BLACKPINK- "BOOMBAYAH" & "Whistle" Debiut

Artysta: BlACKPINK
Wytwórnia: YG Entertainment
Data wydania: 8.08.2016
Nazwa piosenki: "BOOMBAYAH" & "Whistle"
Nazwa albumu: "SQUARE ONE"

BLACKPINK- "BOOMBAYAH" MV
BLACKPINK- "BOOMBAYAH" Dance Practice

Lista utworów:
1. "BOOMBAYAH"

2. "Whistle"






"BOOMBAYAH"

Tekst (kor.ver.)

BLACKPINK in your area
BLACKPINK in your area
Been a bad girl, I know I am
And I’m so hot, I need a fan
I don’t want a boy, I need a man
Click-clack
Badda bing badda boom
muneul bakchamyeon modu nal barabom
gudi aesseo noryeok an haedo
modeun namjadeuleun kopiga pangpangpang
pangpang parapara pangpangpang
jigeum nal wihan chukbaereul jjanjjanjjan
Hands up nae sonen
Bottle full o’ henny
nega malloman deuddeon gyaega naya Jennie
chumchuneun bulbicheun nal gamssago done
Black to the pink
eodiseodeun teukbyeolhae Oh yes
chyeoda bodeun maldeun I wanna dance
Like ttaradaradanttan
ttaradaradanttan ttudurubbau
joha i bunwigiga joha
joha nan jigeum nega joha
jeongmal banhaesseo oneul bam
neowa chumchugo sipeo
BOOMBAYAH
YAH YAH YAH BOOMBAYAH
YAH YAH YAH BOOMBAYAH
YAH YAH YAH YAH
BOOM BOOM BA BOOM
BOOM BA oppa
YAH YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH oppa
YAH YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH YAH YAH
YAH BOOM BOOM BA
BOOMBAYAH
BLACKPINK in your area
ije dallyeoyaji mwol eotteokhae
nan cheol eobseo geob eobseo Man
Middle finger up, F U pay me
90s baby, I pump up the jam
dallyeobwa dallyeobwa oppaya LAMBO
oneuleun neowa na jeolmeumeul GAMBLE
gamhi nal makjima hoksina nuga nal makado
I’m gonna go brrrr RAMBO
ne soni nae heorireul gamssago done
Front to my back
nae mommaeneun teukbyeolhae Oh yes
ne nunbicheun I know you wanna touch
Like touch touch touch
Touch ttudurubbau
joha i bunwigiga joha
joha nan jigeum nega joha
jeongmal meosisseo oneul bam
neowa chumchugo sipeo
BOOMBAYAH
YAH YAH YAH BOOMBAYAH
YAH YAH YAH BOOMBAYAH
YAH YAH YAH YAH
BOOM BOOM BA
BOOM BOOM BA oppa
YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH YAH oppa
YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH BOOM BOOM BA
BOOMBAYAH
oneuleun maen jeongsin ttawin beorigo
haneuleul neomeoseo olla gal geoya
kkeuteul moreuge ppalli dalligo sipeo
Let’s go, let’s go
oneuleun maen jeongsin ttawin beorigo
haneuleul neomeoseo olla gal geoya
kkeuteul moreuge ppalli dalligo sipeo
Let’s go, let’s go

Tekst (eng.ver.)


BLACKPINK in your area
BLACKPINK in your area
Been a bad girl, I know I am
And I’m so hot, I need a fan
I don’t want a boy, I need a man
Click-clack
Badda bing badda boom
When I kick open the door, they all look at me
Even if I don’t try that hard
All guys get nosebleeds, pangpangpang
pangpang parapara pangpangpang
A toast for me right now, clink, clink, clink
Hands up, in my hands there’s a
Bottle full o’ henny
The girl you’ve always heard about, that’s me, Jennie
The dancing light wraps around me
Black to the pink
Wherever I am, I’m special, oh yes
Don’t care if you look or not, I wanna dance
Like ttaradaradanttan
ttaradaradanttan ttudurubbau
I like it, I like this atmosphere
I like it, I like you right now
I’m falling for you tonight
I wanna dance with you
BOOMBAYAH
YAH YAH YAH BOOMBAYAH
YAH YAH YAH BOOMBAYAH
YAH YAH YAH YAH
BOOM BOOM BA BOOM
BOOM BA oppa
YAH YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH oppa
YAH YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH YAH YAH
YAH BOOM BOOM BA
BOOMBAYAH
BLACKPINK in your area
Have to run now, what else would I do
I’m immature, I have no fear, man
Middle finger up, F U pay me
90s baby, I pump up the jam
Run, run, oppa LAMBO
Today, you and I are gambling with youth
Don’t you dare stop me, even if someone tries
I’m gonna go brrrr RAMBO
Your hands wrap around my waist
Front to my back
My body is special oh yes
Your eyes say I know you wanna touch
Like touch touch touch
Touch ttudurubbau
I like it, I like this atmosphere
I like it, I like you right now
This night is awesome
I wanna dance with you
BOOMBAYAH
YAH YAH YAH BOOMBAYAH
YAH YAH YAH BOOMBAYAH
YAH YAH YAH YAH
BOOM BOOM BA
BOOM BOOM BA oppa
YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH YAH oppa
YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH BOOM BOOM BA
BOOMBAYAH
Let’s not be sober today
We’re going higher than the sky
I wanna go fast, without knowing the end
Let’s go, let’s go
Let’s not be sober today
We’re going higher than the sky
I wanna go fast, without knowing the end
Let’s go, let’s go

Tekst (pol. ver.)

BLACK PINK w twojej strefie
BLACK PINK w twojej strefie
Jestem złą dziewczyną, wiem jaka jestem
I jetem taka gorąca, potrzebuję wachlarza
Nie chcę chłopaka, potrzebuję mężczyzny
Click-clack Badda bing badda boom
Kiedy kopię, aby otworzyć drzwi, wszyscy spoglądają na mnie
To jest ciężkie nawet kiedy nie próbuję
Wszyscy mężczyźni dostają krwotoku z nosa, pangpangpang
Wznieśmy teraz toast za mnie clink, clink, clink
Ręce w górę, w moich rękach jest
jest butla pełna o' henny
Dziewczyna, o której tak często słyszałeś, to ja, Jennie
Zawinięte światła tańczące wokół mnie
Czarny do różowego
Kimkolwiek jestem, jestem wyjątkowa, oh tak
Nie obchodzi mnie czy patrzysz, czy nie, chcę tańczyć
Jak ttaradaradanttanttaradaradanttan ttudurubbau

Lubię to, lubię tą atmosferę
Lubię to, lubię Cię teraz
Opadam dla Ciebie dzisiaj
Chcę z tobą zatańczyć
BOOMBAYAH
YAH YAH YAH BOOMBAYAH
YAH YAH YAH BOOMBAYAH
YAH YAH YAH YAH
BOOM BOOM BA BOOM
BOOM BA oppa
YAH YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH oppa
YAH YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH YAH YAH
YAH BOOM BOOM BA
BOOMBAYAH
BLACK PINK w twojej strefie
Powinieneś teraz uciekać, co jeszcze powinnam zrobić?
Jestem niedojrzała, nie mam strachu, chłopcze
Środkowy palec w górę, F U, zapłać mi
Kochanie z lat 90-tych, pompuję tą frajdę
Uciekaj, uciekaj oppa LAMBO
Dzisiaj, ty i ja jesteśmy spekulacją z młodzieżą
Nie odważysz się mnie zatrzymać, nawet kiedy ktoś spróbuję
Pójdę dalej brr RAMBO
Twoje ręce oplatają mnie wokół talii
Do moich pleców
Moje ciało jest wyjątkowe oh tak
Twoje oczy mówią, wiem, że chcesz dotknąć
Jak dotyk, dotyk, dotyk
Dotyk ttudurubbau
Lubię to, lubię tą atmosferę
Lubię to, lubię Cię teraz
Ta noc jest niesamowita
Chcę z tobą zatańczyć
BOOMBAYAH
YAH YAH YAH BOOMBAYAH
YAH YAH YAH BOOMBAYAH
YAH YAH YAH YAH
BOOM BOOM BA BOOM
BOOM BA oppa
YAH YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH oppa
YAH YAH YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH
YAH YAH YAH YAH YAH YAH
YAH BOOM BOOM BA
BOOMBAYAH
Nie bądźmy dzisiaj trzeźwi
Chodźmy wyżej niż niebo
Chcę iść szybko, bez mądrego zakończenia
Chodźmy, chodźmy Nie bądźmy dzisiaj trzeźwi
Chodźmy wyżej niż niebo
Chcę iść szybko, bez mądrego zakończenia
Chodźmy, chodźmy



"Whistle"

Tekst (kor.ver.)
Hey boy
Make’ em whistle like
a missile bomb, bomb
Every time I show up, blow up uh
Make’ em whistle like
a missile bomb, bomb
Every time I show up, blow up uh
neon neomu areumdawo
neol ijeul suga eobseo
geu nunbichi ajik nareul
ireohge seollege hae Boom boom
24, 365
ojik neowa gachi hagopa
najedo i bamedo
ireohge neoreul wonhae Ooh ooh
modeun namjadeuli nal maeil Check out
daebubuni nal gajil su itda chakgak
jeoldae manheun geol wonchi
anha mameul wonhae nan
neon simjangeul doryeonae boyeobwa
aju ssikssikhage ttaeron Chic chic hage
So hot so hot naega
eojjeol jul moreuge hae
najimaki bulleojwo
nae gwitgae doneun hwiparamcheoreom
idaero jinachiji mayo
neodo nacheoreom nal
ijeul suga eobtdamyeon Whoa
neol hyanghan i maeumeun Fire
nae simjangi ppareuge ttwijanha
jeomjeom gakkai deullijanha
hwiparam
Uh hwi param param param
(Can you hear that)
hwi parapara para bam
hwiparam
Uh hwi param param param
(Can you hear that)
hwi parapara para bam
Hold up
amu mal haji ma
Just whistle to my heart
geu soriga jigeum nareul
ireohge seollege hae Boom boom
saenggakeun jiruhae
neukkimi Shh
Every day all day
nae gyeoteman isseojwo Zoom zoom
Uh eonjena nan Stylin’
dodohajiman ne apeseon Darlin’
tteugeowojijanha Like a desert island
neo alagalsurok ullyeodaeneun maeumsok
geuman naeppae neomeowara
naege Boy ijen Checkmate
geimeun naega Win (Uh-huh)
nan neol taekhae anajwo deo
sege nuga neol garo
chae gagi jeone naega (Uh)
idaero jinachiji mayo
neodo nacheoreom nal
ijeul suga eobtdamyeon Whoa
neol hyanghan i maeumeun Fire
nae simjangi ppareuge ttwijanha
jeomjeom gakkai deullijanha
hwiparam
Uh hwi param param param
(Can you hear that)
hwi parapara para bam
hwiparam
Uh hwi param param param
(Can you hear that)
hwi parapara para bam
This beat got me feelin’ like
baramcheoreom seuchyeoganeun
heunhan inyeoni anigil
manheun maleun pilyo eobseo
jigeum neoui gyeote
nareul deryeoga jwo Ooh
Make’ em whistle like
A missile bomb, bomb
Every time I show up, blow up uh
Make’ em whistle like
A missile bomb, bomb
Every time I show up, blow up uh

Tekst (eng.ver.)


Hey boy
Make’ em whistle like
a missile bomb, bomb
Every time I show up, blow up uh
Make’ em whistle like
a missile bomb, bomb
Every time I show up, blow up uh
You’re so beautiful
I can’t forget you
Your eyes still
make my heart flutter, boom, boom
24, 365
I only wanna be with you
During the day and at night
I want you like this, ooh, ooh
Every guy checks me out every day
They all think they can get me
I don’t want a lot of things
I want your heart
Cut out your heart and show me
Confidently, sometimes chic, chic
So hot, so hot
Make me not know what to do
Softly call out to me
Like a whistle in my ear
Don’t pass me by
If you can’t forget
me either, whoa
My heart for you is fire
My heart is beating so fast
You can hear it closer and closer
Whistle
Uh whistle, whistle, whistle
(Can you hear that)
Whistle, whistle, whistle
Whistle
Uh whistle, whistle, whistle
(Can you hear that)
Whistle, whistle, whistle
Hold up
Don’t say anything
Just whistle to my heart
That sound makes
my heart flutter boom, boom
Thoughts are boring
Feelings are shh
Every day all day
Only stay by my side, zoom, zoom
Uh I’m always stylin’
I’m chic but in front of you, darlin’
It’s getting hot like a desert island
The more I get to know you, the more my heart rings
Stop hesitating, come over to me
Boy, it’s checkmate now
I win this game (Uh-huh)
I choose you, I’ll hug you harder
Before someone
takes you away (Uh)
Don’t pass me by
If you can’t forget
me either, whoa
My heart for you is fire
My heart is beating so fast
You can hear it closer and closer
Whistle
Uh whistle, whistle, whistle
(Can you hear that)
Whistle, whistle, whistle
Whistle
Uh whistle, whistle, whistle
(Can you hear that)
Whistle, whistle, whistle
This beat got me feelin’ like
I hope we won’t just
pass by like the wind
No need for many words
Now just take me
to your side, ooh
Make’ em whistle like
A missile bomb, bomb
Every time I show up, blow up uh
Make’ em whistle like
A missile bomb, bomb
Every time I show up, blow up uh

Tekst (pol.ver.)

Hej chłopcze
Zagwizdam jak
pocisk bomby, bomby
Za każdym razem ukarzę Ci się, rozpieprzy się uh
Zagwizdam jak
pocisk bomby, bomby
Za każdym razem ukarzę Ci się, rozpieprzy się uh
Jesteś taki piękny
Nie mogę o tobie zapomnieć
Twoje oczy wciąż
sprawiają trzepotanie mojego serca, boom, boom
24, 365
Chcę tylko być z tobą
Przez cały dzień i w nocy
Chcę Ciebie jak to, ooh, ooh
Każdy chłopak odchodzi ode mnie każdego dnia
Oni wszyscy myślą, że mogą mnie mieć
Nie chcę tych wszystkich rzeczy
Chcę twojego serca
Wytnij swoje serce i pokaż mi je
Ufnie, czasami, elegancja, elegancja
Tak gorąco, gorąco
Spraw, abym nie wiedziała co robić
Cicho wołaj mnie
Jak gwizdnięcie do moje ucha
Nie pasuj mnie
Jeśli nie potrafisz zapomnieć
Zarówno ja, whoa
Moje serce dla Ciebie jest ogniem
Moje serce bije za szybko
Możesz to usłyszeć bliżej i bliżej
Zagwiżdż
Uh zagwiżdż, zagwiżdż, zagwiżdż
(Czy słyszysz to?)
Zagwiżdż, zagwiżdż, zagwiżdż
Zagwiżdż
Uh zagwiżdż, zagwiżdż, zagwiżdż
(Czy słyszysz to?)
Zagwiżdż, zagwiżdż, zagwiżdż
Trzymaj się
Nic nie mów
Tylko zagwiżdż dla mojego serca
Ten dźwięk sprawia
Trzepotanie mojego serca, boom, boom
Uh jestem zawsze stylowa
Jestem elegancka, ale przed tobą kochanie
To staje się gorące jak opuszczona wyspa
Im bardziej Cię poznałam, tym bardziej
Moje serce dzwoni
Przestań się wahać, chodź do mnie
Chłopcze, szach mat
Wygrałam tą grę (Uh- huh)
Wyzywam Cię, przytulę Cię
Przed kimś
Wezmę Cię sta (Uh)
Nie pasuj mnie
Jeśli nie potrafisz zapomnieć
Zarówno ja, whoa
Moje serce dla Ciebie jest ogniem
Moje serce bije za szybko
Możesz to usłyszeć bliżej i bliżej
Zagwiżdż
Uh zagwiżdż, zagwiżdż, zagwiżdż
(Czy słyszysz to?)
Zagwiżdż, zagwiżdż, zagwiżdż
Zagwiżdż
Uh zagwiżdż, zagwiżdż, zagwiżdż
(Czy słyszysz to?)
Zagwiżdż, zagwiżdż, zagwiżdż
Mam nadzieję, że nie będziemy jak
przemijający wiatr
Nie potrzebuję wielu słów
Teraz tylko weź mnie
na swoją stronę, ooh
Zagwizdam jak
pocisk bomby, bomby
Za każdym razem ukarzę Ci się, rozpieprzy się uh
Zagwizdam jak
pocisk bomby, bomby
Za każdym razem ukarzę Ci się, rozpieprzy się uh

*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Lyrics Translate*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki