CLC- "Hobgoblin" Comeback

Artysta: CLC
Wytwórnia: Cube Entertainment
Data wydania: 16.01.2017
Nazwa piosenki: "Hobgoblin"
Nazwa albumu: "CRYSTLE"

CLC- "Hobgoblin" MV

Lista utworów:
1.
"Liar"
2. "Hobgoblin"
3. "Mistake"
4. "MeowMeow"
5. "I Mean"
6. "Tears Bottle"


Tekst (kor.ver.)

I’m in the zone
We are CLC
geum nawara wara nope
eun nawara wara nope
neo nawara wara
ttukttak nice
geum nawara wara nope
eun nawara wara nope
eolleun nawabwara
ttukttak yes yes
ttokttok ja nawabwara
hanbeon barabwa
an neomeoona bwa
jyaeneun na mollatna bwa
ijen jal chajabwara
naega yeogi chaenggil geot
da chaenggyeo gallanda
warak derigo gallanda neo
nega nae sogeul ani ani
naega ne mameul boni oh
haru iteuldo handu beondo mwo
anin geol saesamseure nollago geurae
baeryeo eopneun naui mommae nunbiche
modeun siseoni meomchuji (meomchuji)
geunde geunde neoman molla wae
neodo nal wonhajanha
geumanhaeyo da algo isseoyo
gwaenhi anin cheok mayo
deutgo itnayo natanabwayo
nareul bwajwoyo
sasil jogeum buranhaeyo na
neomu orae geollijanhayo
dangjang nal deryeoga
ppalli nawara
geum nawara wara nope
eun nawara wara nope
neo nawara wara
ttukttak nice
geum nawara wara nope
eun nawara wara nope
eolleun nawabwara
ttukttak yes yes
nal jom barabwara
igeo twinggineun geo bwara
warak anajulge neo
jakku mal an deureo neo
nal jom barabwara
deoneun sen cheokhaji mara
itta huhoehaji
neo jom deo norabwara neo
ajik molla neoneun jinjja nae moseubeul da
boyeojulge ajik neomunado manheun geol
nae mam moreun chae naege sumjima
deo isangeun gidaril su eopseo deureowa
hwangholhage nareul boneun nunbiche
nae simjangi tto meomchuji (meomchuji)
geunde geunde neoman molla wae
boyeo neol wonhajanha
geumanhaeyo da algo isseoyo
gwaenhi anin cheok mayo
deutgo itnayo natanabwayo
nareul bwajwoyo
sasil jogeum buranhaeyo na
neomu orae geollijanhayo
dangjang nal deryeoga
ppalli nawara
geum nawara wara nope
eun nawara wara nope
neo nawara wara
ttukttak nice
geum nawara wara nope
eun nawara wara nope
eolleun nawabwara
ttukttak yes yes
nal jom barabwara
igeo twinggineun geo bwara
warak anajulge
neo jakku mal an deureo neo
nal jom barabwara
deoneun sen cheokhaji mara
itta huhoehaji
neo jom deo norabwara neo
jogeum deo hwak byeonhwareul jwobolkka
dagaga warak anabeorilkka
hanbeon deo jom hwaksilhage gabolkka
mangseoril geot eopsi
hwakkeunhage norabwa
Umma
geum nawara wara nope
eun nawara wara nope
neo nawara wara
ttukttak nice
geum nawara wara nope
eun nawara wara nope
eolleun nawabwara
ttukttak yes yes
nal jom barabwara
igeo twinggineun geo bwara
warak anajulge
neo jakku mal an deureo neo
nal jom barabwara
deoneun sen cheokhaji mara
itta huhoehaji
neo jom deo norabwara neo

Tekst (eng.ver.)

I’m in the zone
We are CLC
Come out, come out, gold, nope
Come out, come out, silver, nope
Come out, come out, you
Ta-da, nice
Come out, come out, gold, nope
Come out, come out, silver, nope
Hurry and come out
Ta-da, yes yes
Knock knock, come out now
Look at me
See if you won’t fall for me
I guess he didn’t know me
Now look carefully
All the things I need to take from here
I will take
I’m gonna take you away
Do you know how I feel?
I saw your heart
This isn’t the first time
So why are you so shocked?
My hot body and eyes
Make all eyes stop on me
But why don’t you know?
You want me too
Stop it, I know everything
Stop pretending you don’t
Are you listening? Appear before me
Look at me
Actually, I’m a bit nervous
It’s taking too long
Take me away immediately
Hurry and come out
Come out, come out, gold, nope
Come out, come out, silver, nope
Come out, come out, you
Ta-da, nice
Come out, come out, gold, nope
Come out, come out, silver, nope
Hurry and come out
Ta-da, yes yes
Look at me
You’re playing hard to get
I’ll hug you tight
You’re not listening to me
Look at me
Stop acting so tough
You’ll regret it later
Try playing me more
You still don’t know the real me
I’ll show you, there’s still so much
Without even knowing my heart, don’t hide from me
I can’t wait anymore, come inside
Your eyes are so ecstatic when you look at me
It makes my heart stop
But why don’t you know?
I see that you want me too
Stop it, I know everything
Stop pretending you don’t
Are you listening? Appear before me
Look at me
Actually, I’m a bit nervous
It’s taking too long
Take me away immediately
Hurry and come out
Come out, come out, gold, nope
Come out, come out, silver, nope
Come out, come out, you
Ta-da, nice
Come out, come out, gold, nope
Come out, come out, silver, nope
Hurry and come out
Ta-da, yes yes
Look at me
You’re playing hard to get
I’ll hug you tight
You’re not listening to me
Look at me
Stop acting so tough
You’ll regret it later
Try playing me more
Should I make some changes?
Should I go to him and hug him?
Should I make things more clear?
Without hesitating
Let’s make it hot
Umma
Come out, come out, gold, nope
Come out, come out, silver, nope
Come out, come out, you
Ta-da, nice
Come out, come out, gold, nope
Come out, come out, silver, nope
Hurry and come out
Ta-da, yes yes
Look at me
You’re playing hard to get
I’ll hug you tight
You’re not listening to me
Look at me
Stop acting so tough
You’ll regret it later
Try playing me more

Tekst (pol.ver.)

Jestem w strefie
Jesteśmy CLC
Wychodź, wychodź, złoto, nie
Wychodź, wychodź, srebro, nie
Wychodź, wychodź, Ty
Ta-da, nieźle
Wychodź, wychodź, złoto, nie
Wychodź, wychodź, srebro, nie
Pośpiesz się i wychodź
Ta-da, tak, tak
Puk, puk, wychodź teraz
Spójrz na mnie
Spójrz, jeśli nie możesz się we mnie zakochać
Chyba on mnie nie zna
Teraz patrz uważnie
Te wszystkie rzeczy, które trzeba stąd wziąć
Zabiorę
Zabiorę Cię stąd
Wiesz jak się czuję?
Widziałam twoje serce
To nie pierwszy raz
Więc dlaczego jesteś zszokowany?
Moje gorące ciało i oczy
Sprawiają, że wszystkie oczy zatrzymują się na mnie
Ale dlaczego nie wiesz?
Też mnie chcesz
Zatrzymaj to. Wiem wszystko
Przestań udawać
Słuchasz mnie? Pojaw się przede mną
Spójrz na mnie
Aktualnie, jestem trochę zdenerwowana
To trwa zbyt długo
Zabierz mnie stąd natychmiast
Pośpiesz się i wychodź
Wychodź, wychodź, złoto, nie
Wychodź, wychodź, srebro, nie
Wychodź, wychodź, Ty
Ta-da, nieźle
Wychodź, wychodź, złoto, nie
Wychodź, wychodź, srebro, nie
Pośpiesz się i wychodź
Ta-da, tak, tak
Spójrz na mnie
Grasz twardo, żeby dostać
Przytulę Cię mocno
Nie słuchasz mnie
Spójrz na mnie
Przestań zachowywać się tak brutalnie
Będziesz tego później żałował
Spróbuj igrać ze mną dalej
Nadal nie znasz prawdziwej mnie
Pokażę Cię, jest tego dużo
Nawet moje serce nie wie, nie ukrywaj się przede mną
Nie mogę czekać dłużej, chodź do środka
Twoje oczy są pełne zachwytu, gdy mnie widzisz
To sprawia, że moje serce się zatrzymuje
Ale dlaczego nie wiesz?
Też mnie chcesz
Zatrzymaj to. Wiem wszystko
Przestań udawać
Słuchasz mnie? Pojaw się przede mną
Spójrz na mnie
Aktualnie, jestem trochę zdenerwowana
To trwa zbyt długo
Zabierz mnie stąd natychmiast
Pośpiesz się i wychodź
Wychodź, wychodź, złoto, nie
Wychodź, wychodź, srebro, nie
Wychodź, wychodź, Ty
Ta-da, nieźle
Wychodź, wychodź, złoto, nie
Wychodź, wychodź, srebro, nie
Pośpiesz się i wychodź
Ta-da, tak, tak
Spójrz na mnie
Grasz twardo, żeby dostać
Przytulę Cię mocno
Nie słuchasz mnie
Spójrz na mnie
Przestań zachowywać się tak brutalnie
Będziesz tego później żałował
Spróbuj igrać ze mną dalej
Czy powinnam wprowadzić pewne zmiany?
Czy powinnam pójść do niego i przytulić go?
Czy powinnam to uczynić wyraźniej?
Bez wahania
Uczyńmy to gorącym
Mamo
Wychodź, wychodź, złoto, nie
Wychodź, wychodź, srebro, nie
Wychodź, wychodź, Ty
Ta-da, nieźle
Wychodź, wychodź, złoto, nie
Wychodź, wychodź, srebro, nie
Pośpiesz się i wychodź
Spójrz na mnie
Grasz twardo, żeby dostać
Przytulę Cię mocno
Nie słuchasz mnie
Spójrz na mnie
Przestań zachowywać się tak brutalnie
Będziesz tego później żałował
Spróbuj igrać ze mną dalej

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Color Coded Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki