WANNA-ONE- "Energetic" & "Burn It Up" Debiut

Artysta: WANNA ONE
Wytwórnia: 
YMC Entertainment
Data wydania: 7.08.2017r
Nazwa piosenek: "Energetic" & "Burn It Up"
Nazwa albumu: "1X1=1 (TO BE ONE)"

WANNA ONE- "Energetic" MV
WANNA ONE- "Energetic" Dance Practice

Lista utworów: 
1.
"To Be One" (Intro)
2. "Burn It Up"
3. "Energetic"
4. "Wanna Be" (My Baby)
5. "Always" (Acoustic ver.)


"Energetic"

Tekst (kor.ver.)

neowa naye ipsuri jeomjeom
neukkyeojineun i sungan soge tteugeoun gonggi
onmome jeonyuri wa
ije neowa naega sseo naeril story
I don’t know why nado moreuge
deo ppajyeodeureoga
sum makhige baby
I don’t know why
jigeum i sungan
meomchul su eopneun gibun no no no no
Make me feel so high
michigesseo nal meomchul sun eopseo
You make me feel so high
I’m so crazy neoga nareul bon sungan
mak kkeullyeo deo nal danggyeojwo baby
I’m feelin’ so energetic
oneul bam duri out of control yeah
I’m feelin’ so energetic
nae shimjangi meomchuneun geu sungankkaji
neoreul jikyeojulge sarajiji anke
han sungane jageun yaksokdeureun anya
ijen malhae naege baby
You tell me how to feel
Uh 1 2 3 & 4 ni yeope ttan nomdeuri geoseullyeo jom
Who am I ojik neomaneul jikineun killeo
mal geudaero nan jom jugyeojwo yeah
Uh neoreul pume ango bisanghae
geokjeongeun beoryeo jihae
mworeul hadeun gane hanaraneun sushigeoga
maemdol geoya neowa naye gwitgae
Make me feel so high
michigesseo nal meomchul sun eopseo
You make me feel so high
I’m so crazy neoga nareul bon sungan
mak kkeullyeo deo nal danggyeojwo baby
I’m feelin’ so energetic
oneul bam duri out of control yeah
I’m feelin’ so energetic
I’m feelin’ good
I wanna touch
meomchul su eopneun i gibuneun machi freedom
I’m feelin’ good
I wanna touch baby
eoseo naege wajwo tonight yeah
Alright
Oh oh work your body
dagawaseo jeulgil shigani let’s dance
akkyeodun neoye shinbari deoreowojideorado
umjigyeo ppalli hurry up
(You make me feel so high)
jilmuneun najunge hae
ttan namjadeureun neomboji malge
(nal meomchul sun eopseo)
nuga bwado so kulhage
ije shijakhae you know I mean
mak kkeullyeo deo nal danggyeojwo baby
I’m feelin’ so energetic
neowa danduri out of control yeah
I’m feelin’ so energetic

Tekst (eng.ver.)

Your lips and my lips
I can feel it more and more, the hot air in this place
Shivers travel all over my body
Now we’re gonna start our story
I don’t know why, without knowing
I’m falling for you
I don't know why Baby I feel suffocated
I don’t know why
This moment right now
I can’t stop this feeling no no no no
Make me feel so high
I’m going crazy, I can’t stop
You make me feel so high
I’m so crazy, the moment you look at me
I’m so attracted, pull me more, baby
I’m feelin’ so energetic
Tonight, just us two, out of control yeah
I’m feelin’ so energetic
Until the moment my heart stops
I’ll protect you, I won’t go away
This isn’t just a momentary promise
Now tell me baby
You tell me how to feel
Uh 1 2 3 & 4, don’t like those other guys next to you
Who am I? A killer who only protects you
Just like that, I kill it, yeah
I’ll hold you in my arms and be on alert
But throw your worries to the basement
Whatever we do, we are one now
That word will linger around our ears
Make me feel so high
I’m going crazy, I can’t stop
You make me feel so high
I’m so crazy, the moment you look at me
I’m so attracted, pull me more, baby
I’m feelin’ so energetic
Tonight, just us two, out of control yeah
I’m feelin’ so energetic
I’m feelin’ good
I wanna touch
This unstoppable feeling is like freedom
I’m feelin’ good
I wanna touch baby
Hurry and come to me tonight yeah
Alright
Oh oh work your body
Come, it’s time to have fun, let’s dance
Even if your nice shoes get dirty
Move it, quickly, hurry up
(You make me feel so high)
Ask questions later
So other guys can’t look at you
(I can’t stop)
So anyone can see that we make it so cool
Let’s start now, you know I mean
I’m so attracted, pull me more, baby
I’m feelin’ so energetic
Tonight, just us two, out of control yeah
I’m feelin’ so energetic

Tekst (pol.ver.)

Twoje usta i moje usta
Mogę poczuć to bardziej i bardzie, gorące powietrze w tym miejscu
Dreszcze wędrują po całym moim ciele
Teraz rozpoczynamy naszą historię
Nie wiem dlaczego, bez wiedzy
Upadłem dla Ciebie
Nie wiem dlaczego skarbie czuję się uduszony
Nie wiem dlaczego
W tym momencie
Nie mogę zatrzymać mojego uczucia, nie nie nie nie
Sprawiasz, że czuję się tak wyniosły
Jestem wariatem, ten moment kiedy patrzysz na mnie
Jestem taki pociągający, przyciągnij mnie bardziej, kochanie
Rozpiera mnie energia
Dzisiaj, tylko nas dwoje, bez kontroli yeah
Rozpiera mnie energia
Dopóki nasze serca się nie zatrzymają
Będę Cię bronić, nie odejdę
To nie chwilowa obietnica
Teraz powiedz mi kochanie
Powiedz mi jak czuć
Uh 1 2 3 i 4, nie lubię tych innych facetów obok Ciebie
Kim jestem? Mordercą, który tylko Cię broni
Tak po prostu, zabijam ich, yeah
Będę trzymał Cię w swoich ramionach i będę czujny
Ale wyrzuć swoje zmartwienia do piwnicy
Cokolwiek zrobimy, teraz jesteśmy jednością
To słowo będzie wić się wokół twoich uszu
Sprawiasz, że czuję się tak wyniosły
Jestem wariatem, ten moment kiedy patrzysz na mnie
Jestem taki pociągający, przyciągnij mnie bardziej, kochanie
Rozpiera mnie energia
Dzisiaj, tylko nas dwoje, bez kontroli yeah
Rozpiera mnie energia
Czuję się dobrze
Chcę poczuć
Te nie do powstrzymania uczucia, jak wolność
Czuję się dobrze
Chcę poczuć, kochanie
Pośpiesz się i chodź do mnie dzisiaj yeah
Dobrze
Oh pracuj swoim ciałem
Chodź, czas się zabawić, zatańczmy
Nawet jeśli twoje ładne buty się ubrudzą
Ściągnij je, szybko, pośpiesz się
(Sprawiasz, że czuję się tak wyniosły)
Zadaj pytania później
Inni faceci nie mogą na Ciebie patrzeć
(Nie mogę przestać)
Więc inni mogą zobaczyć jak dobrze nam idzie
Zacznijmy teraz, wiesz co mam na myśli
Jestem taki pociągający, przyciągnij mnie bardziej, kochanie
Rozpiera mnie energia
Dzisiaj, tylko nas dwoje, bez kontroli yeah
Rozpiera mnie energia


"Burn It Up"

Tekst (kor.ver.)

Burn it up! Yeah
Burn it up! Ooh woah
Burn it up! Uh oh
Burn it up! Ooh yeah
saeroun sedaega yeollyeo
itneun geudaero badadeuryeo
mwoga dareunji boyeojulge
nal ttara follow up
sori nopyeo hanaga dwae
We’ll make you hwal hwal hwal
urin jom young and wild
taeeonal ttaebuteo chiyeolhage jarawatji
jogeum dokhan type geujeo apman bogo
eodumeul ttulko watji gees!
D.I. double F.E.R.E.N.T teoteuryeo
nan like a boom boom pow
piboda jinhan hyeongjedeulgwa deo nopeun
kkumeul hyanghaega let’s fly!
ije shijagiya it’s time to light
nae ane jamdeuldeon geu bicheul kkaewo
i stage wi neowa naye gil shigani dwaesseo
ja modu ireona
Burn it up! Ooh
We burned in white (hwalhwal)
Burn it up! Ooh
We’re burnin’ white (hwalhwal)
taewo
Now goin’ up sumji malgo nuneul tteo
moduga gidaryeotteon nal kkaewo
Now turn it up chamji malgo ireoseo
ganjeolhi baraewatteon nal kkaewo
urin dallyeogal junbireul hae yeah
bulgiri hwalhwal taoreul ttae ooh
eoduwotteon shiganeul taewo nan bichi na na na
ije nae miraeneun balkji like diamond
nae momeun pogireul molla (molla)
nan oneuldo nal ttwieoneomeo (neomeo)
ttokbaro bwa uriga geotneun gil
ije yeoksaro namne
namdeulgwaneun namdareuji
nan ttaraomyeon ttadolligo
ttwieoomyeon naragaji nan chawoni
dareun segyero dream it out!
ije shijagiya it’s time to light
jamdeun nae gaseume bulkkocheul taewo
kkumi hyeonshiri doeneun bam shigani dwaesseo
ja modu ireona
Burn it up! Ooh
We burned in white (hwalhwal)
Burn it up! Ooh
We’re burnin’ white (hwalhwal)
taewo
tto han beon eodumi naeryeo
deo nopeun byeogi nal magado
ije nan naeiri duryeobji ana
deo isang honjaga anil teni ah
chimmugeul kkaego deo nopi tteooreul ttaega
baro jigeumiya right now
hanado namgiji malgo doraboji malgo
deo wiro hayake
 We know how to live our life
 oneureun da gachi haneul wiro olla
 hayake hayake
You don’t know how to live your life
 oneureun da gachi haneul wiro olla
Burn it up!
(Woah uhh uhh uh uh uh)
Ooh
(Woah uhh uh uh uh)
Yeah
Burn it up!
(Woah uhh uhh uh uh uh)
Ooh
(Woah uhh uh uh uh)
modu da hayake bul taewo

Tekst (eng.ver.)

Burn it up! Yeah
Burn it up! Ooh woah
Burn it up! Uh oh
Burn it up! Ooh yeah
A new generation has opened up
Just accept it for what it is
We’ll show you why we’re different
Follow me, follow up
Turn the noise up, let’s become one
We’ll make you burn burn burn
We’re young and wild
We were raised fiercely since we were born
We’re the strong type, just looking forward
We pierced through the darkness, gees!
D.I. double F.E.R.E.N.T, make it explode
I’m like a boom boom pow
With brothers, thicker than blood
We’re going towards a higher dream, let’s fly!
It’s starting now, it’s time to light
Awakening the light that was sleeping inside
Our path is on top of this stage, it’s time
Now everyone get up
Burn it up! Ooh
We burned in white (burn burn)
Burn it up! Ooh
We’re burnin’ white (burn burn)
Burn it up
Now goin’ up, don’t hide, open your eyes
Wake me up, everyone’s been waiting
Now turn it up, don’t hold it in, get up
Wake me up, you’ve been waiting for me
We’re ready to run, yeah
When the path is burning with fire, ooh
Burning up the dark times, I’m shining
Now my future is bright like diamond
My body doesn’t know how to give up
Again today, I’m surpassing myself
Look carefully, the path we’re walking
Will remain as history
We’re different from others
They try to copy me but I’ll just leave them
They can try running but I’ll fly over them
I’m going into a world of a different dimension, dream it out!
It’s starting now, it’s time to light
Burn up the fireworks in my sleeping heart
Tonight, dreams become reality, it’s time
Now everyone get up
Burn it up! Ooh
We burned in white (burn burn)
Burn it up! Ooh
We’re burnin’ white (burn burn)
Burn it up
Even if darkness falls again
And a higher wall blocks me
Now I’m not afraid of tomorrow
Because I’m not alone anymore
The time to break the silence and fly higher
Is right now, right now
Don’t leave anything behind, don’t look back
And burn it up higher
We know how to live our life
Today, let’s all fly to the sky
Burn it, burn it hot
You don’t know how to live your life
Today, let’s all fly to the sky
Burn it up!
(Woah uhh uhh uh uh uh)
Ooh
(Woah uhh uh uh uh)
Yeah
Burn it up!
(Woah uhh uhh uh uh uh)
Ooh
(Woah uhh uh uh uh)
Burn it all up

Tekst (pol.ver.)

Spal to! Yeah
Spal to! Ooh woah
Spal to! Uh oih
Nowa generacja została odkryta
Po prostu zaakceptuj, to co jest
Pokażemy Ci dlaczego jesteśmy wyjątkowi
Chodź za mną, powtarzaj za mną
Zwiększ hałas, zostańmy jednością
Sprawimy, że zapłoniesz zapłoniesz zapłoniesz
Jesteśmy młodzi i dzicy
Wznieśliśmy się gwałtownie od naszych narodzin
Jesteśmy mocni, po prostu patrz przed siebie
Przebijaliśmy się przez ciemność, ho!
D.I podwójne F.E.R.E.N.T, spraw żeby to eksplodowało
Jestem jak boom boom pow
Razem z braćmi, jesteśmy gęstsi bardziej niż krew
Ruszamy w kierunku naszego najwyższego marzenia, lećmy!
To zaczyna się teraz, to czas dla światła
Przebudzenie światła, które spało w środku
Nasza droga jest na szczycie tego etapu, już czas!
Teraz wszyscy wstańcie
Spalcie to! Ooh
Spłonęliśmy na biało (pal pal)
Spalcie to! Ooh
Spalamy się na biało (pal pal)
Spal to!
Teraz idź, nie chowaj się, otwórz oczy
Obudź mnie, wszyscy czekają
Teraz przełam się, nie zatrzymuj się, wstań
Obudź mnie, czekasz na mnie
Jesteśmy gotowi do biegu, yeah
Kiedy ścieżka płonie, ooh
Nadejdą ciemne czasy, ja świecę
Teraz moja przyszłość błyszczy jak diament
Moje ciało nie wie jak to wyrazić
Dzisiaj znowu zaskakuje samego siebie
Patrz uważnie na drogę, którą podążamy
Pozostaniemy w historii
Jesteśmy inni niż reszta
Próbują mnie naśladować, lecz ja po prostu wychodzę
Mogą próbować mnie dogonić, ale ja latam nad nimi
Przychodzę na świat z innym zamiarem, marzę
To zaczyna się teraz, to czas dla światła
Rozpal fajerwerki w moim śpiącym sercu
Dzisiaj, sny staną się rzeczywistością, już czas!
Teraz wszyscy wstańcie
Spalcie to! Ooh
Spłonęliśmy na biało (pal pal)
Spalcie to! Ooh
Spalamy się na biało (pal pal)
Spal to!
Nawet jeśli znów nadejdzie ciemność
I wysoka ściana zablokuje mnie
Teraz nie boje się już jutra
Ponieważ nigdy więcej nie będę sam
Czas by zagłuszyć ciszę i wspiąć się wyżej
Właśnie teraz, właśnie teraz
Nie zostawiaj niczego za sobą, nie patrz wstecz
I spal to bardziej
Wiemy jak żyć naszym życiem
Dzisiaj, wszyscy pofruńmy do nieba
Spalmy to, spalmy to
Nie wiesz jak żyć swoim życiem
Dzisiaj, wszyscy pofruńmy do nieba
Spalmy to!
(Woah uhh uhh uh uh uh)
Ooh
(Woah uhh uh uh uh)
Yeah
Spalmy to!
(Woah uhh uhh uh uh uh)
Ooh
(Woah uhh uh uh uh)
Spalmy to wszystko

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Color Coded Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki