GOT7- "Truth" [GOT7]

Artysta: GOT7
Wytwórnia: Warner Music Korea
Data wydania: 23.05.2022r
Nazwa piosenki: "Truth"
Nazwa albumu: "GOT7"


Lista utworów:
1. "Truth"
4. "Two"



Tekst (kor.ver.)

I neujeun bam neoui call
Eodinji neon mureobwa
Geunyang iramyeo (Oo-oh)
Nan ije mak nuwosseo
Bonsimeul sumgyeo noeun chae
You know it (You know it), oo-oh
Oh, yeah-yeah-yeah
Why did you call me baby?
Eodiseo mwohae neon
Gapjagi baegopeuda wae hae
Just tell me it's true (Tu-ru-tu)
If you tell me it’s true
I know it baby
Sasil algo itjiman (Huh)
Just tell me it's true (Tu-ru-tu)
Niga deo soljikaejindamyeon
I'm going right now
Neoui nunapekkaji (Huh)
If you love me, love me, lovе me
Why you calling tonight when I’m sippin'
Neoui jеonhwareul gidarin ireun secret (Secret)
Milgo danggineun jiseun (Yeah)
Naegen jichin iri dwaebeoryeosseunikka? (Yeah, yeah, yeah)
Just tell me (Yeah)
Bae come to mi casa
Jibeuro gaja Jane I'm Tarzan
Neon yeol baero areumdawo
Nae yeope anja
Geokjeong malgo angyeodo dwae
Stop playin' with me (Stop playin' with me)
Why did you call me baby?
Eodiseo mwohae neon
Gapjagi simsimhada wae hae
Just tell me it's true (Tu-ru-tu)
If you tell me it's true
I know it baby
Sasil algo itjiman (Huh)
Just tell me it's true (Tu-ru-tu)
Niga deo soljikaejindamyeon
I’m going right now
Neoui nunapekkaji (Huh)
If you love me, love me, love me
Divin’ to you (To you)
Stuck in with you
Nal danggyeojwo ni gyeote tteoreojiji anke
Neoga nal wonhal ttae
Nan ni yeope eonjerado nan dallyeo galge, yeah
Just tell me it's true (Tu-ru-tu)
If you tell me it’s true
I know it baby
Sasil algo itjiman (Huh)
Just tell me it's true (Tu-ru-tu)
Niga deo soljikaejindamyeon
I'm going right now
Neoui nunapekkaji (Huh)
If you love me, love me, love me
If you love me, love me, love me
If you love me, love me, love me

Tekst (eng.ver.)

Your call this late night
You asked me where am I
You've just said it (Oo-oh)
I just lay down
I let go off my true feelings covered
You know it (You know it), oo-oh
Oh, yeah-yeah-yeah
Why did you call me baby?
What are you doing?
Why did I suddenly got hungry?
Just tell me it's true (Tu-ru-tu)
If you tell me it's true
I know it baby
I actually know it (Huh)
Just tell me it's true (Tu-ru-tu)
If you can be more honest
I'm going right now
Right in front of your eyes (Huh)
If you love me, love me, love me
Why you calling tonight when I'm sippin'
Waiting for a secret call (Secret)
Pushing and pulling a thing (Yeah)
Doеs it became an exhausting work for mе? (Yeah, yeah, yeah)
Just tell me (Yeah)
Bae, come to my house
Let's go home, Jane, I'm Tarzan
You're ten times more beautiful
Sit down right next to me
Don't worry, you can hug me
Stop playin' with me (Stop playin' with me)
Why did you call me baby?
What are you doing?
Why did I suddenly got bored?
Just tell me it's true (Tu-ru-tu)
If you tell me it's true
I know it baby
I actually know it (Huh)
Just tell me it's true (Tu-ru-tu)
If you can be more honest
I'm going right now
Right in front of your eyes (Huh)
If you love me love me love me
Divin' to you (To you)
Stuck in with you
Pull me away so I don't fall next to you
The moment when you want me
I'll run to you whenever I'm next to you, yeah
Just tell me it's true (Tu-ru-tu)
If you tell me it's true
I know it baby
I actually know it (Huh)
Just tell me it's true (Tu-ru-tu)
If you can be more honest
I'm going right now
Right in front of your eyes (Huh)
If you love me, love me, love me
If you love me, love me, love me
If you love me, love me, love me

Tekst (pol.ver.)

Dzwonisz tak późno w nocy
Pytałaś mnie, gdzie jestem
Właśnie to powiedziałaś
Dopiero co się położyłem
Odpuszczam swoje wszystkie ukryte uczucia
Wiesz to
Oh, yeah-yeah-yeah
Dlaczego do mnie zadzwoniłaś kochanie?
Co robisz?
Dlaczego nagle poczułem głód?
Po prostu powiedz mi, że to prawda
Jeśli powiesz mi, że to prawda
To ja już to wiem
Właściwie wiedziałem już wcześniej
Po prostu powiedz mi, że to prawda
Jeśli potrafisz być jeszcze bardziej szczera
Idę
Na Twoich oczach
Jeśli mnie kochasz, kochaj
Dlaczego dzwonisz dziś wieczorem, kiedy popijam
Oczekuję na tajne połączenie
Ciągle tylko ciągniesz i pchasz różne rzeczy
Czy stało się to dla mnie wyczerpującą pracą?
Po prostu powiedz mi
Kochanie, chodź do mnie do domu
Ty będziesz Jane, ja Tarzanem
Jesteś dziesięć razy piękniejsza
Usiądź tuż obok mnie
Nie martw się, możesz mnie przytulić
Przestań się mną bawić
Dlaczego do mnie zadzwoniłaś kochanie?
Co robisz?
Dlaczego nagle poczułem znudzenie?
Po prostu powiedz mi, że to prawda
Jeśli powiesz mi, że to prawda
To ja już to wiem
Właściwie wiedziałem już wcześniej
Po prostu powiedz mi, że to prawda
Jeśli potrafisz być jeszcze bardziej szczera
Idę
Na Twoich oczach
Jeśli mnie kochasz, kochaj
Nurkuję prosto do Twojego serca
Utknęliśmy w tym razem
Odciągnij mnie, żebym nie upadł obok Ciebie
Moment, w którym mnie pragniesz
Pobiegnę do Ciebie, gdy tylko będę obok
Po prostu powiedz mi, że to prawda
Jeśli powiesz mi, że to prawda
To ja już to wiem
Właściwie wiedziałem już wcześniej
Po prostu powiedz mi, że to prawda
Jeśli potrafisz być jeszcze bardziej szczera
Idę
Na Twoich oczach
Jeśli mnie kochasz, kochaj
Jeśli mnie kochasz, kochaj
Jeśli mnie kochasz, kochaj

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki