikyeo nael suga isseulkka
I'm afraid
Here I go again
No
Ttodasi eodumi nae maeume millyeowa
Naneun biteulgeorigo
Uriui kkumeun jogeumssik heuryeojyeo ga
Beoseonayaman hae
Eodumi samkigi jeone
Igyeonaeryeo momburimchyeo
Jungsimeul jaba
Neoraneun bicheul kkeutkkaji jaba
I'm gonna win this fight
Gamdangi andwae nae eokkae wiui muge
Nega sojunghaejilsurok nan deo duryeowojine
Geurimjae deopyeojil ttae
Nae mameun heundeulline
Keojyeoganeun buran Get away
Neon na hana mitgo issneunde
Uri durimyeon chungbunhae
Urin duriseon wanbyeokhae
Neowa na geurigo nawa neo
Urin imi hanande
Naega malhan geosdeul yeongicheoreom heuteojyeo
Japgo issdeon neodo sarajilkka duryeowojyeo
Neoege naneun eotteon uimiin geolkka
I don't know
Naegen hwaksini piryohae
Mam byeonhaji anhge
Naege neoneun naui modeun geosigie
Trust me
Kkeutkkaji neol nohjin anha
Never let you go
Here I go again
No
Ttodasi eodumi nae maeume millyeowa
Naneun biteulgeorigo
Uriui kkumeun jogeumssik heuryeojyeo ga
Beoseonayaman hae
Eodumi samkigi jeone
Igyeonaeryeo momburimchyeo
Jungsimeul jaba
Neoraneun bicheul kkeutkkaji jaba
I'm gonna win this fight
Nae gyeoteman meomulleojwo
Banghwanghaneun gomindeulmajeo
Modu neoreul wihan geosppuniya
Padocheoreom millyeooneun neoreul
Gwayeon nan damanael su isseulkka
Ireon nae buranhan moseupdeureun
Neol tteonabonaejineun anheulkka
Babo gata boil sun issgessjiman
Neo ttaemune jigeume nan
Here I go again
No
Ttodasi eodumi nae maeume millyeowa
Naneun biteulgeorigo
Uriui kkumeun jogeumssik heuryeojyeo ga
Beoseonayaman hae
Eodumi samkigi jeone
Igyeonaeryeo momburimchyeo
Jungsimeul jaba
Neoraneun bicheul kkeutkkaji jaba
I'm gonna win this fight

Tekst (eng.ver)

You’re still shining for me
You’re always like a miracle
My heart is still the same
But my confident self Is missing somewhere,  I can’t see it well... 
Can I be a shelter for you
Sometimes I’m scared of myself
The feeling of responsibility is rushing
And I’m worried it might hurt you... 
When the shadows fade from the light of “you”
(Can’t see) It confuses me again
(Oh, it’s not what I am)
And you’re still smiling for me
(It’s you) Will I be able to keep you safe?
I’m afraid
Here I go again (no)
The darkness comes in my mind again 
I stumble
And our dreams fade away 
We have to get away from it 
Before the darkness swallows us 
Struggle for the win 
Find the balance 
I won’t let go of the light called “you” 
I’m gonna win this fight
I can’t handle it, this weight on my shoulders 
It scares me more as you are become more precious 
When I’m covered in the shadows 
My mind becomes unstable 
The anxiety gets worse, Get away 
You’re believing in me alone 
Us two, it’s enough 
We two are perfect 
You and me, me and you 
We’re already one 
I’m afraid that words I’ve said might disappear like smoke 
And you, holding on to it, might also disappear
What am I to you
(I don’t know) I need affirmations
(So I won’t change)
To me, you are my everything
(Trust me) I won’t let you go until the end
Never let you go
Here I go again (no)
The darkness comes in my mind again 
I stumble
And our dreams fade away 
We have to get away from it 
Before the darkness swallows us 
Struggle for the win 
Find the balance 
I won’t let go of the light called “you” 
I’m gonna win this fight
Just stay by my side
Even my wandering worries
They’re all for you
You’re surging like waves
Will I be able to carry you
Won’t my insecurity
Make you leave from my side
I might look silly now
But because of you, now, I am... 
Here I go again (no)
The darkness comes in my mind again 
I stumble
And our dreams fade away 
We have to get away from it 
Before the darkness swallows us 
Struggle for the win 
Find the balance 
I won’t let go of the light called “you” 
I’m gonna win this fight

Tekst (pol.ver.)

Nadal mienisz się dla mnie
Jesteś zawsze niczym cud
Ale moje serce nadal jest takie samo
Lecz moja pewność siebie gdzieś się zagubiła, nie widzę jej za dobrze
Czy mogę być dla ciebie schronieniem?
Czasem boję się samego siebie
Poczucie odpowiedzialności mnie pośpiesza
I obawiam się, że może cię to zranić
Kiedy cienie blakną od "twojego" światła
(Nie widzę) Ponownie mnie to dezorientuje
(Oh to nie to, czym jestem)
A ty nadal dla mnie się uśmiechasz
(To ty) Czy będę w stanie zapewnić ci bezpieczeństwo?
Boję się
Znów nadchodzę (nie)
Ciemność znów napływa mi do głowy
Potykam się
A nasze marzenia odchodzą w niepamięć 
Musimy od tego uciec
Zanim ciemność nas pochłonie
Walcz o zwycięstwo 
Znajdź równowagę
Nie oddam światła zwanego "tobą"
Wygram tą walkę
Nie poradzę sobie z tym ciężarem na barkach
Bardziej przeraża mnie to, że stajesz się coraz bardziej cenna
Kiedy jestem zakryty w cieniu
Mój umysł staje się niestabilny
Mój lęk pogarsza się, uciekaj
Wierzysz we mnie
Nasza dwójka, to wystarczająco
Jesteśmy perfekcyjni
Ty i ja, ja i ty
Jesteśmy już jednością
Obawiam się, że słowa które powiedziałem mogą zniknąć jak dym
I ty, która trzymasz się tego dymu, możesz zniknąć razem z nim
Czym dla ciebie jestem
(Nie wiem) Potrzebuję afirmacji
(Więc się nie zmienię)
Dla mnie, jesteś moim wszystkim
(Zaufaj mi) Nie pozwolę ci odejść aż do samego końca
Nigdy nie pozwolę ci uciec
Znów nadchodzę (nie)
Ciemność znów napływa mi do głowy
Potykam się
A nasze marzenia odchodzą w niepamięć 
Musimy od tego uciec
Zanim ciemność nas pochłonie
Walcz o zwycięstwo 
Znajdź równowagę
Nie oddam światła zwanego "tobą"
Wygram tą walkę
Po prostu zostań przy mnie
Nawet moje wędrujące zmartwienia
Wszystko jest dla ciebie
Wzbierasz się niczym fale
Czy będę w stanie cię nosić?
Czy moja niepewność
Sprawi, że mnie opuścisz
Mogę wyglądać teraz głupio
Ale przez ciebie teraz jestem
Znów nadchodzę (nie)
Ciemność znów napływa mi do głowy
Potykam się
A nasze marzenia odchodzą w niepamięć 
Musimy od tego uciec
Zanim ciemność nas pochłonie
Walcz o zwycięstwo 
Znajdź równowagę
Nie oddam światła zwanego "tobą"
Wygram tą walkę

*Tekst (kor. ver.)- AZLyrics*
*Tekst (eng. ver.)-  Kpop Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki