DAY6- "How Can I Say?" Comeback

Artysta: DAY6
Wytwórnia: JYP Entertainment
Data wydania: 6.03.2017
Nazwa piosenki: "How Can I Say?"
Nazwa albumu: "Every DAY6: March"

DAY6- "How Can I Say?" MV

Lista utworów:
1. "How Can I Say?"

2. "It Would Have Been"




Tekst (kor.ver.)

I hate me now
seolleji anneun naega shireo
nae maeumi eonjengabuteo
deoneun baneunghajil ana eh
Hate me now
shigeobeoryeosseumyeon jogesseo
nareul boneun geu nunbiche
sarangi eopseumyeon jogesseo
Baby neon cham haemalkge
nal saranghandae
nado rago malhago shipeo (no no no)
neon ttatteuthage
nal barabol ttae
imi kkeutna beoryeotdan geol alkka (sorry)
eotteoke malhae
neon ajikdo nawa hamkke hal ttae mada
haengbokhae haneunde
eotteoke malhae
nae maeumeun imi tteonatdaneun mal
chama naojiga ana
Oh how can I say
I hate me now
ireon naega neomuna miwo
neowa tteoreojyeo isseul ttae
pyeonhage neukkyeojineun naega eh
Hate me now
nunchireul chaesseumyeon jogesseo
haneopshi malkeun nuneuro
misoreul boiji marajwo
Baby neon cham haemalkge
nal saranghandae
nado rago malhago shipeo (no no no)
neon ttatteuthage
nal barabol ttae
imi kkeutna beoryeotdan geol alkka (sorry)
eotteoke malhae
neon ajikdo nawa hamkke hal ttae mada
haengbokhae haneunde
eotteoke malhae
nae maeumeun imi tteonatdaneun mal
chama naojiga ana
Oh how can I say
(I don’t love you no more)
No more
(I don’t love you no more)
neol saranghago shipeodo hal suga eopseo
(I don’t love you no more)
imi tteobeorin nae mam
(I don’t love you no more)
I can’t love you no more
eotteoke malhae
neon ajikdo nawa hamkke hal ttae mada
haengbokhae haneunde
eotteoke malhae
nae maeumeun imi tteonatdaneun mal
chama naojiga ana
Oh how can I

Tekst (eng.ver.)

I hate me now
I hate myself for not having butterflies
From some point,
My heart doesn’t react anymore
Hate me now
I wish your feelings would cool down
Those eyes that look at me
I wish there was no love in them
Baby, you tell me
You love me, so brightly
I want to tell you, me too (no no no)
When you look at me
So warmly
Do you know that it’s already over? (sorry)
How can I say it?
When you’re still so happy
Whenever you’re with me?
How can I say it?
I can’t bear to tell you
That my heart has already left
Oh how can I say
I hate me now
I hate myself for being like this
For feeling so comfortable
When I’m away from you
Hate me now
I wish you would figure it out
Don’t show me a smile
With those endlessly clear eyes
Baby, you tell me
You love me, so brightly
I want to tell you, me too (no no no)
When you look at me
So warmly
Do you know that it’s already over? (sorry)
How can I say it?
When you’re still so happy
Whenever you’re with me?
How can I say it?
I can’t bear to tell you
That my heart has already left
Oh how can I say
(I don’t love you no more)
No more
(I don’t love you no more)
I want to love you but I can’t
(I don’t love you no more)
My heart has already left
(I don’t love you no more)
I can’t love you no more
How can I say it?
When you’re still so happy
Whenever you’re with me?
How can I say it?
I can’t bear to tell you
That my heart has already left
Oh how can I

Tekst (pol.ver.)

Nienawidzę siebie teraz
Nienawidzę się za to, że nie mam motyli
Z pewnego punktu
Moje serce już nie reaguje
Nienawidź mnie teraz
Chciałbym, aby twoje uczucia ochłonęły
Te oczy, które spoglądają na mnie
Chciałbym ,aby nie było w nich żadnej miłości
Kochanie, mówisz mi,
że mnie kochasz, tak jasno
Chcę Ci powiedzieć, ja Ciebie też (nie nie nie)
Kiedy spoglądasz na mnie
Tak gorąco
Czy wiesz, że to już ostateczny koniec? (przepraszam)
Jak mogę to powiedzieć?
Kiedy wciąż jesteś taka szczęśliwa
Kiedykolwiek jesteś ze mną?
Jak mogę to powiedzieć?
Nie mogę Ci odpowiedzieć
Właśnie dlatego moje serce pozostało
Oh jako mogę to powiedzieć?
Nienawidzę siebie teraz
Nienawidzę się za to, że jestem
Za to, że czuję się zbyt komfortowo
Kiedy jestem daleko od Ciebie
Nienawidź mnie teraz
Chciałbym, abyś to zrozumiała
Nie pokazuj mi uśmiechu
Z tymi niekończącymi, czystymi oczami
Kochanie, mówisz mi,
że mnie kochasz, tak jasno
Chcę Ci powiedzieć, ja Ciebie też (nie nie nie)
Kiedy spoglądasz na mnie
Tak gorąco
Czy wiesz, że to już ostateczny koniec? (przepraszam)
Jak mogę to powiedzieć?
Kiedy wciąż jesteś taka szczęśliwa
Kiedykolwiek jesteś ze mną?
Jak mogę to powiedzieć?
Nie mogę Ci odpowiedzieć
Właśnie dlatego moje serce pozostało
Oh jako mogę to powiedzieć?
(Nie kocham Cię już)
Już nie
(Nie kocham Cię już)
Chciałbym Cię kochać, ale nie potrafię
(Nie kocham Cię już)
Moje serce pozostało
(Nie kocham Cię już)
Nie potrafię Cię już dłużej kochać
Jak mogę to powiedzieć?
Kiedy wciąż jesteś taka szczęśliwa
Kiedykolwiek jesteś ze mną?
Jak mogę to powiedzieć?
Nie mogę Ci odpowiedzieć
Właśnie dlatego moje serce pozostało
Oh jako mogę to powiedzieć?


*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Color Coded Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki