MAMAMOO- "Paint Me" Comeback

ArtystaMAMAMOO
Wytwórnia: RBW Entertainment
Data wydania: 04.01.2018r
Nazwa piosenki: "Paint Me"
Nazwa albumu: "Yellow Flower"

MAMAMOO- "Paint Me" MV

Lista utworów:
1. "From Winter To Spring" (Intro)
2. "Star Wind Flower Sun"
3. "Starry Night"
4. "Be Calm"
5. "Rude Boy"
6. "Spring Fever"
7. "Paint Me"


Tekst (kor.ver.)

han gyeop du gyeop chilhaejyeo gane
yeogijeogi saegyeojyeo gane
gyesok nareul chilhaejweo
White nega eobtteon geuttaeye naneun
kaenbeoseucheoreom saehayaeseotji
oerobgin hhaetjiman pyeonghwarobdeon ilsang
geurhaetji hangsang
Yellow nega naege mundeuk chaja wasseul ttae
eoneusaenga nae maeumsok gadeukhi
bomeul dalmeun ongideuri chaeweojyeosseo
kkwae jayeonseure
han gyeop du gyeop chilhaejyeo gane mulgamcheoreom
yeogijeogi saegyeojyeo gane munshincheoreom
nega seuchin jarimada dareun saege
gieogi deoschildoego inneungeol
chacheumchacheum jiteojyeo gane kkaman bamcheoreom
gyesok nareul chilhaejweo
deo maneun chueokdeullo
eoseo nareul chilhaejweo
neomane hyanggideullo
jiul su eopsge haejweo
neo anin nugudo nae mamsoge
geuryeojiji mothadorok
Red nal tteugeopge andeon geu sungan
hwasancheoreom teojyeobeoryeotteon my heart
bulkeun jaugi namasseo
nae mame ajik ttatteushae
Blue neo ttaemune cheoeum ureotteon naldo
gipil al su eomneun bada sokcheoreom
aju parake geuryeojyeo beoryeonneungeol
Do you remember
han gyeop du gyeop chilhaejyeo gane mulgamcheoreom
yeogijeogi saegyeojyeo gane munshincheoreom
nega seuchin jarimada
dareun saege gieogi deoschildoego inneungeol
chacheumchacheum jiteojyeo gane
kkaman bamcheoreom
gyesok nareul chilhaejweo
deo maneun chueokdeullo
eoseo nareul chilhaejweo
neomane hyanggideullo
jiul su eopsge haejweo
neo anin nugudo nae mamsoge
geuryeojiji mothadorok
kkamage deo kkamage byeonaebeoryeodo gwaenchana
urimane memories
jakkujakku jinhaejyeo gane espresso cheoreom
geurae tto deoschilhaejweo
neol meomchuji marajweo
nega eopshin nan uimi eopseo
gadeukgadeuk chaeweojweo
binjarineun eopsge haejweo
neomani nae yuilhan hwaga

Tekst (eng.ver.)

One layer, two layers, getting painted
Here and there, getting engraved
Keep painting me
White, me without you back then
I was white as a canvas
I was lonely
But it was peaceful, always
Yellow, when you suddenly came to me
Suddenly, in my heart
A spring-like warmth
Came inside, naturally
One layer, two layers, getting painted like watercolors
Here and there, getting engraved like a tattoo
Every spot you pass by gets colored
Wth a different color memory
Thicker and thicker, like the black night
Keep painting me
With more memories
Hurry and paint me
With only your scent
So it can’t be erased
So no one else but you
Can draw in my heart
Red, the moment you hotly hugged me
My heart exploded like a volcano
A red mark is left in my heart,
It’s still warm
Blue, the first time I cried because of you
Like an ocean with an unknown depth
It was drawn so blue
Do you remember?
One layer, two layers, getting painted like watercolors
Here and there, getting engraved like a tattoo
Every spot you pass by gets colored
Wth a different color memory
Thicker and thicker,
Like the black night
Keep painting me
With more memories
Hurry and paint me
With only your scent
So it can’t be erased
So no one else but you
Can draw in my heart
It’s alright if it turns blacker and blacker
Our memories
It’s getting thicker and thicker, like espresso
Still, keep painting me
Don’t stop
Without you, it’s pointless
Fill me up
So there’s no empty spaces
Only you are my painter

Tekst (pol.ver.)

Jestem w koło zabarwiana
Jestem wszędzie rzeźbiona
Nie przestawaj mnie malować
Byłam niczym biel, gdy zostałam bez ciebie
Byłam biała niczym płótno
Czułam się samotna, lecz miałam spokojne życie
Zawsze je miałam
Byłam niczym żółć, gdy nieoczekiwanie się zjawiłeś
Zanim się zorientowałam, moje serce było przepełnione
Ciepłem, które przypominało wiosnę
Bardzo naturalnie
Jestem w koło zabarwiana
Niczym farby
Jestem wszędzie rzeźbiona
Jak tatuaże
Gdziekolwiek nie dotkniesz
Zabarwia się to 
Innymi wspomnieniami w różnorodnych barwach
Kolory stają się coraz ciemniejsze
Niczym czarna noc
Nie przestawaj mnie malować
Wraz z coraz większą ilością wspomnień
Namaluj mnie szybko
Z twoim unikalnym zapachem
Nie pozwól mi się ich pozbyć
Więc nikt po za tobą
Może zostać rozrysowany w moim sercu
Byłam niczym czerwień, gdy namiętnie mnie przytuliłeś
Moje serce wybuchło niczym wulkan
Czerwone resztki uchroniły się w moim sercu
Nadal są przepełnione ciepłem
Byłam niczym błękit, gdy pierwszego dnia płakałam przez ciebie
Niczym ocean, którego głębokości nie da się ocenić
To było mocno niebieskie
Pamiętasz może?
Jestem w koło zabarwiana
Niczym farby
Jestem wszędzie rzeźbiona
Jak tatuaże
Gdziekolwiek nie dotkniesz
Zabarwia się to 
Innymi wspomnieniami w różnorodnych barwach
Kolory stają się coraz ciemniejsze
Niczym czarna noc
Nie przestawaj mnie malować
Wraz z coraz większą ilością wspomnień
Namaluj mnie szybko
Z twoim unikalnym zapachem
Nie pozwól mi się ich pozbyć
Więc nikt po za tobą
Może zostać rozrysowany w moim sercu
To nie ma znaczenia, czy stanę się ciemniejsza
Nasze własne wspomnienia
Stają się coraz ciemniejsze
Niczym espresso
Tak, ciągle maluj
Nie przestawaj
Bez ciebie jestem nikim
Napełnij mnie kolorami
Nie zostawiaj żadnej pustej przestrzeni
Jesteś moim jedynym artystą

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Color Coded Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki