WONHO- "Flash" [Love Synonym #2: Right for Us]

Artysta: WONHO
Wytwórnia: Highline Entertainment
Data wydania: 26.02.2021r
Nazwa piosenki: "Flash"
Nazwa albumu: "Love Synonym #2: Right for Us"


Lista utworów:
1. "Lose"
6. "Flash"
7. "Lose (English ver.)"
8. "Outro : And"


Tekst (kor.ver.)

Tonight nan ajikdo geudaero seoisseo
Ne mamdo moreugo amugeotdo eomneun goseseo
Neol chajeuryeo aesseo because
Eonje eodibuteo jalmotdoen geonji
Naman mollatdeon geoya babogachi
Siganeul dollyeo meomchugo sipeo
Kkeuteopsi kkamppangnyeotdeon flash
Neol hyanghan nae mam
Neol cheomeuro anabeorin geunal
Du beon dasineun еopseul geunal
Na hollo doenoeeo saranghandago
Hollo hеmaedeon naege deungdaecheoreom
Gireul ileul ttaemada nal bichwowotdeon flash
Binnadeon neon flash
Naega neol ijeul su isseulkka geuripda
Amugeotdo anin nal juingongcheoreom
Jichyeo sseureojil ttaedo nal anajwotdeon flash
Ttaseuhan neon flash
Dasi neol chajeul su isseulkka geuripda neo
Neonnal tteonabeoryeotgo yeogie naman namgyeojyeo isseo
Amuri bulleodo daedap eomneun neo ije soyongeomneun geol
Sesang geu mueotboda neol akkinda saenggakaenneunde
Honjamanui chakgak eolmana himdeureosseulkka
Dasi naege dorawa please han beon deo gihoereul jwo
Hangsang geuraewatdeut banjjak areumdapge binnajwo
Nan ara bae gone be the last time
Ige nae maeumingeol
Ige majimagirado dasi hanbeon neoreul bol su itdamyeon one love
Neol pumeseo tteonabonaen geunal
Uri dasineun eopseul geunal
Na hollo doenoeeo bogo sipdago
Hollo hemaedeon naege deungdaecheoreom
Gireul ileul ttaemada nal bichwojwotdeon flash
Binnadeon neon flash
Naega neol ijeul su isseulkka geuripda
Amugeotdo anin nal juingongcheoreom
Jichyeo sseureojil ttaedo nal anajwotdeon flash
Ttaseuhan neon flash
Dasi neol chajeul su isseulkka geuripda neo
Nan badeun ge neomu maneunde
Ajik jwoya hal ge maneunde
Idaero meomchumyeon an doeneunde
Naege nameun gihoega itdamyeon
Hollo hemaeji anke deungdaecheoreom
Gireul ileul ttaemada neol bichwojulge flash
Binnaneun geu flash
Ijen naega doel su isseulkka neoege
Naegen modeun geosin neol unmyeongcheoreom
Dasi ange doemyeon jeoldae nochi aneulge
Uril bichul flash
Unneun neol dasi boge doellal gidarinda

Tekst (eng.ver.)

Tonight I am still standing
In the middle of nowhere, not knowing how you’re feeling
I’m trying to find you because
I was the only one who didn’t know
When and where it went wrong like a fool
I want to turn back time and stop it
An endless flash, my love for you
The day I hugged you for the first time
The day that will never come again
I repeat the words alone, I love you
You shined on me like a lighthouse
When I was on my own and lost my way, flash
You were shining, flash
Will I ever forget you? I miss you
You held me like a hero
When I was unknown, tired and collapsing, flash
You were warm, flash
Will I ever find you again? I miss you
You left me and I’m the only one here
I call you but there’s no answer, what else can I do?
I thought I cared for you more than anything
But it was my mistake, how hard was it for you?
Come back to me please, give me one more chance
Shine on me beautifully like you’ve always did
I know bae gone be the last time
This is how I’m feeling
If I can see you one last time, one love
The day I let you go from my arms
The day that will never come again
I repeat these words alone, I want to see you
You shined on me like a lighthouse
When I was on my own and lost my way, flash
You were shining, flash
Will I ever forget you? I miss you
You held me like a hero
When I was unknown, tired and collapsing, flash
You were warm, flash
Will I ever find you again? I miss you
You’ve given me so much
I still have more to give you back
We can’t stop like this
If I have one more chance
You left me and I’m the only one here
I call you but there’s no answer, what else can I do?
The shining flash, yeah
Now I can be your destiny
Like I’m your everything?
If you’re in my arms, I won’t let you go
The flash will be shining on us
I’m waiting for the day you smile again

Tekst (pol.ver.)

Dziś wieczorem wciąż stoję
W szczerym polu, nie wiedząc, jak się czujesz
Próbuję Cię znaleźć, ponieważ
Byłem jedynym, który nie wiedział
Kiedy i gdzie to poszło nie tak, jak głupiec
Chcę cofnąć czas i go zatrzymać
Niekończący się błysk, moja miłość do Ciebie
Dzień, w którym przytuliłem Cię po raz pierwszy
Dzień, który już nigdy nie nadejdzie
Powtarzam te słowa samotnie, kocham Cię
Świeciłaś na mnie jak latarnia morska
Kiedy byłem sam i zgubiłem drogę
Lśniłaś
Czy kiedykolwiek o Tobie zapomnę? Tęsknię za Tobą
Trzymałaś mnie jak bohatera
Kiedy byłem nieznany, zmęczony i padałem z nóg
Biło od Ciebie przyjemne ciepło
Czy kiedykolwiek Cię odnajdę? Tęsknię za Tobą
Zostawiłaś mnie i zostałem tutaj sam
Wołam Cię, ale nie ma odpowiedzi, co jeszcze mogę zrobić?
Myślałem, że troszczę się o Ciebie bardziej niż cokolwiek innego
Ale to był mój błąd, czy to było dla Ciebie trudne?
Wróć do mnie, proszę, daj mi jeszcze jedną szansę
Błyszcz na mnie jak za dawnych czasów
Wiem, że odeszłaś ostatni raz
Tak się czuję
Jeśli mogę Cię zobaczyć po raz ostatni, jedna miłość
Dzień, w którym wypuściłem Cię z moich ramion
Dzień, który już nigdy nie nadejdzie
Powtarzam te słowa samotnie, kocham Cię
Świeciłaś na mnie jak latarnia morska
Kiedy byłem sam i zgubiłem drogę
Lśniłaś
Czy kiedykolwiek o Tobie zapomnę? Tęsknię za Tobą
Trzymałaś mnie jak bohatera
Kiedy byłem nieznany, zmęczony i padałem z nóg
Biło od Ciebie przyjemne ciepło
Czy kiedykolwiek Cię odnajdę? Tęsknię za Tobą
Dałaś mi tak dużo
Wciąż mam Ci więcej do oddania
Nie możemy tak przestać
Jeśli mam jeszcze jedną szansę
Zostawiłaś mnie i zostałem tutaj sam
Wołam Cię, ale nie ma odpowiedzi, co jeszcze mogę zrobić?
Lśniący blask
Teraz mogę być twoim przeznaczeniem
Jakbym był Twoim wszystkim?
Jeśli jesteś w moich ramionach, nie pozwolę Ci odejść
Światło będzie na nas świeciło
Czekam na dzień, w którym znów się uśmiechniesz

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki