BTOB- "I'll Be Your Man" Comeback

Artysta: BTOB
Wytwórnia: Cube Entertainment
Data wydania: 07.11.2016r
Nazwa piosenki: "I'll Be Your Man"
Nazwa albumu: "New Men"

BTOB- "I'll Be Your Man" MV

Lista utworów:
1. "New Men"
2. "I'll Be Your Man"
3. "Drunk"
4. "Free"
5. "Yes I Am"
6. "Come And Play"
7. "Yejiapsa"


Tekst (kor.ver.)

Girl I don’t know where you are
But if you can hear my prayer
give me one last shot
neul sogeuroman haessdeon maeumeuro malhaessdeon
naui ganjeolhaessdeon gidoreul
jeo kkamkkamhan haneure nan nado moreuge
ip bakkeuro neoreul gidohaesseo
jebal hanbeonman gihoereul dallago
Please don’t leave me alone
I can’t breathe no more
jebal naege dasi doraorago
I’m gonna hold you tight
and I’m praying to the sky
kkumeseo hyeonsillo nal makneundamyeon bulgildo
gikkeoi georeo deureoga nega seo issneun gos
My halo
haneul wiedo neol deryeoga
nae gido kkeute maejhin ganjeolhami
deullindamyeon baro wajwo nae kkumeseo
I’ll be your man
dasin neoreul nohji anheulge
du beon dasin neol geureohge dul sun eopseo
jebal nae ireumeul bulleojwo
neo eopsi sal su eopsneun geol
dasi nae pume angyeojwo
deoneun neol honja dul sun eopseo
Baby I just pray
Always on my mind always
always on mind
that girl is on my mind 24/7 365
Dear god do you hear my cry
I pray for her back every night
Promise you that

I’m a better man won’t ever
let her go no not again
jebal hanbeonman gihoereul dallago
Please don’t leave me alone
and I can’t breathe no more
jebal naege dasi doraorago
I’m gonna hold you tight
and I’m praying to the sky
junim nae gidoreul deureojwo
naui geunyeoreul naege doedollyeojwo
nayakhaeppajin eorin yangui
hansimhan malkkaji deureojundamyeonseo
sinisiyeo jebal dangsini jonjaehandamyeon
jeonbu gochilge jugeul deut apayo
geudaereul bujeonghaessdeon moseupdo
ireol ttaeman sineul chajneun beoreusdo
I’ll be your man
dasin neoreul nohji anheulge
du beon dasin neol geureohge dul sun eopseo

 jebal nae ireumeul bulleojwo
neo eopsi sal su eopsneun geol
dasi nae pume angyeojwo
deoneun neol honja dul sun eopseo
Baby I just pray
neul sogeuroman haessdeon maeumeuro malhaessdeon
naui ganjeolhaessdeon gidoreul
jeo kkamkkamhan haneure nan nado moreuge
ip bakkeuro neoreul gidohaesseo
Baby I pray yeah
gidaehajin anha nega doraol geora
hajiman yeojeonhi beorijin moshae i ppeonppeonham
igeon naege nameun dan hanaui bonneungiya
nuni meon chaero neoreul kkeuteopsi ttaraga nan
Baby I pray yeah
deo barak barakhaebwassja
naman aetaeuda tto hancham baraman bwa
duri geotdeon bambada
jebal nae ireumeul bulleojwo
ijen kalnari dwaebeorin
chadichan badasbaram
neo eopsi sal su eopsneun geol
dasi nae pume angyeojwo
deoneun neol honja dul sun eopseo
Baby I just pray

Tekst (eng.ver.)

Girl I don’t know where you are
But if you can hear
my prayer give me one last shot
I only said this inside, only said it with my heart
My earnest prayer
At the darkness sky, without knowing
I prayed for you out loud
Please give me one chance
Please don’t leave me alone
I can’t breathe no more
Please come back to me
I’m gonna hold you tight and
I’m praying to the sky
If you stop me from going from my dreams to reality
I’ll walk into bad luck
The place you’re in, my halo
I could bring you above the sky
The earnestness at the end of my prayer
If you hear it, please come to me in my dream
I’ll be your man
I won’t ever let you go again
I can’t just leave you like that again
Please call my name
I can’t live without you
Please come into my arms again
I can’t leave you alone anymore
Baby I just pray
Always on my mind always always
on mind that girl is on my mind 24/7 365

Dear god do you hear
my cry I pray for her back every night
Promise you that I’m a better man
won’t ever let her go no not again
Please give me one more chance
Please don’t leave me alone
and I can’t breathe no more
Please come back to me
I’m gonna hold you tight and
I’m praying to the sky
Lord, please hear my prayer
Please give her back to me
You said you would listen to the cries of a weak sheep
God, please, if you exist
I’ll fix everything, it hurts so much
Even me denying you
Even this habit of only looking for you at times like this
I’ll be your man
I won’t ever let you go again
I can’t just leave you like that again
Please call my name
I can’t live without you

Please come into my arms again
I can’t leave you alone anymore
Baby I just pray
I only said this inside, only said it with my heart
My earnest prayer
At the darkness sky, without knowing
I prayed for you out loud
Baby I pray yeah Baby I pray yeah
I won’t get my hopes up
But I can’t get rid of this arrogance
This is the only instinct I have left
Blindly, I’m endlessly following you
I can try throwing more fits
But I’ll just burn myself out and look at you for a while
The night ocean that we used to walk by
Now the cold ocean wind blows like a knife
Please call my name
Please come into my arms again
I can’t leave you alone anymore
Baby I just pray


Tekst (pol.ver.)

Dziewczyno, nie wiem gdzie jesteś
Ale jeśli usłyszysz
Moje modlitwy, daj mi ostatni strzał
Powiedziałem to tylko w środku ,tylko za pomocą serca 
Moja gorliwa modlitwa
Pod ciemnym niebem nie wiedząc o tym 
Modliłem się o Ciebie na głos
Proszę, daj mi jedną szansę
Proszę, nie zostawiaj mnie samego
Już nie potrafię więcej oddychać
Proszę, wróć do mnie
Będę trzymać Cię mocno
I modlę się do nieba
Bo jeśli powstrzymasz mnie od pójścia z marzeń w rzeczywistość
To zejdę na złą stronę 
To miejsce, w którym jesteś Moja aureola
Którą mógłbym zabrać ponad niebo 
Powaga na końcu mej modlitwy
Jeśli ją słyszysz, to błagam, przyjdź do mnie w mych snach
Będę w nich Twym mężczyzną
Nigdy nie pozwolę ci znów odejść 
Nie mogę Cię znów tak po prostu opuścić
 Proszę, wymów moje imię
Nie potrafię bez Ciebie żyć
Proszę, wróć do mych ramion
Nie mogę Cię więcej zostawiać samej
Kochanie, ja tylko się modlę
Zawsze w mej pamięci zawsze, zawsze 
W mej pamięci Ta dziewczyna jest w mej pamięci bez przerwy (24/7)
Dobry Boże, czy słyszysz
mój płacz, modle się aby do mnie wróciła każdej nocy
Obiecuję Ci to, że będę teraz lepszym człowiekiem
Nigdy nie pozwolę jej znów odejść 
Proszę, daj mi jeszcze jedną szansę
szansę Proszę, nie zostawiaj mnie samego
Już nie potrafię więcej oddychać
Proszę, wróć do mnie
Będę trzymać Cię mocno
I modlę się do nieba
Boże, błagam wysłuchaj mej modlitwy
Proszę, znów mi ją daj
Mówiłeś, że wysłuchasz płaczu słabej owieczki
Boże, proszę, jeśli istniejesz
Naprawię wszystko, to tak bardzo mnie boli
Nawet ja gdy Ci zaprzeczam
Nawet ten nawyk zerkania na Ciebie czasami w ten sposób
Będę Twym mężczyzną
Nigdy nie pozwolę Ci znów odejść
Nie mogę Cię znów tak po prostu opuścić
Proszę, wymów moje imię 
Nie potrafię bez Ciebie żyć
Proszę, wróć do mych ramion
Nie mogę Cię więcej zostawiać samej
Kochanie, ja tylko się modlę
Powiedziałem to tylko w środku ,tylko za pomocą serca 
Moja gorliwa modlitwa
Pod ciemnym niebem nie wiedząc o tym 
Modliłem się o Ciebie na głos
Kochanie, modlę się yeah Kochanie, modlę się yeah 
Nie odzyskam nadziei
Ale nie mogę pozbyć się tej arogancji
To jedyny instynkt, który we mnie pozostał
W nieskończoność podążam za Tobą 
Mogę spróbować kolejnych ataków
Ale tylko się wypalam i patrzę na Ciebie przez chwilę
Nocny ocean, po którym kiedyś spacerowaliśmy
Jest teraz zimnym oceanem, a wiatr jest ostry niczym nóż
Proszę, wymów moje imię 
Proszę, wróć do mych ramion 
Nie mogę Cię więcej zostawiać samej 
Kochanie, ja tylko się modlę


*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Color Coded Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki