BLACKPINK- "Yeah Yeah Yeah" [BORN PINK]

Artysta: 
BLACKPINK
Wytwórnia: YG Entertainment
Data wydania: 16.09.2022r
Nazwa piosenki: "Yeah Yeah Yeah"
Nazwa albumu: "Born Pink"


Lista utworów:
4. "Yeah Yeah Yeah"
8. "Ready For Love"


Tekst (kor.ver.)

Na wae irae
Jakkuman useumina
Neon molla naega wae ireoneunji
Maldo an dwae nan neoege
Kkeullyeo beoryeosseo
Neoui musimhan maltue
Ppajyeobeorin naega useuwo
Neon wae natanaseo
Mwonde jakku saenggangna
Hoksi na joahamyeon
Malhae, yeah, yeah
Just say yeah, yeah, yeah
Just say yeah, yeah, yeah
Tto wae irae
Nado nal moreugessеo
Ai molla aemaemohohan nae mam
Maldo an doеneun neowa
Naui cheot mannam
Igeon nugunga sseun gakbon
Uyeonigien jom susanghae
Neon wae natanaseo
Mwonde jakku saenggangna
Hoksi na joahamyeon
Malhae, yeah, yeah
Just say yeah, yeah, yeah
Just say yeah, yeah, yeah
Sasil nan jom duryeopgido hae
Tto han beon deo sarange na apeulkka
Unmyeongi deonjin jilmun ape
Don't you say no, oh, oh, oh
Just say yeah, yeah, yeah
Say yeah, yeah, yeah
Say yeah, yeah, yeah
Say yeah, yeah, yeah
(Say yeah, yeah, yeah)

Tekst (eng.ver.)

Why do I keep smiling like this?
You don't know why I’m doing it either
It's ridiculous, I'm attracted to you
Funny how I fell for your indifferent tone
Why did you show up?
What do I keep thinking about?
If you like me, just tell me, yeah, yeah
Just say yeah, yeah, yeah
Just say yeah, yeah, yeah
What is this again? I don’t even know myself
I don't know my ambiguous heart
The first meeting of you and me was ridiculous
This seems like a script written by someone
Quite suspicious to be a coincidence
Why did you show up?
What do I keep thinking about?
If you like me, just tell me, yeah, yeah
Just say yeah, yeah, yеah
Just say yeah, yeah, yeah
Actually, I'm a littlе scared
Will love hurt me once more?
In front of the question raised by fate
Don't you say no, oh, oh, oh
Just say yeah, yeah, yeah
Say yeah, yeah, yeah
Say yeah, yeah, yeah
Say yeah, yeah, yeah
(Say yeah, yeah, yeah)

Tekst (pol.ver.)

Dlaczego wciąż się tak uśmiecham?
Ty też nie wiesz, dlaczego to robię
To śmieszne, pociągasz mnie
Zabawne, jak zakochałem się w Twoim obojętnym tonie
Dlaczego się pojawiłeś?
O czym ciągle myślę?
Jeśli mnie lubisz, po prostu powiedz mi
Po prostu powiedz tak
Powiedz mi to
Co to znowu jest? Sama nawet nie znam siebie
Nie znam mojego niejednoznacznego serca
Pierwsze nasze spotkanie było śmieszne
To wygląda na scenariusz napisany przez kogoś
Dość podejrzane, aby to był zbieg okoliczności
Dlaczego się pojawiłeś?
O czym ciągle myślę?
Jeśli mnie lubisz, po prostu powiedz mi
Po prostu powiedz tak
Powiedz mi to
Właściwie to trochę się boję
Czy miłość zrani mnie jeszcze raz?
Przed pytaniem podniesionym przez los
Nie mów nie
Po prostu powiedz tak
Powiedz tak, (x 4)

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki