ATEEZ- "Take Me Home" [ATEEZ ZERO : FEVER Part.2]

Artysta: ATEEZ
Wytwórnia: KQ Entertainment
Data wydania: 01.03.2021r
Nazwa piosenki: "Take Me Home"
Nazwa albumu: "ATEEZ ZERO : FEVER Part.2"


Lista utworów:
4. "Take Me Home"
6. "Take Me Home (Eng.Ver.)"
7. ""I'm The One (Heat-Topping Ver.)




Tekst (kor.ver.)

Ooh yeah, yeah
Ah (Hey!)
Sum makhil deushan
Eodum soge gathyeo hemaeida falling down
Deo gipge falling down
Sabangi makhyeo
Banghyangjocha seontaekhal su eopseo geobi na
Galsurok geobi na
Yeogin nugudo geu nugudo
Nal bwajuji anha
Chagaun nunbit geu siseoni
Nunmureul mandeureo
Areumdaulsurok gasiga bakhyeo sseuryeowa
Manggajineun geol almyeonseodo nan tto giro ape
Nunmul dakka sabangi geombulkgie
Oenjjok gaseume sinnyeomeul dalgo nara
Somebody, take me home
Deoneun honjaigo sipji anha
Maeil bam kkumkkuneun geugos
Somebody, take me there
Hoesaek dosireul beoseona bicceul ttaraga
Gieok sok geugoseuro
Over and over again
Nugunganeun nal gadugo
Tto nugunganeun nal gujohae
Geu nugungaga nal deungjimyeon
Nugunganeun nal wirohae
Alone alone alone I'm not alone
Oettanseomirado muindoneun aninikkan alive, yeah
Why alwayt me?
What I did wrong?
Mueol wihae naneun bi majgo issna
Jeojeun nungae seokkin bismureun
Nega bonaen jageun wiroilkka, no
Igoseul beoseona kkumsogeuro gagesseo nan
So tell me where I go to the other side
Somebody, take me home
Deoneun honjaigo sipji anha
Maeil bam kkumkkuneun geugos
Somebody, take me there
Hoesaek dosireul beoseona bicceul ttaraga
Gieok sok geugoseuro
Bulkeun seogyang arae na
Neowa soneul kkok japgoseo
Chagapji anheun nunbicceuro
Kkumeul nanugo seorol neukkimyeo miso jieumyeon
Geugoseuro doraga
People cannot live alone
Don't leave me now, don't leave me now
Oh, take me home
Take me please out of the dark
Take me please out of the calm (Woah-oh-oh)
Gotongeul badeul jagyeok najochado eopseo
Dollyeojulge batgo sarajyeojwo take me now
Somebody, take me home (Hey)
Deoneun honjaigo sipji anha
Maeil bam (maeil bam) kkumkkuneun geugos
Somebody, take me there (Take me there)
Hoesaek dosireul beoseona bicceul ttaraga
Gieok sok geugoseuro

Tekst (eng.ver.)

Ooh yeah, yeah
Ah (Hey!)
Locked inside the dark
Where I'm suffocating in deep
I'm just falling down
Deeper I'm falling down
Blocked in on all sides
I can’t even choose where to go, I’m terrified
I’m getting more and more terrified
No on, no one at all
Cares about me
These cold eyes, that gaze
Makes me cry
The more beautiful you are, the deeper the thorn, it hurts
I know I’m breaking down but I’m in front of crossroads again
I wipe my tеars, it’s blood red everywhеre
Fly with faith in your left heart
Somebody, take me home
I don’t want to alone anymore
Every night, the place of my dreams
Somebody, take me there
Get out of the gray city and follow the lights
To the place in our memories
Over and over again
Somebody locks me up
And somebody saves me
If they turn their back on me
Somebody else comforts me
Alone, alone, alone, I’m not alone
It's a remote island that isn’t uninhabited, I’m alive, yeah
Why always me?
What I did wrong?
Why am I in the rain for?
Are the raindrops in my tears
Small apologies you gave me? No
I’ll have to get out of here and go back to my dreams
So tell me where I go to the other side
Somebody, take me home
I don’t want to alone anymore
Every night, the place of my dreams
Somebody, take me there
Get out of the gray city and follow the lights
To the place in our memories
Below the red sunset
When I hold your hand tight
With warm eyes
With warm eyes I wanna melt your soul
If we share our dreams, feel each other and smile
Let’s go back to that place
People cannot live alone
Don't leave me now, don't leave me now
Oh, take me home
Take me please out of the dark
Take me please out of the calm (Woah-oh-oh)
I don't even deserve this pain
I'll give it back and go away, take me now
Somebody, take me home (Hey!)
I don't wanna be alone anymore
Every night (Every night)
That place of my dreams
Somebody, take me there (Take me there)
Get out of the grey city and follow the lights
To the place in our memories

Tekst (pol.ver.)

Ooh yeah, yeah
Ah (Hey!)
Zamknięty w ciemności
Gdzie duszę się w głębi
Po prostu upadam
Coraz głębiej
Zablokowany ze wszystkich stron
Nie mogę nawet wybrać, dokąd pójść, jestem przerażony
Jestem coraz bardziej przerażony
Nikt, w ogóle nikt
Nie dba o mnie
Te zimne oczy, to spojrzenie
Sprawia, że płaczę
Im piękniejsza jesteś, tym cierń jest głębszy, boli jeszcze bardziej
Jestem załamany, ale znowu jestem na skrzyżowaniu
Wycieram łzy, które są krwistoczerwone
Leć z wiarą zostawiając swe serce
Niech ktoś mnie zabierze do domu
Nie chcę już być sam
Każdej nocy, miejsce moich snów
Niech ktoś mnie tam zabierze
Wychodząc z szarego miasta i podążając za światłami
Do miejsca z naszych wspomnień
W kółko to samo
Ktoś mnie więzi
Ktoś mnie ratuje
Jeśli odwrócą się ode mnie
Ktoś inny mnie pociesza
Nie jestem sam
To odległa wyspa, która nie jest bezludna, tak ja żyję
Dlaczego zawsze ja?
Co zrobiłem źle?
Dlaczego jestem w deszczu?
Czy krople deszczu mieszają się z moimi łzami?
Małe przeprosiny, które mi złożyłaś? Żadnych nie usłyszałem
Będę musiał się stąd wydostać i wrócić do moich snów
Więc powiedz mi, gdzie dotrę idąc na drugą stronę
 Niech ktoś mnie zabierze do domu
Nie chcę już być sam
Każdej nocy, miejsce moich snów
Niech ktoś mnie tam zabierze
Wychodząc z szarego miasta i podążając za światłami
Do miejsca z naszych wspomnień
Poniżej czerwonego zachodu słońca
Kiedy mocno trzymam twoją rękę
Z ciepłym spojrzeniem
Z ciepłym spojrzeniem chcę stopić Twoją duszę
Jeśli dzielimy się naszymi marzeniami, poczujemy też się nawzajem i uśmiechniemy
Wróćmy do tego miejsca
Ludzie nie mogą żyć samotnie
Nie zostawiaj mnie teraz
Och, zabierz mnie do domu
Zabierz mnie proszę z ciemności
Zabierz mnie proszę ze spokoju
Nawet nie zasługuję na ten ból
Oddam to i odejdę, zabierz mnie
Niech ktoś weźmie mnie do domu
Nie chcę być już sam
Każdej nocy
To miejsce z moich marzeń
Niech ktoś mnie tam zabierze
Wychodząc z szarego miasta i podążając za światłami
Do miejsca z naszych wspomnień

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki