GOT7- "You Calling My Name" Comeback

Artysta: GOT7
Wytwórnia: JYP Entertainment
Data wydania: 04.11.2019r
Nazwa piosenki: "You Calling My Name"
Nazwa albumu: "Call My Name"

GOT7- "You Calling My Name" MV
GOT7- "You Calling My Name" Dance Practice

Lista utworów:
1. "You Calling My Name"
2. "Pray"
3. "Now or Never"
4. "Thursday"
5. "Run Away"
6. "Crash & Burn"


Tekst (kor.ver.)

Neol ullyeobeolin
Naega cham miwoss-eoss-eo
Sangcheoman namgin
Silsuleul wonmanghaess-eo
Ije neo eobs-in
Uimileul ilh-eun ileum
Dasi bulleojwo
Chimyeongjeog-in nae Mistake
Niga eobsneun naneun Fake
Bich-i eobsneun haneul Black
Uimijocha eobsneun maeil
Oh cheol-eobsdeon Bad guy
Oh neol ullin daega
Oh oh girl tteonaji malgo dol-awajwo
I was a fool
Niga salajin ihulo
Salajyeo naui iyudo
Geuttaen micheo mollass-eo
Oh yeah yeah yeah
Niga buleuneun naui ileum-i
Deudgo sip-eo neoui geu mogsoli
Mollass-eo eolmana geuliwohalji
Dol-awajwo
Please give me one more chance
Bul-wanjeonhaessdeon
Naega neol mannan dwi
Wanseong-eul kkumkkwo
Peojeul-eul chaj-eun deus-i
Neoyeoyaman hae
Ay seonmyeonghaejin gieog
Neukkigo iss-eo nan neolaneun gijeog
Niga nae ileum buleun sungan
Ijeseoya naneun uimileul chaj-ass-eo
Nae ma-eum balghyeojuneun neoui Flashlight
Bamhaneul byeolbich sunoh-assdeon Your eyes
Nae gwileul tago jeonhaejineun mogsoliwa
Naleul sum swige han geos modu neoin geol
Majimag jogag-eun neo
Nal wanseongsikyeojwo
Naui jeonbuneun neo
When you call my name
Seollessdeon geu nal-ui bichdo
Yeong-won-eul malhan yagsogdo
Ajig nae an-e iss-eo
Oh yeah yeah yeah
Niga buleuneun naui ileum-i
Deudgo sip-eo neoui geu mogsoli
Mollass-eo eolmana geuliwohalji
Dol-awajwo
Please give me one more chance
Call out my name
Nal bulleojwo
Call out my name
Oh when you call my name
You're a part of me
You and me
We are one
You are the reason for my life
If you're not here I'm not here
Gat-eun kkum
Gat-eun chueogdeul
Dalm-agan manh-eun seubgwandeul
Modeun uimiga neoya
Niga buleuneun naui ileum-i
Deudgo sip-eo neoui geu mogsoli
Mollass-eo eolmana geuliwohalji
Dol-awajwo
Please give me one more chance
Call out my name
Nal bulleojwo
Call out my name
Oh when you call my name
Call out my name
Nal bulleojwo
Call out my name
Oh when you call my name

Tekst (eng.ver.)

I who made you cry
I hated myself
Only leaving scars
I resented my mistakes
Now without you
My name lost its meaning
Please call it again
My fatal mistake
Me without you, I'm fake
Sky without light, black
Everyday is meaningless
Oh immature Bad guy
Oh the price for making you cry
Oh oh girl don't leave me, please come back
I was a fool
Since you've been gone
My reason for being has gone too
I didn't know it back then
Oh yeah yeah yeah
The sound of you calling for my name
I want to hear it, your voice
I didn't know how much I'll miss you
Please come back
Please give me one more chance
Incomplete me
After I met you
I dream of being complete
It's like I found a puzzle piece
Is had to be you
Ay memories made clear
I'm feeling the miracle that is you
The moment when you called my name
It was finally then that I found meaning
It's lightening up my mind, your Flashlight
Laying on the night sky, your eyes
Your voice being transmitted through my ears
You are everything that gives me breath
The final piece is you
You complete me
You're my everything
When you call my name
The light of the fluttering day
The promise of eternity
They're still in me
Oh yeah yeah yeah
The sound of you calling for my name
I want to hear it, your voice
I didn't know how much I'll miss you
Please come back
Please give me one more chance
Call out my name
Call out my name
Call out my name
Oh when you call my name
You're a part of me
You and me
We are one
You are the reason for my life
If you're not here, I'm not here
The same dream
The same memories
All our little habits that are similar
You are the meaning of everything
The sound of you calling for my name
I want to hear it, your voice
I didn't know how much I'll miss you
Please come back
Please give me one more chance
Call out my name
Call out my name
Call out my name
Oh when you call my name
Call out my name
Call out my name
Call out my name
Oh when you call my name

Tekst (pol.ver.)

To ja sprawiłem, że płakałaś
Nienawidziłem siebie
Pozostawiłem tylko po sobie blizny
Byłem rozzłoszczony swoimi błędami
Teraz bez Ciebie
Moje imię straciło znaczenie
Proszę wypowiedz moje imię
Mój fatalny błąd sprawił
Bez ciebie jestem nikim
Niebo ciemne bez słońca
Przez co każdy dzień jest bez znaczenia
Oh jestem niedojrzałym, złym facetem
Oh co musiałem zrobić, aby zmusić Cię do płaczu
Oh dziewczyno, nie zostawiaj mnie, proszę wróć
Byłem idiotą
Od kiedy Ciebie nie ma
Ja też nie mam po co żyć
Wtedy jeszcze tego nie wiedziałem
Oh yeah yeah yeah
Dźwięk Twojego głosu, który woła moje imię
Pragnę go usłyszeć raz jeszcze
Nie zdawałem sobie sprawy jak bardzo za Tobą tęsknie
Proszę wróć
Daj mi jeszcze jedną szansę
Byłem niekompletny
Lecz kiedy Cię spotkałem
Marzyłem, aby być zupełny
To jak jakbym znalazł brakujący kawałek układanki
To musiałaś być Ty
Wspomnienia stają się teraz wyraźne
Wyczuwam nadchodzący cud, którym jesteś Ty
W chwili, gdy zawołałaś moje imię
To wtedy w końcu znalazłem znaczenie
Jesteś jak latarka, która rozjaśnia mój umysł
Leżę wpatrując się w nocne niebo
Twój głos przeszywa się przez moje uszy
Dzięki Tobie oddycham
Ty jesteś ostatnim elementem układanki
Uzupełniasz mnie
Jesteś dla mnie wszystkim
Kiedy wołasz moje imię
Dzień od razu staje się przyjemniejszy
Wieczność, którą wcześniej obiecałem
Nadal jest we mnie
Oh yeah yeah yeah
Dźwięk Twojego głosu, który woła moje imię
Pragnę go usłyszeć raz jeszcze
Nie zdawałem sobie sprawy jak bardzo za Tobą tęsknie
Proszę wróć
Daj mi jeszcze jedną szansę
Zawołaj moje imię
Oh, kiedy wołasz moje imię
Automatycznie jesteś częścią mnie
Ty i ja
To definicja jedności
Jesteś powodem, dla którego żyje
Jeśli Cię nie ma, to ja też nie istnieje
Mamy te same marzenia
Te same wspomnienia
Nasze wszystkie małe przyzwyczajenia, które mamy podobne
Jesteś znaczeniem wszystkiego
Dźwięk Twojego głosu, który woła moje imię
Pragnę go usłyszeć raz jeszcze
Nie zdawałem sobie sprawy jak bardzo za Tobą tęsknie
Proszę wróć
Daj mi jeszcze jedną szansę
Zawołaj moje imię
Proszę, zawołaj jeszcze raz
Oh, kiedy wołasz moje imię
Zawołaj moje imię
Proszę, zawołaj jeszcze raz

*Tekst  (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki