GFRIEND- "FINGERTIP" Comeback

Artysta: GFRIEND
Wytwórnia: Source Music
Data wydania: 05.03.2017r.
Nazwa piosenki: "FINGERTIP"
Nazwa albumu: "The Awakening"

GFRIEND- "FINGERTIP" MV
GFRIEND- "FINGERTIP" Dance Practice

Lista utworów:
1. "Hear The Wind Sing"
2. "FINGERTIP"
3. "Contrail"
4. "Please Save My Earth"
5. "Rain In The Spring Time"
6. "Crush"

Tekst (kor.ver.)

oneul nan teukbyeolhae
seolleneun shijagiya
waenji al su eomneun
dugeungeorime kkeullyeo
sappunan balgeoreum
oneulttara gwaenchaneun
neukkimira joha
yegami da joha
(eotteoke) bangshimhan sungan
oh igeon maldo andwae
(geureoke) nal boneun nunbichi
neomu wanbyeokhae
amu heumi eomneun
neoreul garigin sungan
nae geoshi doel geot gata
tangtangtang FINGERTIP
ne mameul gyeonulge
tangtangtang FINGERTIP
shimjangi meomchulge
mweo eottae ne gyeote
deo dagagabolge
son kkeute nega isseo
FINGER FINGERTIP
FINGER FINGERTIP
geurae neoye mameul gatgesseo jigeumiya
shijakhae wanbyeokhae
junbineun imi kkeunnasseo
geu jjalbeun shigane
nae mame deureowasseo
neo ppaego amudo
boijido anasseo
han georeum dagaga
neoreul seuchineun sungan
neukkimi da joha
hwakshilhi dagaga
(123) shigani galsurok
yeollineun fantasy
(321) i neolpeun gonggane
gadeuk gadeukhae
amu binteumeomneun
neoreul garigin sungan
nae geoshi doel geot gata
tangtangtang FINGERTIP
ne mameul gyeonulge
tangtangtang FINGERTIP
shimjangi meomchulge
mweo eottae ne gyeote
deo dagagabolge
son kkeute nega isseo
FINGER FINGERTIP
orhaettongan gidarin
sunganedo taeyeonage
geu nugudo moreuge
nunchichaejido mothage
sonjishana kkattakkkattak
ne mameul jojonghalge
shigani jjaekkakjjaekkak
da gagi jeone dagawa 1234
jeongmal eojjeoji
neol jojunhaetdeon sungan
sarange ppajil geot gata
tangtangtang FINGERTIP
ne mameul gyeonulge
tangtangtang FINGERTIP
shimjangi meomchulge
mweo eottae ne gyeote
deo dagagabolge
son kkeute nega isseo
FINGER FINGERTIP
FINGERFINGER TIP
geurae neoye mameul gatgesseo
jigeumiya
son kkeute nega isseo
FINGER FINGERTIP

Tekst (eng.ver.)

I’m special today
It’s an exciting start
I’m attracted to
The unknown making my heart beat
My steps are light
It’s a good feeling
Today I like it
I’ve got a good feeling
(Somehow) When I had my guard down
Oh this can’t be
(The way) You were looking at me
It’s so perfect
When I pointed at you
Who are flawless
I think you’ll be mine
Bang bang Bang FINGERTIP
I’ll aim for your heart
Bang bang bang FINGERTIP
So your heart stops
So what I’ll come
Closer to you by your side
You’re on the tip of my finger
FINGER FINGERTIP
FINGER FINGERTIP
Yes I’ll have your heart, this is it
Let’s start, it’s perfect
I’m already prepared
You came into my heart
In such a short amout of time
I couldn’t see anyone
Besides you
The moment we brushed past
When I took a step closer to you
It’s a good feeling
I come closer to you for sure
(123) The more time passes
The fantasy opens
(321) In this open space
It’s full, full
When I point to you
Who are irreproachable
I think you’ll be mine
Bang bang Bang FINGERTIP
I’ll aim for your heart
Bang bang bang FINGERTIP
So your heart stops
So what I’ll come
Closer to you by your side
You’re on the tip of my finger
FINGER FINGERTIP
The moment I waited for so long
I act cool
So that no one knows
So that no one finds out
I’ll wave my hand
And I’ll control your heart
Time is ticking, ticking
Come to be before it goes away 1234
What do I do
The moment I aimed for you
I think I’m going to fall in love
Bang bang Bang FINGERTIP
I’ll aim for your heart
Bang bang bang FINGERTIP
So your heart stops
So what I’ll come
Closer to you by your side
You’re on the tip of my finger
FINGER FINGERTIP
FINGERFINGER TIP
Yes I’ll have your heart, this is it
Let’s start, it’s perfect
I’m already prepared
FINGER FINGERTIP

Tekst (pol.ver.)

Dziś jestem wyjątkowa
To ekscytujący początek
Jestem zainteresowana
Kimś nieznanym, kto powoduje bicie mojego serca
Moje kroki są delikatne
To miłe uczucie
Dzisiaj to lubię
Mam dobre przeczucie
 Opuszczam swą gardę
To nie może tak być
W sposób jaki na mnie patrzyłeś
Jest taki perfekcyjny
Kiedy wskazałam na ciebie
Uważam, że będziesz mój
Bang bang bang opuszek palca
Będę dążyć do twojego serca
Bang bang bang opuszek palca
Więc twoje serce się zatrzymało
Więc co, przyjdę
Bliżej do ciebie, będę po twojej stronie
Jesteś moim opuszkiem palca
Opuszkiem palca
Opuszkiem palca
Tak, będę miała twoje serce, to jest to
Zacznijmy, jest idealnie
Już jestem przygotowana
Wpełzłeś do mojego serca
W krótkim okresie czasu
Nie mogę dostrzec nikogo innego
Po za tobą
Moment, w którym cię mijam przechodząc obok ciebie
To miłe uczucie
Dla pewności podchodzę bliżej ciebie
(123) Im więcej mija czasu
Tym bardziej fantazja się otwiera
(321) W tej otwartej przestrzeni
Jest tym wypełniona
Kiedy wskazałam na ciebie
Uważam, że będziesz mój
Bang bang bang opuszek palca
Będę dążyć do twojego serca
Bang bang bang opuszek palca
Więc twoje serce się zatrzymało
Więc co, przyjdę
Bliżej do ciebie, będę po twojej stronie
Jesteś moim opuszkiem palca
Opuszkiem palca
Na ten moment czekałam bardzo długo
Działałam spokojnie
Więc nikt się o tym nie dowie
Wykonam machnięcie ręką
I będę kontrolować twoje serce
Czas ucieka, tik tak
Przyjdź tu zanim ucieknie 1234
Co mam zrobić
Ten moment, gdy wzięłam cię na mój cel
Myślę, że zakocham się w tobie
Bang bang bang opuszek palca
Będę dążyć do twojego serca
Bang bang bang opuszek palca
Więc twoje serce się zatrzymało
Więc co, przyjdę
Bliżej do ciebie, będę po twojej stronie
Jesteś moim opuszkiem palca
Opuszkiem palca
Opuszkiem palca
Tak, będę miała twoje serce, to jest to
Zacznijmy, jest idealnie
Już jestem przygotowana
Opuszek palca

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Kpop Viral*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki