UP10TION- "Your Gravity" Comeback

Artysta: UP10TION
Wytwórnia: TOP Media
Data wydania: 22.08.2019r
Nazwa piosenki: " Your Gravity"
Nazwa albumu: "The Moment of Illusion"

UP10TION- "Your Gravity" MV
UP10TION- "Your Gravity" Dance Practice

Lista utworów:
1. "Your Gravity"
2. "Sky Surfer"
3. "Look at Me"
4. "Skyway"
5. "Restore"
6. "Lover"

Tekst (kor.ver.)

nopeun haneulboda balgeun taeyangboda
naege unneun niga deo kkeureodanggigie
bigyohal sujocha eopseul mankeum ganghan
barameun gyesok bureoogie
All right jogeum deo gakkawojyeo
barami mireonaeryeogo haedo
I need you I want you
Like gravity nado moreuge neol chaja
eodil gado nae gyeote neoga itdaneun ge
naui momgwa maeum yeongwonhi
I don't wanna let you go
Always meomchul su eopseo
Everyday for you for you for you
I promise ieojyeo isseo
Everywhere oh my my my my my
Gravity
urin maeil binna
Oh nal gyesok danggyeojwo
Gravity
nan gyesok neoreul hyanghaeseo
Just stay with me
amugeotdo an haedo doeni
geujeo nae yeope
I'm gonna show you love
neo ttaeme meoritsogeun crazy
nae haruga doen neo deo ppajyeodeureo ga
jigeum i sungan daeul ttae
nae soneul jabajwo
Everytime I want you babe
neomu joa uri hamkkeramyeon naegen
deo isang jangmaneun eopseo let it shine
neon nae sky my life’s so nice
ah yeah
eodil gado nae gyeote neoga itdaneun ge
naui momgwa maeum yeongwonhi
I don't wanna let you go
Always meomchul su eopseo
Everyday for you for you for you
I promise ieojyeoisseo
Everywhere oh my my my my my
Gravity
amu geokjeong marayo geudae
han jumui bichi doeeo
geudael jikyeo jul teni
I will never let you down
mangseoriji malgo
neol kkeureodanggyeo closer
nae pume angimyeon dwae
I can be your lover
nae pume tteoreojimyeon dwae
Your gravity
Your gravity
neoui gamjeong naega neukkil su itge
eodil gado nae gyeote neoga itdaneun ge
naui momgwa maeum yeongwonhi
I don't wanna let you go
Gravity
Gravity
Gravity

Tekst (eng.ver.)

More than the high sky, more than the bright sun
To me, you who is smiling pulls me in more
So strong that there's no way to even compare
The wind keeps blowing here
All right come a bit closer
Even if the wind tries to push me
I need you I want you
Like gravity I find you without even myself knowing
No matter where I go, having you by my side
My body and heart forever
I don't wanna let you go
Always I can't stop
Everyday for you for you for you
I promise we're connected
Everywhere oh my my my my my
Gravity
We shine every day
Oh keep pulling me
Gravity
I keep going towards you
Just stay with me
Is it okay to not do anything
Just by my side
I'm gonna show you love
Because of you, the inside of my head is crazy
I fall even more for you, who has become my days
When you reach this moment now
Hold my hand
Everytime I want you babe
I'd like it so much, if we are together
There's no more rainy season, let it shine
You are my sky my life’s so nice
ah yeah
No matter where I go, having you by my side
My body and heart forever
I don't wanna let you go
Always I can't stop
Everyday for you for you for you
I promise we're connected
Everywhere oh my my my my my
Gravity
Don't worry at all, dear
Because I'll become a handful of light
and protect you
I will never let you down
Don't hesitate
I pull you in closer
You can throw yourself into my arms
I can be your lover
You can fall into my embrace
Your gravity
Your gravity
So that I can feel your emotions
No matter where I go, having you by my side
My body and heart, forever
I don't wanna let you go
Gravity
Gravity
Gravity

Tekst (pol.ver.)

Więcej niż niebo nad nami
Więcej niż jasne słońce
Ponieważ przyciągasz mnie bliżej swoim uśmiechem
Ponieważ nieporównywalnie silny
Wiatr wciąż wieje
Wszystko dobrze, zbliżyliśmy się do siebie
Nawet jeśli wiatr mnie odpycha
Potrzebuję Cię, pragnę Cię
Niczym grawitacja, nie będąc świadomym
Szukam Ciebie
Gdziekolwiek pójdę
Jesteś przy mym boku
Moje ciało i dusza na zawsze
Nie chcę dać Ci odejść
Od zawsze nie mogę przestać
Każdy dzień jest tylko dla Ciebie
Obiecuję, że jesteśmy ze sobą połączeni
Wszędzie oh moja
Grawitacja
Mienimy się każdego dnia
Oh wciąż mnie przyciągasz
Grawitacja
Idę w Twoją stronę
Po prostu zostań przy mnie
Mogę po prostu nie robić nic?
Tylko przy mym boku
Zamierzam pokazać Ci moją miłość
Bo przez Ciebie
Mój umysł szaleje
Stałaś się moim dniem
Jeszcze bardziej mnie w sobie rozkochujesz
Dokładnie w tym momencie
Kiedy mnie dotykasz, trzymaj moje dłonie
Za każdym razem Cię pragnę, kochanie
To takie miłe
Jeśli jesteśmy razem, według mnie
Sezon deszczowy już nie istnieje
Niech się błyszczy
Jesteś moim niebem
Moje życie jest takie piękne, ah yeah
Gdziekolwiek pójdę
Jesteś przy mym boku
Moje ciało i dusza na zawsze
Nie chcę dać Ci odejść
Od zawsze nie mogę przestać
Każdy dzień jest tylko dla Ciebie
Obiecuję, że jesteśmy ze sobą połączeni
Wszędzie oh moja
Grawitacja
Niczym się nie przejmuj
Obronię Cię
Niczym ręką przepełnioną światłem
Nigdy Cię nie zawiodę
Nie wahaj się
Przyciągam Cię bliżej
W tej sytuacji możesz tylko otulić się moimi ramionami
Mogę być Twoim kochankiem
Możesz po prostu wpaść w moje ramiona
Twoja grawitacja
Twoja grawitacja
Abym mógł poczuć Twoje uczucia
Gdziekolwiek pójdę
Jesteś przy mym boku
Moje ciało i dusza na zawsze
Nie chcę dać Ci odejść
Grawitacja

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- UP10TION Translations*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki