PENTAGON- "Can You Feel It?" Comeback

Artysta: PENTAGON
Wytwórnia:
Cube Entertainment
Data wydania: 6.12.2016
Nazwa piosenki: "Can You Feel It?"
Nazwa albumu: "FIVE SENSES"

PENTAGON- "Can You Feel It?" MV

Lista utworów:
1. "Can You Feel It?"

2. "Engine"
3. "Pretty Pretty"
4. "Love Yourself"
5. "Stay Crazy"


Tekst (kor.ver.)

geogi jamkkan meomchweo Baby
jakku nuni gane Lady
neoreul bon sungan nan hollin deushi kkeullyeoga
narang jamkkan yaegi jom hae 
wae iri gami eomna
eodiseo taneun naemsae an na
Catch fire
neon beoseonaji mothae
jigeum nae mare jibjunghae
naegen meomchweobeorin
i shigani neoin geol
pihal su eopseo imi
neon nae Aim sok tagishin geol
neo isangeun eopseo Clarity
nae Fantasy neoya
ijen nameun geon ne charyeya
gami oji Ha
dapi ol ttaega dwaenneunde
jom gami oji
sone ttami nane ipi mallagane 
a a a ppalli malhaejullae
Talk to me Talk to me
jom gami oji
Yeah yeah uh
gami tteoreojigi jeone
ikneun neukkimeuro
ta deureoman ga mameun bukge muldeulgo
dwijibeo dwijibeo dwijibeo
nae mameul ttakjicheoreom
geunyang dwijibeo nal neomgil jul alji
shimjangi ttwijil ana eodiseo
cheonsaga natananna Jesus
neol beoseonaji mothae
jigeum nae mare jibjunghae
naegen meomchweobeorin i shigani neoin geol
pihal su eopseo imi
neon nae Aim sok tagishin geol
neo isangeun eopseo Clarity
nae Fantasy neoya
ijen nameun geon ne charyeya 
gami oji Ha
dapi ol ttaega dwaenneunde
jom gami oji
sone ttami nane ipi mallagane
a a a ppalli malhaejullae
Talk to me Talk to me
yutoda
gami oji anado
i neukkimeun aradweo
naege ppajin yeojadeureun
i sesange manasseo
Oh neodo geurae ama deo nareul weonhae
saebyeoge ullineun shinoe ttaraseo
neol bomyeon joeun yegami oji
magu tteoolla yeonggami Like haedodi
neodo bunmyeong nawa gateun neukkim wasseuni
shidapjaneun shichimi tteji malgil
hansungan jinaganeun
hogishime sokjineun ana
I’m into you
neoran sesang soge
Y’all Feel it with me
Y’all Feel it with me
gami wanni gami watdamyeon
umjigyeo ppalli
nan heeomchigo shipeun geol
gami oji Ha
Can you feel it
You make me crazy
You make me crazy
jom gami oji
sone ttami nane ipi mallagane
a a a ppalli malhaejullae
Talk to me Talk to me
jom gami oji

Tekst (eng.ver.)

Stop right there baby
My eyes keep going to you, lady
The moment I saw you, I’m pulled by you as if I’m bewitched
Talk to me for a second
Why aren’t you getting this feeling?
Don’t you smell something burning?
Catch fire
I can’t escape
Focus on what I’m saying right now
To me, this frozen time is you
You can’t avoid it, you’re already in my aim
No more clarity for you, my fantasy is you
Now it’s your turn
Can you feel it
It’s time I get an answer
I’m getting a feeling
My hands are sweating, my lips are drying
Hurry and tell me
Talk to me Talk to me
I’m getting a feeling
Yeah yeah uh
Just like how a persimmon ripens before it falls
My heart is burning up and turning red
You flip over my heart like a game of cards
I know you’ll flip me over and make me fall for you
My heart won’t beat
An angel has appeared, Jesus
I can’t escape from you
Focus on what I’m saying right now
To me, this frozen time is you
You can’t avoid it, you’re already in my aim
No more clarity for you, my fantasy is you
Now it’s your turn
Can you feel it
It’s time I get an answer
I’m getting a feeling
My hands are sweating, my lips are drying
Hurry and tell me
Talk to me Talk to me
It’s Yuto
Even if you don’t get a feeling, know this
There are a lot of girls who’ve fallen for me
You probably want me more too
Following the sign that signs through the dawn
When I see you, I get a good feeling
Inspiration comes to me like a sunrise
I know you got the same feeling
So don’t try to act coy
I don’t fall for momentary curiosity
I’m into you
Into your world
Y’all Feel it with me Y’all Feel it with me
Can you feel it?
If you can, move fast
I wanna swim
Can you feel it Ha
Can you feel it
You make me crazy
You make me crazy
I’m getting
I’m getting a feeling
My hands are sweating, my lips are drying
Hurry and tell me
Talk to me Talk to me
I’m getting a feeling

Tekst (pol.ver.)

Zatrzymaj się tam kochanie
Moje oczy wciąż za tobą podążają, ukochana
 Od momentu, w którym Cię zobaczyłem  jestem ciągnięty przez Ciebie, jakby zaczarowany
Mów do mnie przez sekundę
Dlaczego nie dostrzegasz tych uczuć?
Nie pachnie Ci tutaj czymś spalonym?
Zgaś ogień
Nie potrafię się wydostać
Skup się na tym co Ci teraz powiem
Dla mnie, ten zatrzymany czas to Ty
Nie możesz tego uniknąć, jesteś już moim celem
Żadnej więcej przejrzystości dla Ciebie, moja fantazja to Ty
Teraz twoja kolej
Czujesz to?
Nadszedł czas na odpowiedź
Dostaję uczucia
Moje ręce się pocą, moje usta wysychają
Pośpiesz się i powiedź mi
Mów do mnie, mów do mnie
Dostaję uczucia
Yeah yeah uh
Podobnie jak persymona dojrzewająca przed upadkiem
Moje serce się pali i staje się czerwone
Szarpiesz moim sercem, jak kartami do gry
Wiem, że chcesz mnie rozszarpać i sprawić, że zakocham się w Tobie
Moje serce nie potrafi bić
Pojawił się Anioł, Jezus
Nie mogę Cię opuścić
Skup się na tym co Ci teraz powiem
Dla mnie, ten zatrzymany czas to Ty
Nie możesz tego uniknąć, jesteś już moim celem
Żadnej więcej przejrzystości dla Ciebie, moja fantazja to Ty
Teraz twoja kolej
Czujesz to?
Nadszedł czas na odpowiedź
Dostaję uczucia
Moje ręce się pocą, moje usta wysychają
Pośpiesz się i powiedź mi
Mów do mnie, mów do mnie
Tu Yuto
Nawet jeśli nie otrzymałaś uczucia, wiedz że
Istnieje już wiele dziewcząt, które się we mnie zakochały
Prawdopodobnie też chcesz mnie więcej
Śledzisz znaki, te znaki poprzez świt
Kiedy Cię widzę, czuję się dobrze
Natchnienie przychodzi do mnie, jak wschód słońca
Wiem, że czujesz to samo
Więc nie próbuj grać skromną
Nie spadnę, dla chwilowej ciekawości
Jestem w Tobie
Jestem w Twoim świecie
Wy wszyscy poczujcie to ze mną, wy wszyscy poczujcie to ze mną
Czujesz to?
Jeżeli potrafisz się szybko poruszać
Chcę pływać
Czujesz to? Ha
Czujesz to?
Doprowadzasz mnie do szaleństwa
Doprowadzasz mnie do szaleństwa
Dostaję
Dostaję uczucia
Moje ręce się pocą, moje usta wysychają
Pośpiesz się i powiedź mi
Mów do mnie, mów do mnie
Dostaję uczucia

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Color Coded Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki