ASTRO- "Baby" Comeback

Artysta: ASTRO
Wytwórnia: Fantiago Entertainment
Data wydania: 29.05.2017r.
Nazwa piosenki: "Baby"
Nazwa albumu: "Dream Part.01"

ASTRO- "BABY" MV
ASTRO- BABY" Dance Practice

Lista utworów:
1. "Dreams Come True"
2. "Baby"
3. "You Smile"
4. "Because It's You"
5. "Dream Night"
6. "I'll Be There"
7. "Lie"
8. "Every Minute"


Tekst (kor.ver.)

jami oji anha ontong
ne saenggakppuninikka
neo ttaemuniya ireon bam
woo yeah yeah yeah
budijhin siseongwa
sujupge usdeon geu misoga
nal goerophineun geureon bam
Tonight woo yeah yeah yeah
maju anja nanudeon sasohan yaegideulgwa
ttaemachim naodeon ireum moreul noraekkajido
norae gasaga nae mameul gajyeogane
naneun neoegeman ppajyeo sallae
tto jakkuman maemdora i neukkimeun mwoya Oh
baby jigeumiya Oh My baby
sumgyeojin neoui jinsimi
nan Oh gunggeumhae yeah yeah yeah
baby i sungane Oh My baby
neon eotteon kkumeul kkwo neodo nawa gatgil Oh
wonhago isseo Tonight
jarireul bakchago ireona
eoduun heogonge son ppeodeobwa
wae ireonji molla

neon areun tto areungeorigo
siganeun gyesok ga geureolsurok
deo saenggageun keojyeo
nal jibeosamkil geot gata eokjiro
nuneul gama jeomjeom seonmyeonghaejyeo
nega eopseul ttaen mwonga
hanaga ppajin neukkimi deureossji
geu amudo chaeul suga eopsji
swipge malhamyeon neo eopseumyeon
nan jeoldae andoenikka
neoui jonjae jachee gamsahae
idaero jamjaeugien buri buteun
nae maeumi sikji anheul geot gata Oh yeah
baby jigeumiya Oh My baby
sumgyeojin neoui jinsimi
nan Oh gunggeumhae yeah yeah yeah
baby i sungane Oh My baby
neon eotteon kkumeul kkwo
neodo nawa gatgil Oh wonhago isseo Tonight
nugul tashagesseo
nege ppajyeobeorin geon nainde
Oh nae simjange dynamite
got teojyeobeoril geot gata
neon chulguga eopseo mikkireul deopseok mureobeorin naneun
eojjeol jureul molla nanribeopseok
nan beolsseo neoreul jjim haesseo naegeseo moreugesseo
tteoreojiji anhasseumyeon johgesseo
yunanhi goyohan jeongjeokman gadeukhan
i bami musaekhal mankeum nal heundeureo
eojireopge on sesangi ping doljanha
mame geollyeo nega
neol barabogoman isseul suneun eopseo
naega chajagalge neoui jip ape
baby jigeumiya Oh My baby
sumgyeojin neoui jinsimi
nan Oh gunggeumhae yeah yeah yeah
baby i sungane Oh My baby
neon eotteon kkumeul kkwo neodo nawa gatgil
Oh wonhago isseo Tonight

bamsaedorok neon nal goerophijanha
geunde isanghae sasireun deultteugo isseo jogeum
bamsaedorok neon nal goerophijiman
seollego isseo na jigeum

Tekst (eng.ver.)

I can’t fall asleep
I’m only thinking about you
Because of you, I’m having this kind of night
Woo yeah yeah yeah
Our eyes that met
Your shy smile
It’s torturing me tonight
Woo yeah yeah yeah
We sat across each other and talked
Then the unknown song that started playing
The lyrics take my heart away
I only wanna fall into you
You keep spinning around me
What is this feeling?
Baby, it’s now, oh my baby
Your hidden truth
I’m curious about it, yeah yeah yeah
Baby, at this moment, oh my baby
What are you dreaming of?
Hope it’s the same as mine
I want you tonight
I suddenly get up
Put my hand up in the dark emptiness
I don’t know why
You flicker before my eyes
Time keeps passing
Then my thoughts keep growing
It’s like it’ll swallow me up
I close my eyes but you get clearer
Whenever you’re not here
Feels like something is missing
Nothing else can fill it up
In other words
I can’t go on without you
So I’m thankful, even for your existence
My heart is too on fire for me to sleep
It won’t cool down, oh yeah
Baby, it’s now, oh my baby
Your hidden truth
I’m curious about it, yeah yeah yeah
Baby, at this moment, oh my baby
What are you dreaming of?
Hope it’s the same as mine
I want you tonight
Who can I blame? It’s me who fell for you
Dynamite in my heart
It’s gonna explode soon
There’s no exit to you
I’ve bitten down on the bait
I don’t know what to do, I’m going crazy
I already put dibs on you
I hope you won’t be apart from me
Only silence fills up this night
It shakes me up
The world is spinning
You keep coming into my heart
I can’t just look at you
I will go to your house
Baby, it’s now, oh my baby
Your hidden truth
I’m curious about it, yeah yeah yeah
Baby, at this moment, oh my baby
What are you dreaming of?
Hope it’s the same as mine
I want you tonight
You torture me all night
But strangely, I’m excited
You torture me all night
But my heart is fluttering right now

Tekst (pol.ver.)

Nie mogę spać przez całą noc
Mój umysł jest wypełniony tobą
To przez ciebie
Woo yeah, yeah, yeah, yeah
Twój wzrok i nieśmiały uśmiech
Ta noc jest kłopotliwa
Nawet nazwa piosenki przyszła znikąd
Woo yeah, yeah, yeah, yeah
Te drobne historie, o których mówiliśmy
Tekst piosenki zabrał moje serce
Zamierzam sprawić, abyś się we mnie zakochała
Oh co to za uczucie, które ciągle brzęczy
Skarbie, właśnie teraz, oh moje kochanie twoje ukryte serce
Oh, jestem ciekaw, yeah yeah
Skarbie w tym momencie, oh moje kochanie
O czym marzysz
Czy marzymy o tym samym, oh
Chcę cię tego wieczora
Wstawaj natychmiast
Dotrzyj do tej ciemności
Nie wiem dlaczego, ale
Docieram do ciebie nieznajomo
Razem z upływem czasu
Nasze myśli wzrastają
Zanurz mnie w swoim zapachu
Zamknij oczy i wszystko będzie jasne
Gdy cię nie ma, czuję się zagubiony
Nikt nie może wypełnić tej luki, jeśli mi nie powiesz
Nie potrafię ci wystarczająco podziękować za twoją obecność
To moja gorąca namiętność
Nie sądzę, aby moje serce się ochłodziło, oh yeah
Skarbie, właśnie teraz, oh moje kochanie twoje ukryte serce
Oh, jestem ciekaw, yeah yeah
Skarbie w tym momencie, oh moje kochanie
O czym marzysz
Czy marzymy o tym samym, oh
Chcę cię tego wieczora
Obwiniam cię odkąd to ja jestem tym zakochanym
Oh moje serce jest jak dynamit
Myślę, że eksploduje
Nie masz wyjścia
Zatraciłem się w tobie
Nie wiem co mam robić
Próbowałem, ale po prostu nie wiem
Mam nadzieję, że nie pożałuję
Wypełnione ciszą i spokojem
Ta noc jest taka bezbarwna
Bardzo się trzęsę
Cały świat pulsuje
Ale wiesz, że moje serce jest dla ciebie
Nie mogę tak po prostu na ciebie patrzeć
Przyjdę cię odwiedzić przed twój dom
Skarbie, właśnie teraz, oh moje kochanie twoje ukryte serce
Oh, jestem ciekaw, yeah yeah
Skarbie w tym momencie, oh moje kochanie
O czym marzysz
Czy marzymy o tym samym, oh
Chcę cię tego wieczora
Nurtowałaś mnie całą noc
Ale to jest dziwne
Naprawdę jestem podekscytowany
Przez całą noc nurtowałaś mnie
Nie sądzę, aby moje serce się ochłodziło, oh yeah

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Color Coded Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki