BLACKPINK- "Playing With Fire" & "Stay" Comeback

Artysta: BLACK PINK
Wytwórnia: YG Entertainment
Data wydania: 1.11.2016
Nazwa piosenki: "Playing With Fire" & "Stay"
Nazwa albumu: "Square Two"

BLACK PINK- "Playing With Fire" MV
BLACKPINK- "Playing With Fire" Dance Practice


Lista utworów:
1. "Playing with fire"

2. "Stay"
3. "Whistle (Acoustic Ver.)"




"Playing With Fire"

Tekst (kor.ver.)

uri eomman maeil naege malhaesseo
eonjena namja joshimharago
sarangeun machi buljangnan gataseo
dachinikka Eh
eomma mari kkok majeuljjido molla
neol bomyeon nae mami tteugeopge daraolla
duryeoumbodan neol hyanghan kkeullimi
deo keunikka Eh
meomchul su eomneun i tteollimeun
On and on and on
nae jeonbureul neoran sesange
da deonjigo shipeo
Look at me look at me now
ireoke neon nal aetaeugo itjana
kkeul su eopseo
uri sarangeun buljangnan
My love is on fire
Now burn baby burn
buljangnan
My love is on fire
So don’t play with me boy
buljangnan
Oh no nan imi meolli wabeoryeonneungeol
eoneusae i modeun ge jangnani anin geol
sarangiran ppalgan bulsshi
bureora baram deo keojeoganeun bulkkil
ige yaginji doginji uri eommado molla
nae mam doduginde wae gyeongchaldo molla
bul buteun nae shimjange deo bueora neoran gireum
Kiss him will I diss him
I don’t know but I miss him
jungdogeul neomeoseon i sarangeun crack
nae shimjange saekkareun black
meomchul su eomneun i tteollimeun
On and on and on
nae jeonbureul neoran bulkkil sogeuro
deonjigo shipeo
Look at me look at me now
ireoke neon nal aetaeugo itjana
kkeul su eopseo
uri sarangeun buljangnan
My love is on fire
Now burn baby burn
buljangnan
My love is on fire
So don’t play with me boy
buljangnan
geotjabeul suga eomneun geol
neomuna ppalli peojeo ganeun i bulkkil
ireon nal meomchuji ma
i sarangi oneul bameul taeweobeorige Woo
Tekst (eng.ver.)

My mom told me every day
To always be careful of guys
Because love is like playing with fire
I’ll get hurt
My mom might be right
Because when I see you, my heart gets hot
Because rather than fear
My attraction to you is bigger
I can’t stop this trembling
On and on and on
I wanna throw my all
Into your world
Look at me look at me now
You are burning me up like this
I can’t turn it off
Our love that’s like playing with fire
My love is on fire
Now burn baby burn
Playing with fire
My love is on fire
So don’t play with me boy
Playing with fire
Oh no, I’ve already come too far
Suddenly, none of this is a game anymore
Love is like red fire
Blow, wind, so the fire will grow
Is this medicine or poison? Not even my mom knows
A robber in my heart, why don’t the police know?
Pour out your oil in my burning heart
kiss him will I diss him
I don’t know but I miss him
This is past addiction, this love is crack
The color of my heart is black
I can’t stop this trembling
On and on and on
I wanna throw my all
Into your fiery path
Look at me look at me now
You are burning me up like this
I can’t turn it off
Our love that’s like playing with fire
My love is on fire
Now burn baby burn
Playing with fire
My love is on fire
So don’t play with me boy
Playing with fire
I can’t control it
This fire path is spreading too quickly
Don’t stop me
So this love can burn up this night
Tekst (pol.ver.):

Moja mama mówi mi każdego dnia
Żebym była ostrożna z chłopakami
Ponieważ miłość jest jak igranie z ogniem
Zostanę zraniona
Moja mama może mieć rację
Ponieważ, gdy Cię widzę moje serce staje się gorące
Bo wolę to niż strach
Moja atrakcyjność jest dla Ciebie większa
Nie mogę powstrzymać tego drżenia
Chcę rzucić wszystkim
W twoim świecie
Spójrz na mnie, spójrz na mnie teraz
Spalasz mnie jak to
Nie mogę tego wyłączyć
Nasza miłość jest jak igranie z ogniem
Moja miłość jest w ogniu
Teraz pal kochanie pal
Igraj z ogniem
Moja miłość w ogniu
Więc nie igraj ze mną chłopcze
Igraj z ogniem
Oh nie, jestem gotowa, by odejść zbyt daleko
Nagle, nigdy więcej dla tej gry
Miłość jest jak czerwony ognień
Podmuch wiatru, więc ogień rośnie
To jest lek czy trucizna? Nawet moja mama wie
To jest złodziej w moim sercu, ale dlaczego policja nie wie?
Wylej swój olej w moim rozgrzanym sercu
Pocałuj go, czy powinnam go pocałować?
Nie wiem, ale tęsknie za nim
To mój przeszły nałóg, ta miłość to wpadka
Kolorem mojego serca jest czarny

Nie mogę powstrzymać tego drżenia 

Chcę rzucić wszystkim
W twojej ognistej ścieżce 
Spójrz na mnie, spójrz na mnie teraz 
Spalasz mnie jak to 
Nie mogę tego wyłączyć 
Nasza miłość jest jak igranie z ogniem 
Moja miłość jest w ogniu
Teraz pal kochanie pal
Igraj z ogniem 
Moja miłość w ogniu 
Więc nie igraj ze mną chłopcze
Igraj z ogniem 
Nie potrafię tego kontrolować
Ta ognista ścieżka rozpościera się za szybko
Nie zatrzymuj mnie
Więc ta miłość może zapłonąć tej nocy

"Stay"

Teskt (kor.ver.)


tukhamyeon geuchin maldeullo
nae mame sangcheoreul naenohgo
mianhadan mal hanmadi eobsi
tto na hanja wirohago
oneul harudo hoksi
nal tteonalkka neul buranhae hae
I just want you to stay
jeomjeom mudyeojyeo ganeun
neoui geu mupyojeong soge
cheoncheonhi naeryeonohjamyeo
geoure soksagigon hae
nal dangyeonhage saenggakhaneun neojiman
geuge neodawo geuraedo
Stay stay stay with me
neol darmeun deuthan seulpeun mellodi
ireohge nal ullineunde eh eh
ne hyanggineun dalkomhan felony
neomu mipjiman saranghae
eoduun bami nal gadugi jeone
nae gyeoteul tteonajima
ajik nal saranghani na mamgwa gatdamyeon
oneureun tteonajima
guji neoyeoyaman haneun iyuneun mutjima
geujeo nae gyeote stay with me
(It goes a little something like)
Lalalalalala Lalalalalala Lalalalalala
Lalalalalala Lalalalalala Lalalalalala
jigeum dangjang manheungeol baraneun ge anya
geujeo nae gyeote stay with me
sasireun nan deo baraneun ge eobseo ije
simjangeun ttwigin haneun geonji mugamgakhae geurae
saramdeulgwaui eokjiseureon hanmadibodan
neowaui eosaekhan chimmugi charari joha
So stay geuge eodiga dwaetgeon mariya
gakkeum eodumi ol ttaemyeon I’ll be your fire
geojit gateun sesang sok yuilhan truth it’s you
This a letter from me to you
neol darmeun deuthan seulpeun mellodi
ireohge nal ullineunde eh eh
ne hyanggineun dalkomhan felony
neomu mipjiman saranghae
eoduun bami nal gadugi jeone
nae gyeoteul tteonajima
ajik nal saranghani na mamgwa gatdamyeon
oneureun tteonajima
guji neoyeoyaman haneun iyuneun mutjima
geujeo nae gyeote stay with me
(It goes a little something like)
Lalalalalala Lalalalalala Lalalalalala
Lalalalalala Lalalalalala Lalalalalala
jigeum dangjang manheungeol baraneun ge anya
geujeo nae gyeote stay with me
(It goes a little something like)
Lalalalalala Lalalalalala Lalalalalala
Lalalalalala Lalalalalala Lalalalalala
jigeum dangjang manheungeol baraneun ge anya
geujeo nae gyeote stay with me

Tekst (eng.ver.) 


So easily, with harsh words
You put scars in my heart
Without even saying sorry
Again, I’m comforting myself
Always nervous
If you’re gonna leave me
I just want you to stay
In your expressionless face
That’s getting more and more dull
I whisper to the mirror,
Let’s slowly let this go
You take me for granted
But that’s you
But still, stay stay stay with me
This sad melody resembles you
It makes me cry eh eh
Your scent is a sweet felony
I hate you so much but i love you
Before the dark night traps me in
Don’t leave me
Do you still love me? If you feel the same
Don’t leave today
Don’t ask why it has to be you
Just stay with me
(It goes a little something like)
Lalalalalala Lalalalalala Lalalalalala
Lalalalalala Lalalalalala Lalalalalala
I don’t expect a lot right now
Just stay with me
There’s nothing more I want now
I can’t even tell if my heart is beating
Rather than forceful conversations with others
I’d rather be in awkward silence with you
So stay, wherever that may be
Sometimes, when darkness comes, I’ll be your fire
In this world that is a lie the only truth, it’s you
This a letter from me to you
This sad melody resembles you
It makes me cry eh eh
Your scent is a sweet felony
I hate you so much but i love you
Before the dark night traps me in
Don’t leave me
Do you still love me? If you feel the same
Don’t leave today
Don’t ask why it has to be you
Just stay with me
(It goes a little something like)
Lalalalalala Lalalalalala Lalalalalala
Lalalalalala Lalalalalala Lalalalalala
I don’t expect a lot right now
Just stay with me
(It goes a little something like)
Lalalalalala Lalalalalala Lalalalalala
Lalalalalala Lalalalalala Lalalalalala
I don’t expect a lot right now
Just stay with me
Tekst (pol.ver.)

Tak łatwo, z tymi ostrymi słowami
Pozostawiasz rany w moim sercu
Bez żadnego przepraszam
Znów, pocieszam samą siebie
Jestem zawsze zdenerwowana gdy chcesz mnie zostawić
Chcę tylko abyś został
Na twojej bezwyrazowej twarzy, która jest coraz bardziej nudna
Szepczę do lustra, odpuść sobie
Bierzesz mnie za zgodę
Ale to ty
Ale nadal pozostań, pozostań, pozostać ze mną
Ta smutna melodia przypomina mi Ciebie
To sprawia, że płaczę eh eh
Twój zapach jest słodkim przestępstwem
Tak bardzo Cię nienawidzę, ale kocham Cię
Zatrzymujesz mnie przed ciemną nocą
Nie opuszczaj mnie
Czy nadal mnie kochasz?
Jeżeli czujesz to samo, nie zostawiaj mnie dzisiaj
Nie pytaj dlaczego chcę być z tobą
Po prostu zostań ze mną
(To trochę idzie jak)
Lalalalalala Lalalalalala Lalalalalala
Lalalalalala Lalalalalala Lalalalalala
Nie oczekuję teraz wiele
Po prostu zostań ze mną
Niczego więcej nie chcę
Nie mogę nawet powiedzieć, czy moje serce bije
Raczej od tych zdecydowanych rozmów z innymi
Wolę być z tobą w niezręcznej ciszy
Więc zostań, gdziekolwiek to może być
Czasami, kiedy nadchodzi ciemność, będę twoim ogniem
Na tym świecie to kłamstwo
Jedyną prawdą jesteś Ty
To list ode mnie dla Ciebie
Ta smutna melodia przypomina mi Ciebie
To sprawia, że płaczę eh eh
Twój zapach jest słodkim przestępstwem
Tak bardzo Cię nienawidzę, ale kocham Cię
Zatrzymujesz mnie przed ciemną nocą
Nie opuszczaj mnie
Czy nadal mnie kochasz?
Jeżeli czujesz to samo, nie zostawiaj mnie dzisiaj
Nie pytaj dlaczego chcę być z tobą
Po prostu zostań ze mną
(To trochę idzie jak)
Lalalalalala Lalalalalala Lalalalalala
Lalalalalala Lalalalalala Lalalalalala
Nie oczekuję teraz wiele
Po prostu zostań ze mną
(To trochę idzie jak)
Lalalalalala Lalalalalala Lalalalalala
Lalalalalala Lalalalalala Lalalalalala
Nie oczekuję teraz wiele
Po prostu zostań ze mną 
*Tekst (kor.ver & eng ver.)- Lyrics Translate*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki