ITZY- "ICY" Comeback

Artysta: ITZY
Wytwórnia: JYP Entertainment
Data wydania: 29.07.2019r
Nazwa piosenki: "ICY"
Nazwa albumu: "IT'z ICY"

ITZY- "ICY" MV
ITZY- "ICY" Dance Practice

Lista utworów:
1. "ICY"
2. "CHERRY"
3. "IT'z SUMMER"
4. "DALLA DALLA (Remix)"
5. "WANT IT? (Remix)"


Tekst (kor.ver.)

Hey! Hey! Hey! Yo!
Woah,  beep beep
Hey,  hey, hey, hey, hey, hey
I see that I’m icy
(Go rising above)
I  see that I’m icy
Chagabge  boyeodo eotteohke kulhan nanika
Nunchil bol maeumeopseo oh, oh, oh
Come  on
Dangdanghage let it go (Here we go)
Gilgeorireul nubigo (on a roll)
Background music kkalyeo
Bomb,  bomb, bomb, bomb
Icy but I’m on fire
Nae ane issneun dream nan jasinisseo
Nal bwa I’m not a liar
Neoui teure nal majchul mameun eopseo
Dance!
Dadeul blah, blah
Cham mal manha nan gwaenchanha
Gyesog blah, blah
They keep talkin’ I keep walkin’
(dadeul blah blah)
Cham mal manha nan gwaenchanha
Gyesog blah, blah
They keep talkin’ I keep walkin’
Ring, ring, ring, ring
Ullyeo all day long
Modu nal chajneula bappa
I noraega your favorite song
Geureohke deol geol jal ara
Hey I maseun machi ttak sareoreumgati
Bling bling banjjagineun geol byeolbichgati icy
Uuh shout out to nae eomma
Thank you to uri papa
Joh-euh geotman ssog ppaedalmal
Ta-da-da-da-da-da
Dangdanghage let it go
(here we go)
Gilgeorireul nubigo
(on a roll)
Background music kkalyeo
Bomb, bomb, bomb, bomb
Icy but I’m on fire
Nae ane issneun dream nan jasinisseo
Nal bwa I’m not a liar
Neoui teure nal majchul mameun eopseo
Dadeul blah, blah
Cham mal manha nan gwaenchanha
Gyesog blah, blah
They keep talkin’ I keep walkin’
(dadeul blah, blah)
Cham mal manha nan gwaenchanha
(Gyesog blah, blah)
They keep talkin’ I keep walkin’
Get it
Hey
Shake it
Hey
Yeah come on girls
Nomu ppalli dallyeo
Don’t care what they say
Daedabeun nega anikka
It’s okay
(Dan-dan-dan-dance)
Up, up, up, up, up, we go
Kkeuteobsi wiro wiro
Jeoldae meomchuji anhgo
No one can stop us now, blah, blah
Dadeul blah, blah
Cham mal manha nan gwaenchanha
Gyesog blah, blah
They keep talkin', I keep walkin'
(dadeul blah, blah)
Cham mal manha nan gwaenchanha
(Gyesog blah, blah)
They keep talkin', I keep walkin'
Yeah
I see that I’m Icy
I see that I’m Icy
I see that I’m Icy
I see that I’m Icy

Tekst (eng.ver.)

Hey! Hey! Hey! Yo!
Woah, beep beep
Hey, hey, hey, hey, hey, hey
I see that I’m icy
(Go rising above)
I see that I’m icy
What can I do though I seem cold?
I don't care what you think because I'm cool oh, oh, oh
Come on
With confidence let it go (Here we go)
Marching on the streets (On a roll)
Background music where I be
Bomb, bomb, bomb, bomb
Icy but I'm on fire
A dream inside me, I'm confident
Look at me, I'm not a liar
I don't want to be put in your box
(Dance)
Everybody blah, blah
Talks a lot but I don't care
Y'all can keep blah, blah
They keep talkin', I keep walkin'
(Everybody blah, blah)
Talks a lot but I don't care
Y'all can keep blah, blah
They keep talkin', I keep walkin'
Ring, ring, ring, ring it all day long
Everyone's busy looking for me (For me)
This song is your favourite song
I know well that it will end up like that (Like that)
Hey, this tastes just like
Just like thin ice
Bling bling bling it shines
Like starlights, icy
Uhh, shout out to my mama (Hey)
Thank you to my papa
I got all the good stuff from you
Ta-da-da-da-da-da
With confidence let it go (Here we go)
Marching on the streets (On a roll)
Background music where I be
Bomb, bomb, bomb, bomb
Icy but I'm on fire
Icy but I'm on fire
A dream inside me, I'm confident
Look at me, I'm not a liar
I don't want to be put in your box
Everybody blah, blah
Talks a lot but I don't care
Y'all can keep blah, blah
They keep talkin', I keep walkin'
(Everybody blah, blah)
Talks a lot but I don't care
(Y'all can keep blah, blah)
They keep talkin', I keep walkin'
Get it
Hey
Shake it
Hey
Yeah, come on
Girls
Faster, faster run faster don't care what they say
I know the answer myself it's ok (Dan-dan-dan-dance)
Up, up, up, up, up, we go
Relentlessly up up
We don't ever stop
No one can stop us now, Blah blah
Everybody blah, blah
Talks a lot but I don't care
Y'all can keep blah, blah
They keep talkin', I keep walkin'
(Everybody blah, blah)
Talks a lot but I don't care
(Y'all can keep blah, blah)
They keep talkin', I keep walkin'
Yeah
I see that I’m Icy
I see that I’m Icy
I see that I’m Icy
I see that I’m Icy

Tekst (pol.ver.)

Hey! Hey! Hey! Yo!
Woah, beep beep
Hey, hey, hey, hey, hey, hey
Widzę, że jestem zimna jak lód
(Pnij się w górę!)
Widzę, że jestem zimna jak lód
Chociaż jestem chłodna, co więcej mogę zrobić?
Nie obchodzi mnie co myślisz, bo jestem super oh, oh, oh
No dalej!
Będąc pewną siebie, odpuść (no to ruszamy)
Maszerując po ulicach (jak na fali)
Gdziekolwiek jestem, muzyka leci w tle
Bomb, bomb, bomb, bomb
Niby chłodna, ale bije ze mnie ognień
We mnie moje marzenia, ale jestem pewna siebie
Spójrz na mnie, nie jestem kłamcą
Nie chcę być jak inni ludzie
(Tańcz)
Wszyscy tylko bla bla
Dużo mówią, ale ja mam to gdzieś
Wszyscy możecie wciąż bla bla
Oni ciągle mówią, a ja chodzę
Wszyscy tylko bla bla
Dużo mówią, ale ja mam to gdzieś
Wszyscy możecie wciąż bla bla
Oni ciągle mówią, a ja chodzę
Ring, ring, ring, ring, ciągle dzwoni cały dzień
Wszyscy są zajęci szukaniem mnie
Ta piosenka jest twoją ulubioną
Dobrze wiem, że to właśnie tak się skończy
Hey, to smakuje jak
Jak cienki lód
Bling bling bling lśni
Niczym lodowate gwiazdy
Uhh mówię do mojej mamy
Dziękuję Ci mój ojcze
To od Ciebie odziedziczyłam te dobre cechy
Ta-da-da-da-da-da
Będąc pewną siebie, odpuść (no to ruszamy)
Maszerując po ulicach (jak na fali)
Gdziekolwiek jestem, muzyka leci w tle
Bomb, bomb, bomb, bomb
Niby chłodna, ale bije ze mnie ognień
We mnie moje marzenia, ale jestem pewna siebie
Spójrz na mnie, nie jestem kłamcą
Nie chcę być jak inni ludzie
(Tańcz)
Wszyscy tylko bla bla
Dużo mówią, ale ja mam to gdzieś
Wszyscy możecie wciąż bla bla
Oni ciągle mówią, a ja chodzę
Wszyscy tylko bla bla
Dużo mówią, ale ja mam to gdzieś
Wszyscy możecie wciąż bla bla
Oni ciągle mówią, a ja chodzę
Zdobądź to
Hey
Ruszaj się
Hey
Yeah
No dalej dziewczyny
Biegnę jeszcze szybciej, nie obchodzi mnie co oni mówią
Ważne, że to ja znam odpowiedź, jest dobrze
(Tańcz)
Pniemy się w górę
Niepowstrzymanie do góry
Nigdy się nie zatrzymujemy
Nikt nie może nas teraz powstrzymać
Bla bla
Dużo mówią, ale ja mam to gdzieś
Wszyscy możecie wciąż bla bla
Oni ciągle mówią, a ja chodzę
Wszyscy tylko bla bla
Dużo mówią, ale ja mam to gdzieś
Wszyscy możecie wciąż bla bla
Oni ciągle mówią, a ja chodzę
Widzę, że jestem zimna jak lód (x4)

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki