TWICE- "The Feels"

Artysta: TWICE
Wytwórnia: JYP Entertainment
Data wydania: 01.10.2021r
Nazwa piosenki: "The Feels"
Nazwa albumu: -









Tekst (eng.ver.)

Boy, I, boy, I, boy, I know
I know you got the feels
Boy, I, boy, I, boy, I know
Uh, I'm so curious
’Bout ya boy, wanna keep it cool
But I know everytime you move
Got me frozen, I
Get so shy, it's obvious (Yeah, yeah)
Catching feels like butterflies
If I say what's on my mind
Would I hit bullseye?
Shoot! I’m ready, aim and fire
Baby, I (Woah)
Feel like cupid's alive
Ali-i-ive tonight
Yeah, tonight
If your heart beats the same way
Let me know (Yeah, let me know)
'Cause I'm boom-boom-boom
From head to toe and I (From head to toe)
I know love
It is such a funny thing
A mystery allure
Gotta get to know you more
'Cause I, I can feel a real connection
A supernatural attraction-ah
I got the feels for you, yeah, yeah, yeah, yeah
You have stolen my heart, oh, yeah
Never let it go-oh-oh
No, never let it go-oh, oh-oh, oh-oh, oh
Lightning straight to my heart, oh, yeah (Oh, yeah)
I got all the feels for sure
Yeah, I got all the feels for ya
Boy, I, boy, I, boy, I know
I know I get the feels
Boy, I, boy, I, boy, I know
I know you feel it too
(Uh-uh, yeah)
Sway in the moonlight, dance in the dark
I, I know that I caught your eye
Are we on the same vibe?
I wonder what's on your mind
'Cause you got me good and I wanna be ya boo
If it's dumb, well, I wanna be a fool
Underneath the neon lights, baby
Electricity tonight, baby
I know love
It is such a funny thing (Yeah)
A mystery allure
Gotta get to know you more (No)
’Cause I, I can feel a real connection (Connection)
A supernatural attraction-ah (Attraction, ah)
I got the feels for you, yeah, yeah, yeah, yeah (Ah)
You have stolen my heart, oh, yeah (Oh, yeah)
Never let it go-oh-oh
No, never let it go-oh, oh-oh, oh-oh, oh
Lightning straight to my heart, oh, yeah (Oh, yeah)
I got all the feels for sure
Yeah, I got all the feels for ya (Oh, yeah)
Boy, I, boy, I, boy, I know
I know I get the feels
Boy, I, boy, I, boy, I know
I know you feel it too
Boy, I, boy, I, boy, I know
I know I get the feels
Boy, I, boy, I, boy, I know
I know you feel it too (Feel it too)
You got my attention (Oh)
So, what’s your intention? (Oh)
Yeah, tell me, baby, what's the deal?
Oh, one look and I know it
Baby, my eyes reveal
That you, you, you give me the feels, oh yeah
You have stolen my heart, oh, yeah (Oh yeah)
Never let it go-oh-oh (No, no)
No, never let it go-oh, oh-oh, oh-oh, oh (No, no)
Lightning straight to my heart, oh, yeah (Oh, yeah, yeah, yeah)
I got all the feels for sure
Yeah, I got all the feels for ya
Boy, I, boy, I, boy, I know (The feels)
I know I get the feels (The feels) (Oh, yeah)
Boy, I, boy, I, boy, I know (Ayy) (Yeah, yeah, yeah)
I know you feel it too (Yeah, yeah, yeah)
Boy, I, boy, I, boy, I know (The feels) (The feels, come on)
I know I get the feels (The feels)
Boy, I, boy, I, boy, I know (Ayy)
I know you feel it too (Yeah)

Tekst (pol.ver.)

Chłopcze, ja dobrze wiem
Wiem, jakie masz odczucia
Chłopcze, ja dobrze wiem
Jestem taka ciekawa
Ciekawa Ciebie, jednak nie chcę dać po sobie poznać
Ale wiem, że za każdym razem, gdy się ruszasz
Sprawiasz, że stoję jak słup soli
Staję się bardzo nieśmiała, to wszystko jest takie oczywiste
Łapię łatwo uczucia, tak jak motyla
Jeśli powiem, co mam na myśli
Czy trafiłbym w dziesiątkę?
Aish, jestem gotowa, celuję, strzelam!
Kochanie
Czuję się niczym prawdziwy Amorek
Dzisiejszej nocy jestem żywa
Dokładnie tego wieczora
Jeśli Twoje serce bije w ten sam sposób
Daj mi znać
Ponieważ jestem jak tykająca bomba
Od stóp do głów
Wiem, że miłość
To taka zabawna rzecz
Masz w sobie ten tajemniczy urok
Chcę Cię poznać bliżej
Czuję między nami tą prawdziwą więź
Niczym nadprzyrodzony czar
Czuję coś do Ciebie
Skradłaś mi serce
Nigdy nie pozwól mu odejść
Nie, nigdy nie daj mu odejść
Puściłeś błyskawicę prosto w moje serce
Mam w sobie te wszystkie odczucia, na pewno
Tak, duszę w sobie swoje uczucia
Chłopcze, ja dobrze wiem
Wiem, jakie masz odczucia
Chłopcze, ja dobrze wiem
Wiem, że Ty też to czujesz
(Uh-uh, yeah)
Kołysząc się w świetle księżyca, tańcząc w ciemności
Wiem, że wpadłam Ci w oko
Czy nadajemy na tych samych falach?
Gdyż masz mnie na dobre, a ja chcę być Twoją perełką
Jeśli to głupie, cóż, chcę być wariatką
Pod mieniącymi się neonami
Dziś zawita ta elektryczność
Wiem, że miłość
To taka zabawna rzecz
Masz w sobie ten tajemniczy urok
Chcę Cię poznać bliżej
Czuję między nami tą prawdziwą więź
Niczym nadprzyrodzony czar
Czuję coś do Ciebie
Skradłaś mi serce
Nigdy nie pozwól mu odejść
Nie, nigdy nie daj mu odejść
Puściłeś błyskawicę prosto w moje serce
Mam w sobie te wszystkie odczucia, na pewno
Tak, duszę w sobie swoje uczucia
Chłopcze, ja dobrze wiem
Wiem, jakie masz odczucia
Chłopcze, ja dobrze wiem
Wiem, że Ty też to czujesz
Chłopcze, ja dobrze wiem
Wiem, jakie masz odczucia
Chłopcze, ja dobrze wiem
Wiem, że Ty też to czujesz
Przyciągnąłeś moją uwagę
Więc jaki masz zamiar wobec mnie?
Powiedz mi, o co chodzi?
Twoje jedno spojrzenie wszystko mi wyjaśniło
Czuję coś do Ciebie
Skradłaś mi serce
Nigdy nie pozwól mu odejść
Nie, nigdy nie daj mu odejść
Puściłeś błyskawicę prosto w moje serce
Mam w sobie te wszystkie odczucia, na pewno
Tak, duszę w sobie swoje uczucia
Chłopcze, ja dobrze wiem
Wiem, jakie masz odczucia
Chłopcze, ja dobrze wiem
Wiem, że Ty też to czujesz
Chłopcze, ja dobrze wiem
Wiem, jakie masz odczucia
Chłopcze, ja dobrze wiem
Wiem, że Ty też to czujesz

*Tekst (eng.ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki