GOT7- "You Are" Comeback

Artysta: GOT7 
Wytwórnia: JYP Entertainment
Data wydania: 10.10.2017r.
Nazwa piosenki: "You Are"
Nazwa albumu: "7 For 7"

GOT7-  "You Are" MV
GOT7-  "You Are" Dance Practice

Lista utworów:
1. "Moon U"
2. "Teenager"
3. "You Are"
4. "Firework"
5. "Remember You"
6. "To Me"
7. "Face"

Tekst (kor.ver.)

muuimihan harue iksukhaejil ttae
jichyeo isseul ttaejjeume nan
nungamgo neol sangsanghae gaseumi ttwineun ge
deo keuge neukkyeojigo isseo baby
haruye ban isangi bieobeorin neukkim
chaeweodo chaeweojiji anneun nae mame gipi
Getting bigger, deeper, and wider
jigeum nae gibun like before the sun up
gal gireul ireo hollanseureo
meoriga apa jichyeo gamyeon
chuk neureo jyeoinneun nae soneul jaba
ttadeutage nareul kkwak gamssa ana
neul apman bogo dallyeo waseo
sum shwigi beokchaol ttae
neon naye haneuri dwaejweo
It’s a beautiful sky
makge gaen haneul like you
There is not a cloud neo ttaemune nan
sesangi dareuge neukkyeojyeo
biga ogo isseo nae haruneun
dareun saramdeureun mot boji nae haneureul
I can’t breathe, I can’t eat, I can’t sleep
neol mannagi jeone nan wanjeoni manggajin
ije nan gwaenchana feel allight
son danneun gose seoisseo eonjena
gureume garyeojyeo itteon
ni moseubi boimyeon nan
gal gireul ireo hollanseureo
meoriga apa jichyeo gamyeon
nae modeun apeumeul da gajyeoga go away
dachin sangcheoneun amureoga neoye songire
neul apman bogo dallyeo waseo
hyeonshire budichil ttae
niga nae giri dwaejweo
It’s a beautiful sky
makge gaen haneul like you
There is not a cloud neo ttaemune nan
sesangi dareuge neukkyeojyeo
neoneun gippeul ttae bara bol haneul
himdeul ttaen biro naeryeojweo ne apeume baneul
naeil naye haneuren neoro gadeukhae
I don’t need anything but you, understand
jigeumcheoreom neon nae yeopeman isseojweo
ttaseuhage barabwajweo idaero nal
moreugetjiman ni jonjae maneuro nan
sara sumshwineungeol neukkyeo

Beautiful sky
makge gaen haneul nunmul ttawin eomneun
There is not a cloud neo ttaemune nan
sesangi dareuge neukkyeojyeo


Test (eng.ver.)

Meaningless days
As I'm getting used to it
As I'm getting tired of it
I close my eyes and think about you
My heart is beating
The beating is getting louder baby
More than half of my day is empty
The depth of my heart won't be filled
Getting bigger,deeper and wider
What I'm feeling right now is like before the sun up
I'm confused and lost
When my head is pounding, when I'm exhausted
You hold my worn out hand
You hold me warm and tight
I'm always been running without looking back
Whenever I run out of my breath
Please be my sky
It's a beautiful sky
The sky is clear, like you
There is not a cloud
Because of you
The world feels diffrent to me
My day's been rainy
Other people can't see my sky
I can't breath, I can't eat, I can't sleep
I was completely destroyed before I met you
Now I'm okay, feel alright
Because you're within my reach
When I see you behind the clouds clearing up
I'm confused and lost
When my head is pounding, when I'm exhausted
Take all my pain away go away
My cuts get healed from your touch
I'm always been running without looking back
When the reality hits me
Please be my guidance
It's a beautiful sky
The sky is clear, like you
There is not a cloud
Because of you
The world feels diffrent to me
You'll look up at the sky when you're happy
When it's hard, let your painful half rain
Tomorrow my sky will be full of you
I don't anything but you, understand
Just like now
You just stay beside me
Look at me with warm eyes
Just like this
You wouldn't know this, but
It's your existence
That keeps me breathing
Beautiful sky
The sky is clear, there are no such thing as tears
There is not a cloud
Because of you
The world feels diffrent to me

Tekst (pol.ver.)

Bezsensowe dni
Tak jakbym przyzwyczajał się do tego
Tak jakbym stawał się tym zmęczony
Zamykam oczy i myślę o tobie
Moje serce bije jak szalone
Kochanie, bicie serca staje się coraz głośniejsze
Ponad połowa mojego dnia jest niczym pustka
Głąb mojego serca nie zostanie wypełniony
Stając się coraz większy, głębszy i rozległy
To co teraz czuję jest jak przed wschodem słońca
Jestem zmieszany i zagubiony 
Moja głowa pulsuje, kiedy czuje się zmęczony
Trzymasz moją wyczerpaną rękę
Rozgrzewasz i trzymasz mnie mocno
Zawsze biegłem nie odwracając się za siebie
Kiedy zabraknie mi tchu
Proszę bądź moim niebem
To olśniewające niebo 
Niebo jest czyste zupełnie jak ty
Bezchmurne
Dzięki tobie
Świat wydaje się być inny
Moje dni bywały deszczowe
Inni ludzie nie potrafi dostrzec mojego nieba
Nie mogę oddychać, nie mogę jeść, nie mogę spać
Zanim cię spotkałem byłem w kompletnej rozsypce
Teraz wszystko jest w porządku
Ponieważ jesteś w moim zasięgu
Kiedy dostrzegam cię za rozchmurzającym się niebem
Jestem zmieszany i zagubiony 
Moja głowa pulsuje, kiedy czuje się zmęczony
Zabierz ode mnie cały ból
Moje rany leczą się pod wpływem twojego dotyku
Zawsze biegłem nie odwracając się za siebie
Kiedy rzeczywistość mnie uderza
Proszę bądź moimi wskazówkami
To olśniewające niebo 
Niebo jest czyste zupełnie jak ty
Bezchmurne
Dzięki tobie
Świat wydaje się być inny
Kiedy będziesz szczęśliwa spojrzysz wysoko na niebo
Kiedy jest ci ciężko pozwól swojej cierpiącej połówce odpłynąć
Jutro moje niebo będzie wypełnione tobą
Niczego po za tobą nie rozumiem
Tak jak teraz
Zostań obok mnie
Spójrz na mnie swoimi ciepłymi oczami
Tak jak teraz
Nie byłaś niczego świadom, ale
To twoje życie
To sprawia, że oddycham
Olśniewające niebo
Niebo jest czyste, nie ma czegoś takiego jak łzy
Bezchmurne
Dzięki tobie
Świat wydaje się być inny


*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Genius Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki