MONSTA X- "Got Me In Chains" [No Limit]

Artysta: MONSTA X
Wytwórnia: Starship Entertainment
Data wydania: 19.11.2021r
Nazwa piosenki: "Got Me In Chains"
Nazwa albumu: "No Limit"


Lista utworów:
4. "Got Me In Chains"



Tekst (kor.ver.)

Dalbit arae gongnye biteullim geu soge
Witaeropge chwihae dasi neol dasi neol bulleo baby
Tumyeonghan i gamgak soge illeongineun bameun chwihae
I can't stop it
I can't, I can't stop it more
Yoranhaejin bam sok urin seororeul gyoranhae
Nunbicheun nalkarowo all right babe
Neoui apeseon omanhada mothae gyomanhae
Show me what you got babe
I like that yeah I like that
Neoga garikineun got yeah right there
Naega seoinneun got got neoga inneun got
Neoran jibi itdamyeon naega salge
Kkeuteomneun miroin deut maemdoneun everyday
(Ne mami ajik meoreo georil jopyeo)
Mwodeun sanggwaneopseo ne meotdaero nal siheomhae jwo
Just drive me crazy, drive me crazy
Gipi ppajyeo baby
Geochin paradise deo gakkai close-up
Beoseonal su eopseo
Deo sege deonjyeo baby
On mameul budichyeo idaero nege gatyeo
Got me in chains
I can't stop this like I'm addicted
Nega dogiran geol almyeonseodo like this
Nareul mangchyeonwado neoraseo gippeo
Gamjeong gipeojilsurok gotongeun deo jiteo
I know I'm in danger
But I love to mess up with you
Face up, so I can see you
Let's talk 'bout your all
Let's talk 'bout our love
Kkeuteomneun miroin deut maemdoneun everyday
(ne mami ajik meoreo georil jopyeo)
Mwodeun sanggwaneopseo ne meotdaero nal siheomhae jwo
Just drive me crazy, drive me crazy
Gipi ppajyeo babe
Geochin paradise deo gakkai close-up
Beoseonal su eopseo
Deo sege deonjyeo babe
On mameul budichyeo idaero nege gatyeo
Got me in chains
Heomureojin teum sai waegokdoen tragedy
Guwoneul baradeon naege saeroun nagwoneul seonmulhae
Gyeonggye eomneun segye
Dachi ana crazy
Kkeuchi eomneun igose eh
Gipi ppajyeo babe
Geochin paradise deo gakkai close-up
Beoseonal su eopseo
Deo sege deonjyeo babe
On mameul budichyeo idaero nege gatyeo
Got me in chains

Tekst (eng.ver.)

Under the moonlight with tumbling twists in it
Drunk dangerously, I'll call you again baby
This pellucid sense shimmers a drunk night
I can't stop it
I can't, I can't stop it more
In a noisy night, where we disturb each other
Your sharp eyes all right baby
I can't be arrogant in front of you, I'm so proud
Show me what you got babe
I like that yeah I like that
Where you pointing at? yeah right there
Where I stand, where you are?
If there's a house like you, It's an honor to live there
Revolves like an endless maze everyday
(Your heart is still distant, narrow the distance)
I don't mind testing me as you want
Just drive me crazy, drive me crazy
Falling deeply baby
A rough paradise coming in, close-up
I can't escape
Throw it harder baby
I struck my entire heart and trapped in you like this
Got me in chains
I can't stop this like I'm addicted
Even though I know you're a poison, like this
Even if you tear me up, I'm glad that it's you
The deeper the feelings, the deeper the pain
I know I'm in danger
But I love to mess up with you
Face up, so I can see you
Let's talk 'bout your all
Let's talk 'bout our love
Revolves like an endless maze everyday
(Your heart is still distant, narrow the distance)
I don't mind testing me as you want
Just drive me crazy, drive me crazy
Falling deeply baby
A rough paradise coming in, close-up
I can't escape
Throw it harder baby
I struck my entire heart and trapped in you like this
Got me in chains
An awry tragedy between the broken gaps
Showing a new paradise to me, who longed for salvation
I cannot reach-
A world without borders, crazy
In this endless place eh
Falling deeply baby
A rough paradise coming in, close-up
I can't escape
Throw it harder baby
I struck my entire heart and trapped in you like this
Got me in chains

Tekst (pol.ver.)

W świetle księżyca z wirującymi zakrętami
Kolejny raz do ciebie dzwonię, gdy jestem pijany
Ten przejrzysty zmysł mieni się w pijaną noc
Nie mogę tego zatrzymać
Nie mogę dłużej tego zatrzymać
W hałaśliwą noc, w której przeszkadzamy sobie nawzajem
Twoje bystre oczy wszystko dostrzegą
Nie mogę być arogancki przy Tobie, jestem taki dumny
Pokaż mi, co masz kochanie
Podoba mi się to
Na co wskazujesz? Tak, właśnie tam
Gdzie stoję, gdzie jesteś?
Jeśli jest taki dom jak Ty, to zaszczyt tam mieszkać
Codziennie kręci się jak niekończący się labirynt
(Twoje serce jest wciąż odległe, zawęź dystans)
Nie mam nic przeciwko testowaniu mnie
Doprowadzasz mnie do szaleństwa
Głęboko się w Tobie zakochuje
Nadchodzi surowy raj
Nie potrafię uciec
Rzuć to mocniej
Uwięziłem swoje serce w Tobie
Masz mnie 
Nie mogę tego zatrzymać, jakbym był uzależniony
Nawet jeśli wiem, że jesteś trucizną, jak ta
Nawet jeśli mnie rozerwiesz, cieszę się, że to Ty
Im głębsze uczucia, tym większy ból
Wiem, że jestem w niebezpieczeństwie
Ale uwielbiam z Tobą zadzierać
Podnieś głowę, bym mógł Cię widzieć
Porozmawiajmy "o wszystkim"
Porozmawiajmy "o naszej miłości"
Codziennie kręci się jak niekończący się labirynt
(Twoje serce jest wciąż odległe, zawęź dystans)
Nie mam nic przeciwko testowaniu mnie
Doprowadzasz mnie do szaleństwa
Głęboko się w Tobie zakochuje
Nadchodzi surowy raj
Nie potrafię uciec
Rzuć to mocniej
Uwięziłem swoje serce w Tobie
Masz mnie 
Niefortunna tragedia między złamanymi szczelinami
Ukazując mi nowy raj, tęskniący za zbawieniem
Nie mogę dosięgnąć -
Świat bez granic, szalony
W tym nieskończonym miejscu
Głęboko się w Tobie zakochuje
Nadchodzi surowy raj
Nie potrafię uciec
Rzuć to mocniej
Uwięziłem swoje serce w Tobie
Masz mnie 
Niefortunna tragedia między złamanymi szczelinami

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki