B.A.P- "Wake Me Up" Comeback

Artysta: B.A.P
Wytwórnia:
TS Entertainment
Data wydania: 7.03.2017r
Nazwa piosenki: "Wake Me Up"
Nazwa albumu: "ROSE"

B.A.P- "Wake Me Up" MV

Lista utworów:
1.
"Dystopia"
2. "Wake Me Up"
3. "Diamond 4 Ya"



Tekst (kor.ver.)

nae anui tto dareun nal kkaewo
kkeojyeoideon huimihan bulbicc
Wake me up nuneul tteo
Yeah wake me up
yeogin kkeuti eopneun teoneol
eodum sok bicheul da ilheobeorin
(Wake me up, Wake me up)
nal chajanaeya hae
hangyereul ttwieoneomeo
idaero meomchul sun eopseo
(Wake me up, Wake me up)
Wake Up,
We’ve pressed for time
eoneusae geu sunsuhaedeon aeneun keosseo
ijen naega buranhan
sahoee juchereul kkaewo
saeroun nawa iyagireul nanwo
nae salmui gapseun gachireul maegil su eopseo
namgwa bakkul su eopneun life uh
uriui hyeonsiriran
gamasote joeda
neoheosalmeun gotongigie
naega hal su ineun geon
michil deut bureuneun i norae Ye
It may wake
maehae mokpyokkajiui rane
You ain’t be late
gyeongjumacheoreom ttwieo jasineul wihae
nae anui tto dareun nal kkaewo
kkeojyeoideon huimihan bulbicc
Wake me up nuneul tteo
Yeah wake me up
deo neujgi jeon, nal ireukyeo
saerowojin nae simjang sok tteollim
Wake me up sorichyeo
Yeah wake me up
eojilleojin peojeul hana dulssik
tto majchwogan game
(Wake me up, Wake me up)
jigeumui nal mideo
Oh nareul hyanghae deonjin
mureumpyo eopneun geu jilmundeul
(Wake me up, Wake me up)
Vive la Revolution
jeongsin bajjak charyeo neol jibeosamkin chakgak
hoesaek bicckkal dosideure takhan
gonggiwa chagawojin ongineun
sseogeoppajin noewa cheokchue olmji
jagakhae tarakhaebeorin jinsil
bunyeoldoen juche sogui kkeopjil
FREE, lOVE, REAl, Ill
nae anui tto dareun nal kkaewo
kkeojyeoideon huimihan bulbit
Wake me up nuneul tteo
Yeah wake me up
deo neujgi jeon, nal ireukyeo
saerowojin nae simjang sok tteollim
Wake me up sorichyeo
Yeah wake me up
Woo Wake me up nuneul tteo
Yeah wake me up
Woo Wake me up sorichyeo
Yeah wake me up
dasi sarananeun gamgak
nun ape yeollin i gireul ttara
(Wake me up, Wake me up)
saeroun sesange
sesangi wonhaedeon dabeun
jeolsilhame nunmeoreo
moksorireul naeneun geot
(nareul da pyeolchyeonae)
jichega dwaedo gyesokhae georeo
gomineul beoryeo geureon hyeonsirui nege
suhyeneun butter
Yeah wake me up
ijen saeroun nareul pyeolchyeonae What
i sungan nae modeungeol deonjyeo
sumgyeowadeon jinsireul chaja
Wake me up nuneul tteo
Yeah wake me up
nae anui yeonghonkkaji
jeonbu namgimeopsi da bultaewo
Wake me up da kkaewo
Yeah wake me up
Wake me up nal kkaewo
Yeah wake me up
Wake me up nal kkaewo
Yeah wake me up

Tekst (eng.ver.)

I’m awakening a different me inside
The faint light that was turned off
Wake me up, open my eyes
Yeah wake me up
This is an endless tunnel
In darkness with no light
(Wake me up, wake me up)
I need to find myself
I need to jump over my limit
I can’t just stop like this
(Wake me up, wake me up)
Wake up, we’ve pressed for time
That innocent child has grown up suddenly
Now I’ll awaken this fearful society
Share a story with the new me
You can’t put a price on my life
It’s a life that can’t be exchanged with anyone else’s
Our reality is like pain
That is trapped inside a stone pot
What I can do is
Sing this song like I’m crazy
It may wake, every year, I’m on the lane for my goal
You ain’t be late
Jump like an equestrian, for me
I’m awakening a different me inside
The faint light that was turned off
Wake me up, open my eyes
Yeah wake me up
Before it’s too late, I’m getting up
There’s a trembling in my new heart
Wake me up, shout out loud
Yeah wake me up
Putting back together
The messy puzzle pieces in this game
(Wake me up, wake me up)
I believe in myself right now
Questions thrown at me
Without even a question mark
(Wake me up, wake me up)
Vive la revolution
Snap out of it, I thought I swallowed you
In this gray city,
There’s stale air and coldness
Contaminating the rotten brains and spines
Be aware of the corrupt truth
And the outer layer of the broken subjects
Free, love, real, ill
I’m awakening a different me inside
The faint light that was turned off
Wake me up, open my eyes
Yeah wake me up
Before it’s too late, I’m getting up
There’s a trembling in my new heart
Wake me up, shout out loud
Yeah wake me up
Woo wake me up, open my eyes
Yeah wake me up
Woo wake me up, shout out loud
Yeah wake me up
My senses
Are coming back to life
(Wake me up, wake me up)
In this new world
The answer that the world wants
Is blind to its desperation
Having a voice
(Spreading myself out)
Even if there’s a delay, I keep walking
Throw away your worries
In that reality, benefits are like butter
Yeah wake me up
I’m spreading my new self out, what
Right now, I’m giving it my all
Looking for the hidden truth
Wake me up, open my eyes
Yeah wake me up
Even the soul inside of me
I’ll burn it up without anything remaining
Wake me up, wake it all up
Yeah wake me up
Wake me up, wake me up
Yeah wake me up
Wake me up, wake me up
Yeah wake me up

Tekst (pol.ver.)

Obudź się inna obok mnie
Słabe światło
Obudź mnie otwierająć moje oczy
Yeah obudź mnie
To niesamowity korytarz
Muszę odnaleźć siebie
(Obudź mnie, obudź mnie)
Zagubieni bez światła w ciemności
Będę przezwyciężać ograniczenia
Nie potrafię teraz przestać
(Obudź mnie, obudź mnie)
Obudź się
Mamy mało czasu
Niewinne dziecko w końcu dojrzało
Teraz odkryłem
moją niezależność w niestabilnym społeczeństwie
Dzielę swoje historie nowym sobą
Nie mogę ustalić ceny w moim życiu
Nie mogę wyłączyć się z życia innej osoby
Nasza rzeczywistość jest
bolesna, jest ona
oblana i dymiąca w próbie
Potrafię zrobić wszystko
Śpiewam tą piosenkę jak szalony Ye
To może obudzić
Każdego roku celem jest Lane
Nie jest za późno
Biegnij jak koń wyścigowy dla siebie
Obudź się inna obok mnie
Słabe światło
Obudź mnie otwierając moje oczy
Yeah obudź mnie
Zanim będzie za późno, wstanę
To drżenie w moim odnowionym sercu
Obudź mnie, krzyknij
Yeah obudź mnie
Łącząc
Rozsypane puzzle jeden po drugim, gra
(Obudź mnie, obudź mnie)
Uwierz w siebie teraz
Oh wszystkie pytania bez znaków zapytania
Rzucone w moim kierunku
(Obudź mnie, obudź mnie)
Niech żyje rewolucja
Bądź ostrożna, to złudzenie połknęło Cię
W szarym mieście
Zanieczyszczone powietrze i niska temperatura
Zainfekowane zgniłe mózgi i kręgosłupy
Uświadom sobie skażoną prawdę
To połówka złamanego przedmiotu
WOLNOŚĆ, MIŁOŚĆ, RZECZYWISTOŚĆ, CHOROBA
Obudź się inna obok mnie
Słabe światło
Obudź mnie otwierając moje oczy
Yeah obudź mnie
Zanim będzie za późno, wstanę
To drżenie w moim odnowionym sercu
Obudź mnie, krzyknijmy
Yeah obudź mnie
Woo obudź mnie otwierając moje oczy
Yeah obudź mnie
Woo obudź mnie, krzyknij
Yeah obudź mnie
Zmysły są ożywione
Będę podążać ścieżką, która jest przede mną
(Obudź mnie, obudź mnie)
W tym nowym świecie
Odpowiedzi, których pragnie świat
Utraciły wzrok z rozpaczy
I starają się wyrazić
(Ujawnię wszystko o mnie)
To może być opóźnione, ale będę kontynuował chód
Zapomnij o swoich zmartwieniach, tego rodzaju rzeczywistości
Korzyścią jesteś ty
Yeah obudź mnie
Nawet dusza we mnie
Spalę to wszystko bez śladu
Obudź mnie, obudź całego mnie
Yeah obudź mnie
Obudź mnie, obudź mnie
Yeah obudź mnie
Obudź mnie, obudź mnie
Yeah obudź mnie

*Tekst (kor. ver. & eng. ver)- Color Coded Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki