KARD- "You In Me" Comeback

Artysta: KARD
Wytwórnia: DSP Entertainment
Data wydania: 21.11.2017r.
Nazwa piosenki: "You In Me"
Nazwa albumu: "You&Me"

KARD- "You In Me" MV
KARD- "You In Me" Choreography Video

Lista utworów:
1. "Into You"
2. "Trust Me" (J.Seph&Jiwoo ver.)
3. "Push&Pull"
4. "Because"
5. "You In Me"
6. "Trust Me" (MB&Somin ver.)



Tekst (kor.ver.)

naui neon nae kkeo My everything
naui neon nae kkeo My everything
Why don’t you know
geu eotteon geosdo neoreul daesinhal sun eopseo
eodumi samkyeobeorin bang hankyeon
gosgose bakhin ne heunjeok ttoneun papyeon
neol sakhyeodo nune balphyeo
achimi nal balkhyeodo hyeonsireun an bakkwieo
sangsilgam ane gathyeo onjeonhan nal mot balkhyeo
ne bujaewa gyeolpip mugiryeokjeunge ilheun galpi
godalpajin galjeung nae mogeul hwigamdeus
sumjocha beogeoun nae bakdongeun moshaedo
banjjeum jugeoissneun nae satu
neo wae nal mireonaeryeo hae
malhaebwayo
jinsimi anin geol al su issneunde
jakku wae nal mireonae
da neukkyeojineunde
amureon maldo wae an haejunayo
ireohge neol bulleo neol
daedap eopsneun neo I apologize
You are the only one i love love
bonael su eopseo neol neol
yeongwonhal geoya naui neon
My love you are my everything
My love you are my everything
Why don’t you know
naui sarangeul
(naui neon nae kkeo) ya yeongwonhi
So painful propaneeul neowa naui
bulsin wie ppurin deut taewobeoryeo
jugin uril doedolligien
neomu meolli wabeorin
i Storyneun Nightmare
jinachige akkin ge
sumeul swin iyuga dwaeya haesseossneunde
ohiryeo ne sumeul magassne
hollo nama eodumeul samkin bangane damn
wae nal mireonaeryeo hae
malhaebwayo
jinsimi anin geol al su issneunde
jakku wae nal mireonae
da neukkyeojineunde
amureon maldo wae an haejunayo
ireohge neol bulleo neol
daedap eopsneun neo I apologize
You are the only one i love love
bonael su eopseo neol neol
I need you in my life
ireohge neol bulleo
Come back into my life
bonael su eopseo neol
yeongwonhal geoya naui neon

Tekst (eng.ver.)

You’re mine My everything
You’re mine My everything
Why don’t you know
Nothing can replace you
In the corner of the room swallowed by the darkness
your trace or fragments are stuck everywhere
I can’t forget you even if I erase you
Even if the morning brightens me the reality doesn’t change
It can’t brighten me up I’m stuck in a sense of loss
I lost my way with your absence, deficiency and lethargy
Like my weary thirst is wrapping my neck around
my heartbeat is beyond my control, I can’t breathe
My struggle is half-dead
Why are you trying to push me away? Tell me
I can tell you’re not serious
Why do you keep pushing me away? I can feel everything
Why don’t you say anything to me?
I call you like this, you
You don’t answer
I apologize
You are the only one I love love
I can’t let you go, you, you
You will be mine forever
My love you are my everything
My love you are my everything
Why don’t you know my love
(You’re mine) forever
So painful propane On the distrust
of you and me pour it and burn it up
It’s gone too far to restore dead us
This story is a nightmare
I should have breathed after saving too much
It rather held your breath
In the room swallowed by the darkness being alone, Damn
Why are you trying to push me away? Tell me
I can tell you’re not serious
Why do you keep pushing me away? I can feel everything
Why don’t you say anything to me?
I call you like this, you
You don’t answer I apologize
You are the only one I love love
I can’t let you go, you, you
I need you in my life
I call you like this, you
Come back into my life
I can’t let you go, you
You will be mine forever

Tekst (pol.ver.)

Jesteś mój, całym moim światem
Jesteś mój, całym moim światem
Dlaczego nie masz pojęcia
Że nic nie może cię zastąpić
W rogu pokoju pochłonięty przez ciemność
Twoje ślady i paprochy są wszędzie 
Nie mogę o tobie zapomnieć nawet jeśli wymazałem cię ze swojej pamięci
Nawet jeśli poranek rozpogadza mnie, to rzeczywistość się nie zmieniła
To na mnie nie działa, utknąłem w poczuciu straty
Straciłem własną drogę wraz z twoją nieobecnością, niedostatkiem i ospałością
Jak moje zmęczone pragnienie obejmują moją szyję
 bicie mojego serca jest poza moją kontrolą, nie potrafię oddychać
Moje zmagania są wpół martwe
Dlaczego próbujesz mnie odepchnąć. Powiedz mi
Nie mogę ci powiedzieć, nie jesteś poważny
Dlaczego próbujesz mnie odetchnąć? Czuję wszystko
Dlaczego milczysz w stosunku do mnie?
Wołam Cię
Ale nie odpowiadasz
Składam przeprosiny
Jesteś jedyny, którego kocham
Nie pozwolę ci odejść
Będziesz mój już na zawsze
Mój ukochany, jesteś moim światem
Mój ukochany, jesteś moim światem
Dlaczego nie masz pojęcia
O mojej miłości
(Jesteś mój) na zawsze
Bolesny propan, na podejrzliwość
Ciebie i mnie, nalej go i spal
To zaszło za daleko, by przywrócić nas do życia
Ta historia to koszmar
Powinienem oddychać, po zbyt długim oszczędzaniu
To raczej wstrzymało twój oddech
Będąc samemu w rogu pokoju pochłonięty przez ciemność
Dlaczego próbujesz mnie odepchnąć. Powiedz mi
Nie mogę ci powiedzieć, nie jesteś poważny
Dlaczego próbujesz mnie odetchnąć? Czuję wszystko
Dlaczego milczysz w stosunku do mnie?
Wołam Cię
Ale nie odpowiadasz
Składam przeprosiny
Jesteś jedyny, którego kocham
Nie pozwolę ci odejść
Potrzebuję cię w moim życiu
Wołam cię
Wróć do mojego życia
Nie pozwolę ci odejść
Będziesz mój już na zawsze 

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Lyrics Translate*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki