JENNIE (BLACKPINK)- "SOLO" Debiut

Artysta: JENNIE
Wytwórnia: 
YG Entertainment
Data wydania: 12.11.2018
Nazwa piosenki: "SOLO"
Nazwa albumu: "SOLO"

JENNIE- "SOLO" MV
JENNIE- "SOLO" CHOREOGRAPHY VERSION

Lista utworów:
1. "SOLO"
2. 
"SOLO" (Inst.)






Tekst (kor.ver.)

Cheonjinnanman cheongsungalyeon
Saechimhan cheog ijen jichyeo na
Gwichanh-a
Maeil mwo hae eodiya bab-eun jal ja
Baby jagi yeobo bogo sip-eo
Da bujil-eobs-eo
You got me like (oh, oh, oh)
Igeon amu gamdong eobsneun
Love Story (oh, oh, oh)
Eotteon seollemdo eotteon uimido (oh, oh, oh)
Negen mianhajiman
I’m not sorry
Oneulbuteo nan nan nan
Bich-i naneun sollo
Bich-i naneun sollo
I’m going solo lo lo lo lo lo
I’m going solo lo lo lo lo lo
Used to be your girl
Now I’m used to
Being the GOAT
You’re sittin’ on your feelings
I’m sittin’ on my throne
I ain’t got no time
For the troubles in your eyes
This time I’m only lookin’ at me, myself and I
I’m goin' solo
I’ma do it on my own now
Now that you’re alone
Got you lookin’ for a clone now
So low
That’s how I’m gettin’ down
Destined for this and the crown
Sing it loud like
Igeon amu gamdong eobsneun
Love Story
Eotteon seollemdo eotteon uimido
Negen mianhajiman
I’m not sorry
Oneulbuteo nan nan nan
Bich-i naneun sollo
Bich-i naneun sollo
I’m going solo lo lo lo lo lo
I’m going solo lo lo lo lo lo
Mannam seollem gamdong dwien
Ibyeol nunmul huhoe geulium
Holloin ge joh-a nan nadawoya hanikka
Jayuloun balamcheoleom
Guleum wie byeoldeulcheoleom
Meolli gago sip-eo balg-ge bichnago sip-eo
Bich-i naneun sollo
I’m going solo lo lo lo lo lo
I’m going solo lo lo lo lo lo

Tekst (eng.ver.)

Innocent and delicate
I’m tired of pretending
I’m done
What are you up to? Where are you? Did you eat? Goodnight
Baby, Darling, Honey, I miss you
It’s all useless
You got me like
This is not a touching Love story
No romance no sincerity
I’m sorry, but I’m not sorry
From today on
I’m a shining solo
I’m a shining solo
 I’m going solo lo lo lo lo lo
I’m going solo lo lo lo lo lo
Used to be your girl
Now I’m used to being the GOAT
You’re sittin’ on your feelings
 I’m sittin’ on my throne
I ain’t got no time for the troubles in your eyes
This time I’m only lookin’ at me, myself and I (I’m goin’ solo)
I’ma do it on my own now
Now that you’re alone, got you lookin’ for a clone now
(So low) That’s how I’m gettin’ down
Destined for this and the crown
Sing it loud like
This is not a touching Love story
No romance no sincerity
I’m sorry, but I’m not sorry
From today on
I’m a shining solo
I’m a shining solo
I’m going solo lo lo lo lo lo
 I’m going solo lo lo lo lo lo
 After the relationship, romance, emotion there’s
Breakup, tears, regret, longing
I like being alone, because I should be true to myself
Like the flowing wind
Like the stars above the clouds
I want to go far away, I want to shine brightly
I’m a shining solo
I’m a shining solo
 I’m going solo lo lo lo lo lo
I’m going solo lo lo lo lo lo... 


Tekst (pol.ver.)


Niewinna i delikatna
Jestem już zmęczona tym ciągłym udawaniem
Skończyłam z tym
Co zamierzasz z tym zrobić? Gdzie jesteś? Jadłeś? Dobranoc
Kochanie, tęsknię za Tobą
To wszystko jest bezużyteczne
Masz mnie
To nie wzruszająca historia miłosna
Żadnego romansu, żadnej szczerości
Przepraszam, albo....jednak nie
Od dzisiaj
Jestem błyszczącą solistką

Jestem błyszczącą solistką
Mam zamiar być solistyczna 
Mam zamiar być solistyczna 
Kiedyś byłam Twoją dziewczyną
Teraz jestem kozłem ofiarnym
Siedzisz na swoich uczuciach 
Ja na swoim tronie
Nie mam czasu dla problemów, które widzę w twoich oczach
Nadszedł czas, w którym patrzę tylko i wyłącznie na siebie,
Ja, ja i tyko ja
Od teraz robię wszystko po swojemu
Ty jesteś samotny, szukasz mojego klona
Właśnie w ten sposób moim przeznaczeniem stała się korona
Wyśpiewaj to głośno
To nie wzruszająca historia miłosna
Żadnego romansu, żadnej szczerości
Przepraszam, albo....jednak nie
Od dzisiaj
Jestem błyszczącą solistką

Jestem błyszczącą solistką
Mam zamiar być solistyczna 
Mam zamiar być solistyczna
Po tym związku, romansie i emocjach
Nadszedł czas na rozstanie, łzy, żal, tęsknotę
Lubię być samotna, muszę być szczera w stosunku do siebie
Tak jak powiewny wiatr
Tak jak gwiazdy powyżej chmur
Chcę odejść jak najdalej, chcę świecić jeszcze mocniej

Jestem błyszczącą solistką
Jestem błyszczącą solistką
Mam zamiar być solistyczna 
Mam zamiar być solistyczna

*Tekst (kor. ver.)- Color Coded Lyrics*
*Tekst (eng. ver.)- Lyrics Kpop*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki