Stray Kids- "My Side" [I am YOU]

Artysta: Stray Kids
Wytwórnia: 
JYP Entertainment
Data wydania: 21.10.2018r
Nazwa piosenki: "My Side"
Nazwa albumu: "I am YOU"

Stray Kids- "My Side" Video  (Street Ver.)

Lista utworów:
1. 
"YOU" (Intro)
2. "I am YOU"
3. "My Side"
4. "Hero's Soup"
5. "Get Cool"
6. "N/S"
7. "0325"
8. "MIXTAPE #3"




Tekst (kor.ver.)

i noraeye gasaga kkok neoye gwitgae deulligil barae
neol hyanghan noraetmal heulleogaji anko ne gyeote stay
Too many days bameul jisaewotji gwerobge
geuttaemada yonggireul yangbohaejun neoyeotgie
ttokgachi museoun miraereul bwado nae kkumeul meonjeo
saenggakhaejun nege du soneul naemireojwoseo gomawo
gonggami dwae tto mwonga ijen gidaego shipeo stand by my side
sokbuteo baetji buranhameul tteolchyeojweo eoseo nae sonjabajwo
ne pyeon nae pyeon gareul geot eopshi moyeo himi dwae
nae gyeote itneun neoye modeun maldeuri cham naegeneun anshimi dwae
shinhotaneul sswabeoryeo pop, pop giri an boineun urin dabdab
i bichi boindamyeon wajwo like a flare in the air, bring us back again
ajigeun eoringa bwa duryeowo honjaran mal gyeote dugi shireo
i noraeye gasaga kkok neoye gwitgae dakireul
neol hyanghan noraetmal heulleogaji anko maemdolgireul
amureon iyudo eopshi naegero dagawa jun neo
ne gyeote eopseodo ne pyeone isseulge
got neol mannareo galge
honjaman namge dwendamyeon geu gibune ondoreul al deuthae
nugunga gyeote ittaneun sashilmaneurodo ttatteuthae
hollo balgeoreumeul naedidil ttaen shinbal han jjangman shineun deut eosaekhae
geuraeseo piryohan nae pyeone jonjae shinbal han jjageseo han kyeolle
yeminhage changcheoreom nalkarobge shingyeongjil naedo bangpaega dweeo
da badajugo eonjena nae yeope pyeondeureojueotteon nae pyeon
da haenaegesseo i gagowa dajimeun da haenaesseoran hyeonshiri dwae
neodo mokpyohan gyeolshireul maejeul junbiga dwaetdamyeon gyeolshimeul hae nae pyeon hae
shinhotaneul sswabeoryeo pop, pop giri an boineun urin dabdab
i bichi boindamyeon wajwo like a flare in the air, bring us back again
ajigeun eoringa bwa duryeowo honjaran mal gyeote dugi shireo
i noraeye gasaga kkok neoye gwitgae dakireul
neol hyanghan noraetmal heulleogaji anko maemdolgireul
amureon iyudo eopshi naegero dagawa jun neo
ne gyeote eopseodo ne pyeone isseulge
got neol mannareo galge
ne pyeoni dweeojul ge kkeutkkaji mideojul ge
yaksokhal ge stand by your side

Tekst (eng.ver.)

I hope that this song’s lyrics will reach your ears
I hope these lyrics won ‘t flow away and stay by you 

Too many days
Staying up at night, being bothered 

And you always compromised your courage at those times 
Even though you saw the same scary future, you put my dreams first 
Thank you for reaching out both your hands to me and thinking about me 
You could sympathise with me, making me somewhat feel expectant now 
Stand by my side 
Dismissing the uneasiness that’s coming out from within
 Quickly grabbing my hands 
Regardless of your side or my side, gathering all the strength together 
All your words which were by my side 
Really gives me a peace of mind 
All the flare shooting pop, pop
 We’re frustrated as we can’t see the road 
This light came to us when we saw it 
Like a flare in the air bring us back again 
We must be scared as we’re still young hate being alone 
I hope this song’s lyrics will reach your ears 
I hope these lyrics won’t flow away and whirl around you 
Even without any reasons that you who wants to come to my side
 But I‘m not able to be next to you, I’m on your side 
I will go to you soon 
Even when you are left alone 
and I understand the temperature of that feeling 
Whoever’s by your side, you’ll still warm regardless 
When you’re taking a step forward alone 
It feels awkward wearing only one side of the shoes 
So you need my side one side of a shoe into one pair 
Despite me being as sensitive as the sharp spear
and bad temper which is forming up a shield 
You accept it all and always stick by my side 
Winning it all by being determined of this resolution 
Trying to make all these achievements into reality
 If you‘re ready to make your goals into real results 
Make a resolution and do my side 
All the flare shooting pop, pop
 We’re frustrated as we can’t see the road 
This light came to us when we saw it 
Like a flare in the air bring us back again 
We must be scared as we’re still young I hate being alone 
I hope this song’s lyrics will reach your ears
I hope these lyrics won’t flow away and whirl around you 
Even without any reasons that you who wants to come to my side 
But I‘m not able to be next to you, I’m on your side 
I will go to you soon I’ll be by your side, trust me till the end 
I’II promise you that I’ll stand by your side...

Tekst (pol.ver.)


Mam nadzieję, że tekst tej piosenki dotrze do Twoich uszu
Mam nadzieję, że te słowa nie ulecą i pozostaną przy Tobie
Zbyt dużo nocy, których nie przespałem i przeszkadzałem wszystkim
A Ty zawsze w tamtych czasach kompromitowałaś Twoją odwagę
Postawiłaś na pierwszym miejscu moje marzenia.
nawet jeśli po raz kolejny widziałaś tą straszną przyszłość
Dziękuję, że wyciągnęłaś do mnie swoje obie ręce i za to, że o mnie myślisz
Mogłabyś zsolidaryzować się ze mną, sprawić, żebym poczuł się jakbym na coś wyczekiwał
Zostać przy mnie
Odrzucić niepokój, który wypływa z wnętrza
Szybko chwycić moje dłonie
Niezależnie od Twojej lub mojej strony, zbierając naszą wspólną siłę
Wszystkie Twoje słowa, które były kierowane w moją stronę,
tak na prawdę dały mi święty spokój ,ta cała strzelanina
Jesteśmy sfrustrowani, ponieważ nie potrafimy dostrzec drogi
To światło przybyło do nas, gdy je ujrzeliśmy
Musimy być przestraszeni, ponieważ jesteśmy młodymi, którzy nie cierpią być samotni
Mam nadzieję, że tekst tej piosenki dotrze do Twoich uszu
Mam nadzieję, że te słowa nie ulecą i zawirują wokół Ciebie
Bez żadnych powodów, Ty która chce pozostać przy mnie,
ale ja nie zasługuję na to, aby stanąć obok Ciebie, jestem po Twojej stronie
Przybędę wkrótce do Ciebie
nawet gdy pozostałaś samotna, ja rozumiem temperaturę tego uczucia
Ktokolwiek jest przy Tobie, Ty bez względu na wszystko wciąż wytwarzasz ciepło
Kiedy stawiasz krok w kierunku samotności
Czuję się trochę niezręcznie, nosząc tylko jednego buta
Dlatego potrzebujesz mnie przy sobie, abym mógł ubrać but do pary
Po mimo, że jestem tak drażliwy jak ostra włócznia i mój temperament, który tworzy tarczę
Zaakceptowałaś to wszystko i zawsze trzymasz moją stronę
Wygrywając to wszystko będąc zdeterminowanym tą uchwałą
Próbując urzeczywistnić te wszystkie osiągnięcia
Jeżeli jesteś gotowa, aby Twoje cele miały rezultaty w rzeczywistości
Podejmij postanowienie i zrób to przy mnie
Jesteśmy sfrustrowani, ponieważ nie potrafimy dostrzec drogi
To światło przybyło do nas, gdy je ujrzeliśmy
Jak płomień w powietrzu, który przyprowadził nas tutaj z powrotem
Musimy być przestraszeni, ponieważ jesteśmy młodymi, którzy nie cierpią być samotni
Mam nadzieję, że tekst tej piosenki dotrze do Twoich uszu
Mam nadzieję, że te słowa nie ulecą i zawirują wokół Ciebie
Bez żadnych powodów, Ty która chce pozostać przy mnie,
ale ja nie zasługuję na to, aby stanąć obok Ciebie, jestem po Twojej stronie
Wkrótce do Ciebie przybędę, będę przy Tobie, zaufaj mi aż do końca
Obiecuję Ci, że będę przy Tobie


*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Kpop Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki