GFRIEND- "Love Whisper" Comeback

Artysta: GFRIEND
Wytwórnia: Source Music
Data wydania: 01.08.2017r.
Nazwa piosenki: "Love Whisper"
Nazwa albumu: "Parallel"

GFRIEND- "Love Whisper" MV

Lista utworów:
1. "Belief"
2. "Love Whisper"
3. "Ave Maria"
4. "One-Half"
5. "Life Is a Party
6. "Red Umbrella
7. "Falling Asleep Again"
8. " Love Whisper" Inst.

Tekst (kor.ver.)

Nae mameul mallo pyohyeonhal su eopseo
Seuchideut gibun joeun baramdeulgwa
Neowa na hamkke deureotdeon
Norae gasacheoreom
Yunanhi oneureun gibuni joa
Nuni busige malgeun haneul arae
Ttambangul han bangul
Tteoreojineun geureon nare
Son japgo georeoga
Heudeureojideon geu kkot gil wieseo
Nan neowa hamkke
Eodiseodeun deullyeowa
Gwireul giurimyeon
Nareul hyanghan mideume
Gwireul giurimyeon
Banjjakbanjjak binnadeon
Neoui nundongjacheoreom
Sojunghan iyagi deullyeojulge
Gwireul giullyeobwa
Urideurui itji mothal
Moksori iyagi

Kkumcheoreom seolletdeon
Neoreul hyanghae nae mam gadeuki
Yeojeonhi oneuldo hwachanghaesseotji
Jakkuman haru jongil ne saenggangman
Chinjeolhan neoege
Jeonhago sipeo nae mameul
Gureume sireo malhago mal geoya
Seolletdeon sungan yego eopsi
Mundeuk bitbangul han bangul
Tteoreojineun geureon nare
Son japgo ttwieoga heudeureojideon
Geu kkot gil wieseo nan neowa hamkke
Eodiseodeun deullyeowa
Gwireul giurimyeon
Nareul hyanghan mideume
Gwireul giurimyeon
Banjjakbanjjak binnadeon
Neoui nundongjacheoreom
Sojunghan iyagi deullyeojulge
Gwireul giullyeobwa
Urideurui itji mothal
Moksori iyagi

Kkumcheoreom seolletdeon
Neoreul hyanghae nae mam gadeuki
Oneulmankeumeun jeonhalgeoya deodeodeo
Nae mam moaseo gadeuki
Neoreul neukkil su isseo
Du nuneul gameumyeon
Nareul hyanghan mideume
Gwireul giurimyeon
Banjjakbanjjak binnadeon
Neoui nundongjacheoreom
Sojunghan iyagi deullyeojulge
Gwireul giullyeobwa
Urideurui itji mothal moksori
Kkumcheoreom seolletdeon
Neoreul hyanghae nae mam gadeuki


Tekst (eng.ver.)

There're no words that can describe my mind
The winds make me feel so good
Like the song we've listened to
Expecially it feels good today
So beautiful clear sky
And there is a slight on my face
I'm walking holding your hands
On the road entirely full of flowers
Along with you
I can hear everywhere 
If I listened carefully
I know you belive me
If I listend very carefully
So twinkled
Like your eyes
I will tell you my preciuos story
Listen to me
I won't ever forget
Your voice, the story
I was excited like I was dreaming
You're all that I can see
It was still sunny today
How is a beautiful day
I'm thinking about you all day long
I have something I wanna tell you
I'm telling you through the clouds in the sky
You made my heart beating
Out of the blue, it just started raining
I'm running holding your hands
On the road entirely full of flowers
Along with you
I can hear everywhere 
If I listened carefully
I know you belive me
If I listend very carefully
So twinkled
Like your eyes
I will tell you my preciuos story
Listen to me
I won't ever forget
Your voice, the story
I was excited like I was dreaming
Unexpected moment without notice
You're all that I can see
Today, I'm really telling you
With all my heart
I can feel you
If I close my eyes
I know you believe me
If I listend very carefully
So twinkled
Like your eyes
I'll tell you my precious story
Listen to me
I won't ever forget
Your voice
I was excited like I was dreaming
You're all that I can see

Tekst (pol.ver.)

Nie ma słów, które potrafią wyrazić mój umysł
Wiatr sprawia, że czuję się bardzo dobrze
Jak piosenka, którą słuchaliśmy
Szczególnie dziś czuję się dobrze
Tak piękne, czyste niebo
Kiedy na mojej twarzy są kropelki potu
Chodzę trzymając twoje ręce
Na drodze wypełnionej kwiatami
Razem z tobą
Wszędzie słyszę
Jeśli słucham uważnie
Wiem, że mi wierzysz
Jeśli słucham bardzo uważnie
Tak lśniące
Jak twoje oczy
Opowiem ci moją drogocenną historię
Posłuchaj mnie
Nie zapomnę
Twojego głosu, historii
Byłam podekscytowana, tak jak marzyłam
Jesteś wszystkim co widzę
To był wciąż słoneczny dzień
Jaki piękny dzień
Przez cały dzień wciąż o tobie myślę
Chcę ci coś powiedzieć
Mówię do ciebie przez chmury na niebie
Sprawiłeś bicie mojego serca
Niespodziewanie właśnie zaczął padać deszcz
Biegnę trzymając twoje ręce
Na drodze wypełnionej kwiatami
Razem z tobą
Wszędzie słyszę
Jeśli słucham uważnie
Wiem, że mi wierzysz
Jeśli słucham bardzo uważnie
Tak lśniące
Jak twoje oczy
Opowiem ci moją drogocenną historię
Posłuchaj mnie
Nie zapomnę
Twojego głosu, historii
Byłam podekscytowana, tak jak marzyłam
Niespodziewany moment bez uprzedzenia
Jesteś wszystkim co widzę
Naprawdę ci mówię
Całym moim sercem
Czuję cię
Jeśli zamknę oczy
Wiem, że mi wierzysz
Jeśli słucham bardzo uważnie
Tak lśniące
Jak twoje oczy
Opowiem ci moją drogocenną historię
Posłuchaj mnie
Nie zapomnę
Twojego głosu
Byłam podekscytowana, tak jak marzyłam
Jesteś wszystkim co widzę

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Kpoply*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki