TREASURE- "U" [The Second Step : Chapter One]

Artysta: TREASURE
Wytwórnia: YG Entertainment
Data wydania: 15.02.2022r
Nazwa piosenki: "U"
Nazwa albumu: "The Second Step : Chapter One"


Lista utworów:
2. "U"
6. "Gonna Be Fine" (CD only)



Tekst (kor.ver.)

TREASURE
Neoreul bon geu sungan sali meomchwosseo
Nae simjangi gyesok neomaneul wonhanikka
Neoran yeonghwa sok juingongeun na
Genre, romantic comedy, oh
Subaek beon yeonseupan honjanmal
Ne apeseon gojang na
Neol nochilkka nan buranhae mami tteollyeo
Nae mame bulbuteun dynamite
Got teojil geonman gata
Don't want nobody else
I want you
You-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh
I don't care (I want you)
You-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh (Oh)
Neo hanae mameun chumeul chuji
Nae ipkkori gyesok yodongchiji
Yo, imi nan director and actor (mеoritsok)
I yeonchuren sasimi baek pro (With you)
Naе drama sogen neon hangsang yeope isseo
Bomi on geo gateun gibuniya naegen
Neoui kkothyanggiga seuchiji
So sweet, spread your wings
We gon' fly
Away and away we go-oh (Zoom, zoom)
Neoman bomyeon huk ppajyeodeureo nan puk, ooh
My heart goes du-du-du-du
Subaek beon yeonseupan honjanmal
Ne apeseon gojang na
Neol nochilkka nan buranhae mami tteollyeo
Nae mame bulbuteun dynamite
Got teojil geonman gata
Don't want nobody else
I want you
You-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh
I don't care (I want you)
You-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh
Don't you know?
Neomaneul gidaryeosseo
Oh
My heart is with you wherever you go
Nal wihan haetsari doeeojwo
(Three, two, one)
I-I, I-I, I- I want you
You-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh
I don't care (I want you)
You-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh (Hey)
Whatever you want
Whatever you need
Jeo byeorirado ttajul su isseo
Whatever you want
(Whenever you need)
Hangsang neoui gyeote isseo julge

Tekst (eng.ver.)

TREASURE
My life stopped the moment I saw you
'Cause my heart keeps wanting you
I'm the main character in the movie
Genre, romantic comedy, oh
I practiced talking to myself a hundreds times
I break down in front of you
I'm afraid I'll miss you, my heart is shaking
My heart is on fire, dynamite
I think it gonna explode soon
Don't want nobody else
I want you
You-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh
I don't care (I want you)
You-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh (Oh)
Does your heart dance along with you?
Are the corners of my lips keep shaking?
Yo, I'm already a director and actor (In my mind)
I'm 100% interested in directing this (With you)
In my drama, you are always next to me
It feels like spring has come to me
The scent of your flowers passes by
So sweet, spread your wings
We gon' fly
Away and away we go-oh (Zoom, zoom)
When I see you, I falling in love with you, ooh
My heart goes du-du-du-du
A self-talk after practicing a hundreds times
I break down in front of you
I'm afraid I'll miss you, my heart is shaking
My heart is on fire, dynamite
I think it gonna explode soon
Don't want nobody else
I want you
You-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh
I don't care (I want you)
You-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh
Don't you know
I've been waiting for you
Oh
My heart is with you wherever you go
Be the sunshine for me
(Three, two, one)
I-I, I-I, I- I want you
You-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh
I don't care (I want you)
You-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh (Hey)
Whatever you want
Whatever you need
I can at least pick that star for you
Whatever you want
(Whenever you need)
I'll always be by your side

Tekst (pol.ver.)

TREASURE
Moje życie zatrzymało się w chwili, gdy Cię zobaczyłem
Bo moje serce wciąż Cię pragnie
Jestem głównym bohaterem filmu
Jego gatunek to komedia romantyczna
Ćwiczyłem mówienie do siebie setki razy
Jednak przed Tobą przechodzę kryzys
Obawiam się, że będę za Tobą tęsknić, moje serce się trzęsie
Moje serce płonie, jest jak dynamit
Myślę, że wkrótce wybuchnie
Nie chcę nikogo innego
Chcę Ciebie
Ciebie
Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh
Nie obchodzi mnie to
Chcę Ciebie
Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh
ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh
Czy Twoje serce z Tobą współgra?
Czy kąciki moich ust wciąż się trzęsą?
Jestem już reżyserem i aktorem (w mojej głowie)
Jestem w 100% zainteresowany reżyserowaniem tego (z Tobą)
W moim dramacie zawsze jesteś obok mnie
Czuję, jakby przyszła do mnie wiosna
Przemija zapach Twoich kwiatów
Tak słodko, rozwiń swoje skrzydła
Będziemy latać
Daleko i jeszcze dalej
Kiedy Cię widzę, zakochuję się w Tobie
Moje serce bije
Rozmawiam sam ze sobą po setkach ćwiczeń
ednak przed Tobą przechodzę kryzys
Obawiam się, że będę za Tobą tęsknić, moje serce się trzęsie
Moje serce płonie, jest jak dynamit
Myślę, że wkrótce wybuchnie
Nie chcę nikogo innego
Chcę Ciebie
Ciebie
Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh
Nie obchodzi mnie to
Chcę Ciebie
Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh
ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh
Nie wiesz?
Czekałem na Ciebie
Oh
Moje serce jest z Tobą gdziekolwiek pójdziesz
Bądź dla mnie słońcem
(Trzy, dwa, jeden)
Chcę Ciebie
Ciebie
Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh-ooh
Nie obchodzi mnie to
Chcę Ciebie
Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh
ooh-ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh
Cokolwiek chcesz
Czegokolwiek potrzebujesz
Mogę przynajmniej wybrać dla Ciebie tę gwiazdę
Cokolwiek chcesz
(Kiedykolwiek potrzebujesz)
Zawsze będę przy Twoim boku

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki