DAY6- "You Were Beautiful" Comeback

Artysta: DAY6
Wytwórnia:
JYP Entertainment
Data wydania: 6.02.2017
Nazwa piosenki: "You Were Beautiful"
Nazwa albumu: "Every DAY6 Feburary"

DAY6- "You Were Beautiful" MV

Lista utworów:

1. "You Wre Beautiful"

2. "My Day"





Tekst (kor.ver.)

jigeum i mari
uriga dashi
shijakhajaneun geon anya
geujeo neoye
namaitdeon gieokdeuri
tteoollasseul ppuniya
jeongmal harudo ppajimeopshi neoneun
saranghanda malhaejwosseotji
jamdeulgi jeone
tto nun tteujamaja
malhaejudeon neo
saenggagi na malhaeboneun geoya
yeppeosseo
nal barabwa judeon geu nunbit
nal bulleojudeon geu moksori
da da
geu modeun ge naegen
yeppeosseo
deo baralge eopneundeuthan neukkim
ojik neomani judeon sungandeul
da da
jinatjiman
neon neomu yeppeosseo
neodo ijeneun
nawaye gieogi
chueogi doeeosseul geoya
neoegeneun
eotteon mareul haedo da
jinagan iril geoya
jeongmal hanbeondo ppajimeopshi neoneun
nareul meonjeo saenggakhaejwosseo
amu il anieodo mianhae
gomawo haejudeon neo
saenggagi na malhaeboneun geoya
yeppeosseo
nal barabwa judeon geu nunbit
nal bulleojudeon geu moksori
da da
geu modeun ge naegen
yeppeosseo
deo baralge eopneundeuthan neukkim
ojik neomani judeon sungandeul
da da
jinatjiman
neon neomu yeppeosseo
ajikdo gakkeum ne saenggagi na
eoryeobge jeonhwareul georeobolkka
saenggagi deul ttaedo manchiman
Baby I know it’s already over
amuri wonaedo neoneun ije
imi kkeunnabeorin jinannare
hanpyeone yeonghwayeosseotdan geol
nan ara
majimak
nal barabwa judeon geu nunbit
jal jinaeradeon geu moksori
da da
geumajeodo naegen
yeppeosseo
naege boyeojun nunmulkkaji
neowa gajyeotdeon sungandeureun
da da
jinatjiman
neon neomu yeppeosseo


Tekst (eng.ver.)

What I’m saying now
Doesn’t mean
Let’s start over
It’s just that
I remembered
Some memories of you
You told me
Without skipping even a day
That you loved me
Before I fell asleep
And the moment I wake up
You used to tell me
I’m just saying because I remembered that
You were pretty
Your eyes that used to gaze at me
Your voice that used to call me
All of it, all of it
All of it, to me was
You were pretty
Like the feeling of not wanting anything more
The moments that only you gave me
All of it, all of it
Have passed but
You were so pretty
Now you
Your memories of us
Will have become just that
To you
Whatever I say to you
Will all be in the past
You never once failed to
Think of me first
I’m sorry even if it’s nothing
You used to thank me
I’m just saying because I remembered that
You were pretty
Your eyes that used to gaze at me
Your voice that used to call me
All of it, all of it
All of it, to me was
You were pretty
Like the feeling of not wanting anything more
The moments that only you gave me
All of it, all of it
Have passed but
You were so pretty
I think of you sometimes still
There are a lot of times I think about
Calling you, even though it’s hard
Baby I know it’s already over
No matter how much I want you, you are now
Like a movie from the days of yesteryear
That’s already over
I know this
The last time
Your eyes that used to gaze at me
Your voice that told me goodbye
All of it, all of it
To me was
You were pretty
The tears you showed me
The moments I had with you
All of it, all of it
Have passed, but
You were so pretty


Tekst (pol.ver.)

To co mówię teraz
Nie znaczy
Zacznijmy od nowa
Po prostu
Pamiętałem
Niektóre wspomnienia z Tobą
Powiedziałaś mi
Bez żadnego ominiętego dnia
Że mnie kochasz
Zanim zasnąłem
I w momencie, kiedy się budziłem
Mówiłaś mi
Mówię to teraz, ponieważ pamiętałem, że
Byłaś śliczna
Twoje oczy, które na mnie patrzały
Twój głos, który mówił do mnie
To wszystko, to wszystko
To wszystko było dla mnie
Byłaś śliczna
Jak uczucie, nic więcej nie chce
Te chwile, które mi dawałaś
To wszystko, to wszystko
Minęło, bo
Byłaś taka śliczna
Teraz Ty
Twoje wspomnienia z nami
Staną się po prostu, takie
Jak Ty
Cokolwiek mówię do Ciebie
Wszystko będzie przeszłością
Nigdy nie zdarzyło Ci się
Pomyśleć o mnie pierwszym
Przepraszam, nawet jeśli to nic
Kiedyś mi dziękowałaś
Mówię to teraz, ponieważ pamiętałem, że
Byłaś śliczna
Twoje oczy, które na mnie patrzały
Twój głos, który mówił do mnie
To wszystko, to wszystko
To wszystko było dla mnie
Byłaś śliczna
Jak uczucie, nic więcej nie chce
Te chwile, które mi dawałaś
To wszystko, to wszystko
Minęło, bo
Byłaś taka śliczna
Czasami wciąż myślę o Tobie
Podobnie, jak o filmie z minionych czasów
To już koniec
Wiem to
Ostatni raz
Twoje oczy, które na mnie patrzały
Twój głos, który mówił do mnie
To wszystko, to wszystko
Było dla mnie
Byłaś śliczna
Łzy, które mi pokazywałaś
Chwile, które spędziłem z Tobą
To wszystko, to wszystko
Minęło, bo
Byłaś taka śliczna

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- JpopAsia*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki