TWICE- "Talk that Talk" Comeback

Artysta: TWICE
Wytwórnia: JYP Entertainment
Data wydania: 12.11.2021r
Nazwa piosenki: "Talk that Talk"
Nazwa albumu: "Between 1 & 2"


Lista utworów:
1. "Talk that Talk" 
6. "Gone"



Tekst (kor.ver.)

Nal boneun eyes, ssik unneun lips
Mame deulji, I like it (Oh, yeah)
Ne A to Z kkwae dalkomhae (That's right)
But I wanna skip (Just skip)
Deo gyeoljeongjeogin thing (That thing)
Bonnoneul wonhae bingbing dollin
Seoron ttawi malgo (I mean, I word)
Deo deo deo deo deo deo boyeojwo (boyeojwo)
Neo neo neo neo neo neol allyeojwo (allyeojwo)
Jigeum nan need some hints
Chaeugo isseo neoran crosswords (Crosswords)
Beep, beep, beep, beep, beep, the time is up
Nan imi al gеot gatjiman
Ne moksoriro baro deutgo sipeundе
Baby, nae dabeun ppeonhajana, yes or yes?
Milgeona danggineun gwaenhan sigan nangbineun sileuni?
Gwagamhage say it now, wonhae, one to ten
Sijakaebolkka right now
Tell me what you want
Tell me what you need
A to Z, da malhaebwa
But sijageun ireoke hae
Talk that talk, ttak han madi
Talk that talk, L-O-V-E
Deullyeojwo, ooh
Now, now, now, now, now, yeah (Yeah, turn it up)
Neoui nun look, look look
Wiaraero roll, roll, roll
Ilgeotjana mwo picha
Nunbit sai ogo ganeun mal (ganeun mal)
Chageunchageun, one, two, three (Just one, two, three)
Deo chinjeolhage A-B-C (like A-B-C)
Don't stop and just replay, replay
(Yeah, that's my only request)
Baby, nal ango dalkomhage tell me now (Just tell me now)
Ttaeroneun ppeonhan mari deo jotaneun geol aljanni?
Favorite part, jigeumiya, now we're almost there (Want it more)
Sijakaebolkka right now
Tell me what you want
Tell me what you need
A to Z, da malhaebwa
But sijageun ireoke hae
Talk that talk, ttak han madi
Talk that talk, L-O-V-E
Deullyeojwo, ooh
Now, now, now, now, now, yeah
Dansunhan words, saranghandaneun mal
Geuge daya nan kkumimeopsi deutgil wonhaji
Miruji ana neoege dagaga
Nan simplehage da malhalge, I love you
Tell me what you want (Tell me what, ooh)
Tell me what you need
A to Z, da jochiman
Nan i mari jeil joeunde
Talk that talk, ttak han madi (Yeah)
Talk that talk, L-O-V-E (Oh, oh, yeah)
Oh, yeah, it sounds so good (Good, good, yeah)
Deo ppajyeodeureo puk
Tell me what you want
Tell me what you need
Han beon deo haejwo
Geurae banggeum geu mal
Talk that talk, ttak han madi (Talk that talk)
Talk that talk, L-O-V-E
Deullyeojwo, ooh
Now, now, now, now, now, yeah (Yeah, turn it up)

Tekst (eng.ver.)

Your eyes on me, your grinning lips
Pretty nice, I like it (Oh, yeah)
A to Z you are quite sweet (That's right)
But I wanna skip (Just skip)
But the more important thing (That thing)
Get straight to the point
Stop beating around the bush (I mean L word)
More, more, more, more, more, more, show me more (Show me more)
You, you, you, you, you, let me know you (Let me know)
Right now, I need some hints
To solve the crosswords about you
Beep, beep, beep, beep, beep, the time is up
I think I already know
But I wanna hear you say it
Baby, you know the answer, yes or yes
Don't wanna waste time with the push-and-pull
Dare to say it now, want it, one to ten
Let's get started right now
Tell me what you want
Tell me what you need
A to Z tell me everything
But it has to start like this
Talk that talk, just one word
Talk that talk, L-O-V-E
Let me hear it, ooh
Now, now, now, now, now, yeah
Yeah, turn it up
Your eyes look, look, look
Go up and down, roll, roll, roll
You read it, the words
That we exchange with our eyes
One by one, one, two, three (Just one, two, three)
Be more gentle A-B-C (Like A-B-C)
Don't stop and just replay, replay (Yeah, that's my only request)
Baby, hold me and say it sweetly (Say it sweetly)
Tell me now (Just tell me now)
You know that sometimes the most common words are the best things to say
Favorite part, now's the time (Want it more)
Now we're almost there
Let's get it started right now
Tell me what you want
Tell me what you need
A to Z tell me everything
But it has to start like this
Talk that talk, just one word
Talk that talk, L-O-V-E
Let me hear it, ooh
Now, now, now, now, now, yeah
The simple words "I love you"
That's all I wanna hear
Without hesitation, I'll go up to you
I'll make it simple and just tell you, "I love you"
Tell me what you want
Tell me what you need
A to Z although I like it all
This has to be my favorite
Talk that talk, just one word
Talk that talk, L-O-V-E
Oh, yeah, it sounds so good
Makes me fall deeper
Tell me what you want
Tell me what you need
Tell me one more time
That's right, you just said it
Talk that talk, just one word
Talk that talk, L-O-V-E
Let me hear it, ooh
Now, now, now, now, now, yeah

Tekst (pol.ver.)

Twoje wzrok na mnie, Twoje uśmiechnięte usta
Całkiem fajnie to uczucie, lubię to 
Od A do Z jesteś całkiem słodki
Ale chcę resztę pominąć
Ważniejsza rzecz 
Przejdź od razu do sedna
Przestań owijać się w bawełnę (mam na myśli słowo na M)
Więcej, pokaż mi więcej
Ty, daj mi znać
W tej chwili potrzebuję kilku wskazówek
Aby rozwiązać krzyżówki o Tobie
Bip, bip, bip, bip, bip, czas minął
Chyba już wiem
Ale chcę usłyszeć, jak to mówisz
Kochanie znasz odpowiedź, tak lub tak
Nie chcę tracić czasu na chodzenie tam i z powrotem
Odważ się to teraz powiedzieć, chcę tego, od jednego do dziesięciu
Zacznijmy już teraz
Powiedz mi co chcesz
Powiedz mi, czego potrzebujesz
Od A do Z powiedz mi wszystko
Ale to musi się tak zacząć
Mówisz i mówisz tylko jedno słowo
Mów M-I-Ł-O-Ś-Ć
Chcę to usłyszeć
Właśnie teraz
Twój wzrok
Lustruje mnie od góry do dołu
Czytasz moje słowa
Wymienimy się spojrzeniami
Jeden po drugim, jeden, dwa, trzy
Bądź delikatniejszy jak A-B-C
Nie zatrzymuj się i po prostu powtarzaj
(Tak, to moja jedyna prośba)
Kochanie, przytul mnie i powiedz to słodko, powiedz mi teraz
Wiesz, że czasami najczęstsze słowa są najlepszymi rzeczami do powiedzenia?
To moja ulubiona część, nadszedł czas, już prawie jesteśmy na miejscu
Zacznijmy już teraz
Powiedz mi co chcesz
Powiedz mi, czego potrzebujesz
Od A do Z powiedz mi wszystko
Ale to musi się tak zacząć
Mówisz i mówisz tylko jedno słowo
Mów M-I-Ł-O-Ś-Ć
Chcę to usłyszeć
Właśnie teraz
Proste słowa „Kocham Cię”
To wszystko, co chcę usłyszeć
Bez wahania podejdę do Ciebie
Sprawię, że to stanie się proste i po prostu powiem Ci "Kocham Cię"
Zacznijmy już teraz
Powiedz mi co chcesz
Powiedz mi, czego potrzebujesz
Od A do Z, chociaż lubię to wszystko
To musi być mój ulubiony
Mówisz i mówisz tylko jedno słowo
Mów M-I-Ł-O-Ś-Ć
To brzmi tak dobrze
Sprawia, że zakochuję się bardziej
Powiedz mi co chcesz
Powiedz mi, czego potrzebujesz
Powiedz mi jeszcze raz
Zgadza się, właśnie to powiedziałeś
Mówisz i mówisz tylko jedno słowo
Mów M-I-Ł-O-Ś-Ć
Daj mi to usłyszeć
Właśnie teraz

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki