PENTAGON- "Gorilla" Debiut

Artysta: PENTAGON
Wytwórnia:
Cube Entertainment
Data wydania: 10.10.2016
Nazwa piosenki: "Gorilla"
Nazwa albumu: "PENTAGON"

PENTAGON- "Gorilla" MV

Lista utworów: 
1.
"Wake Up (Intro)"
2. "Pentagon"
3. "Gorilla"
4. "Lukewarm"
5. "Smile"
6. "Organic Song"
7. "You Are"


Tekst (kor.ver.)

Hey girl nega boyeo nega boyeo
jeo bilding sup sai
Hey girl nan meonghaejyeo nan meonghaejyeo
han dae majeun geot gachi
neomuhae To the right, mari dwae To the left
Hey girl nae simjangi i bakdongi
nan gamdongi an dwae
gyesan gateun geon molla nega joheun geon ara
neoreul nohchimyeon nan an dwae
neon nal gaseum ttwige gaseum chige hae
Like a gorilla like a gorilla
Like a gorilla like a gorilla
(You got got me)
Like a gorilla like a gorilla
Like a gorilla gorilla
Hey girl adeurenallin
na gwingjanghi wollae mincheophadago
sunballyeok hananeun kkeutnaejwo
jinjja taimingi omyeon
wanbyeokhae To the right to the left
neon biyulbuteo geurimjakkaji
wanjeon da nae seutail
jijin nasseo nae donggongeun neol bomyeon tto
Like boom boom boom
gyesan gateun geon molla nega joheun geon ara
neoreul nohchimyeon nan an dwae
neon nal gaseum ttwige gaseum chige hae
Like a gorilla like a gorilla
Like a gorilla like a gorilla
(You got got me)
Like a gorilla like a gorilla
Like a gorilla gorilla
nan eojjupjanheun mongki anin kingkong
jeo teokdo eomneun geopjaengideul anikkoum
naega ogi jeonkkajineun eopdeon midongi
mak geonjeonjireul neoheun sigyecheoreom Tic toc
moduga ttago sipeo hae Like a strawberry
mwo geuraedo seungrineun nae geo I’m strong baby
neogt nohgo ppajyeodeureo You’re so lovely
mwodeun haejulge yeogin My republic
ne eolgure seuchin ge hogisiminji
eotteon uimiinji deo algo sipeo
sunseo gateun geon molla nega yeppeun geon ara
(I know) neoreul nochimyeon nan an dwae
neon nal gaseum ttwige gaseum chige hae
Like a gorilla like a gorilla
Like a gorilla like a gorilla
(You got got me)
Like a gorilla like a gorilla
Now I’m banging on my
Banging on my chest
(Oh yeah) Like a gorilla like a gorilla
(Girl you make me feel)
Like a gorilla like a gorilla
(You got got me)
Like a gorilla like a gorilla
Like a gorilla gorilla


Tekst (eng.ver.)


Hey girl, I can see you I can see you
Between that forest of buildings
Hey girl, I’m getting dopey getting dopey
Like being punched
It’s too strong, To the right
Can you believe this? To the left
Hey girl My heart, this heartbeating
I can’t control
I don’t know how to push and pull
But I know I like you
I can’t miss you
You make my heart beats and make me beat my chest
Like a gorilla like a gorilla
like a gorilla like a gorilla
You got got me like a gorilla
like a gorilla
Like a gorilla gorilla
Hey girl, Adrenaline
I was born with speed
I have really great agility
If the timing is coming
It’s perfect, To the right to the left
From the body proportion to the shadow
Those are all my style
When I see you there’ll be a earthquake in my eyes
Like boom boom boom
I don’t know how to push and pull But I know I like you
I can’t miss you
You make my heart beats and make me beat my chest
Like a gorilla like a gorilla
like a gorilla like a gorilla
You got got me like a gorilla
like a gorilla
Like a gorilla gorilla
I’m a King Kong not a ridiculous monkey
I don’t want to see that cowards
There’s no movement before I came here
But now it moves like a clock, Tic toc
Everyone wants to follow me Like a strawberry
Anyway the victory is mine, I’m a strong baby
You’re falling in me, You’re so lovely
I’ll do anything, My republic
Is that a curiosity on your face
I want to know more about that
I don’t know about sequences
But I know you’re pretty, I Know
I can’t miss you
You make my heart beats and make me beat my chest
Like a gorilla like a gorilla
like a gorilla like a gorilla
You got got me like a gorilla
like a gorilla
Now I’m banging on
my banging on my chest
Oh yeah like a gorilla like a gorilla
Girl you make me feel like a gorilla
like a gorilla
You got got me like a gorilla
like a gorilla Like a gorilla gorilla

Tekst (pol.ver.)

Hej dziewczyno, widzę Cię, widzę Cię
Pomiędzy tym lasem budynków
Hej dziewczyno, jestem odurzony, jestem odurzony
Jak uderzony pięścią
To jest zbyt silne. W prawo
Czy możesz mi w to uwierzyć? W lewo
Hej dziewczyno. Moje serce, te bicie serca
Nie kontroluję tego
Nie wiem jak to popchnąć i wyciągnąć
Ale wiem, że Cię lubię
Nie mogę za Tobą tęsknić
Sprawiasz, że moje serce bije i sprawiasz, że bije moja klatka
Jak goryl, jak goryl
Jak goryl, jak goryl
Trzymasz mnie jak goryl
Jak goryl
Jak goryl, goryl
Hej dziewczyno, adrenalina
Urodziłem się z szybkością
Mam na prawdę dobrą zręczność
Kiedy nadchodzi ten czas
To jest perfekcyjne. Od prawej do lewej
Od proporcji ciała do cienia
To wszystko to mój styl
W moich oczach jest trzęsienie ziemi, gdy tylko cię widzę
Jak boom boom boom Nie wiem jak to popchnąć i wyciągnąć
Ale wiem, że Cię lubię
Sprawiasz, że moje serce bije i sprawiasz, że bije moja klatka
Jak goryl, jak goryl
Jak goryl, jak goryl
Trzymasz mnie jak goryl
Jak goryl
Jak goryl, goryl
Jestem King Kongiem, a nie jakąś śmieszną małpą
Nie chcę widzieć tych tchórzy
Nie było tutaj żadnego ruchu zanim przyszedłem
Lecz teraz to wszystko chodzi jak w zegarze Tic toc
Wszyscy chcą iść za mną, jak truskawka
Zresztą, zwycięstwo jest moje, jestem silnym dzieckiem
Zatraciłaś się we mnie. Jesteś taka kochana
Zrobię wszystko. Moja republika
Co to za ciekawość na twojej twarzy?
Chcę wiedzieć o tym więcej
Nie chcę znać konsekwencji
Ale wiem, że jesteś piękna. Wiem
Nie mogę za Tobą tęsknić
Sprawiasz, że moje serce bije i sprawiasz, że bije moja klatka
Jak goryl, jak goryl
Jak goryl, jak goryl
Trzymasz mnie jak goryl
Jak goryl
Jak goryl, goryl
Teraz walę
Moją walącą klatkę
Oh yeah jak goryl, jak goryl
Dziewczyno sprawiasz, że czuję się jak goryl
Jak goryl
Trzymasz mnie jak goryl
Jak goryl, jak goryl goryl

*Tekst (kor. ver. & eng. ver)- Lyrics Translate*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki