EXO- "Monster"&"Lucky One" Comeback

Artysta: EXO
Wytwórnia: SM Entertainment
Data wydania: 09.06.2016r
Nazwa piosenki: "Monster"&"Lucky One"
Nazwa albumu: EX'ACT

EXO- "Monster" MV
EXO- "Lucky One" MV

Lista utworów:
1. "Lucky One"
2. "Monster"
3. "Artificial Love"
4. "Cloud 9"
5. "Heaven"
6. "White Noise"
7. "One and Only"
8. "They Never Know"
9. "Stronger"
10. "Lucky One" (Inst.)
11. "Monster" (Int.)



"MONSTER"

Tekst (kor.ver.)

She got me going crazy, woo
wae simjangi ttwini? Woo
neon areumdawo naui Goddess
dadhyeoitji Yeah, yeah
dudeuril teni nal deulyeo bonaellae?
gamchwojin seurileul julge
nundongjaui hogisime
imi neon ppajyeodeuleotgo
Don’t be afraid, love is the way
Shawty, I got it
You can call me monster
I’m creepin’ in your heart, babe
dwijibgo muneoteurigo samkyeo
geurae neol humchyeo tamnikhae
neol mangchyeo noheul geoya
ne mamsoke gakindoen chae
jukeodo yeongwonhi sallae
Come here girl, you call me monster
(You call me monster)

ne mameuro deuleogalge
She got me going crazy, woo
(Oh yeah, she got me)
wae simjangi ttwini? Woo
(Oh yeah, oh yeah, she got me)
naega jom seonggyeoki geubhae
geudak onsunhaji mothae (neol miwohaesseo)
hajiman neoreul wonhae
That’s right, my type
gaseumeun geojitmal an hae
sijakdwaesseo nae aneseo
wiheomhan sinhoreul bonae
Don’t be afraid, love is the way
Shawty, I got it

You can call me monster
I’m creepin’ in your heart, babe
dwijibgo muneoteurigo samkyeo
geurae neol humchyeo tamnikhae
neol mangchyeo noheul geoya
ne mamsoke gakindoen chae
jukeodo yeongwonhi sallae
Come here girl, you call me monster
ne mameuro deuleogalge

jeonyuli wa ne salmeul da
dwijibeo beorineunge
I’m sorry, you make me so crazy
You know you do

modu nal duryeowohae So I’m untouchable man
geunde ne jinsimeun wae gyeolguke nal geobu mothae
sumeoseo humchyeobodaga
kkamjjak nollaji (Who?)
negen antinomi gateun
nan ne jonjaeui ilbu (How we do?)

nal geudaero badadeulyeo
neoui duryeoun geokjeongeun jeobeoduryeom
nega gyeondilmanhan gotongeul nuryeo
deo gipi ppajyeodeuleo
neol mamdaero gajigo nola
nae soneseo mamkkeot nola
domanggajima neon yeongwonhi maemdola
You can call me monster
I’m creepin’ in your heart babe
dwijibgo muneoteurigo samkyeo
geurae neol humchyeo tamnikhae
neol mangchyeo noheul geoya
ne mamsoke gakindoen chae
jukeodo yeongwonhi sallae
Come here girl,
 you call me monster
ne mameuro deuleogalge

Creepin’, creepin’, creepin’
Creepin’, creepin’, creepin’
You~Oh creepin'

Tekst (eng.ver.)

She got me gone crazy
Why is my heart racing?
You’re beautiful, my goddess
But you’re closed up, yeah yeah
I’ll knock so will you let me in?
I’ll give you a hidden thrill
There’s curiosity in your eyes, you’ve already fallen for me
Don’t be afraid,
Love is the way,
Shawty I got it.
You can call me monster
I’m creeping in your heart babe
I’ll flip you over, break you down and swallow you up
I’ll steal you and indulge in you
I’m gonna mess you up
I’m engraved in your heart
So even if I die, I wanna live forever
Come here girl,
You call me monster
I’ll go into your heart
She got me gone crazy
Why is my heart racing?
I’m a bit impatient
I’m not that gentle
I hated you but I want you
That’s right, my type
My heart doesn’t lie
It has started

I’m sending a danger signal from inside
Don’t be afraid,
Love is the way,
Shawty I got it.
You can call me monster
I’m creeping in your heart babe
I’ll flip you over, break you down and swallow you up
I’ll steal you and indulge in you
I’m gonna mess you up
I’m engraved in your heart
So even if I die, I wanna live forever
Come here girl,
You call me monster
I’ll go into your heart
I feel a tremble
I’m flipping over your life
I’m sorry you make me so crazy, you know you do
Everyone’s afraid of me, 
so I’m untouchable man
But in the end, 
you can’t reject me
You’ll hide and steal glances at me then get surprised (who?)
I’m your antinomy,
 I’m a part of your existence (how we do?)
Accept me for who I am
Put away your fearful worries
Enjoy the pain that you’re able to endure
Fall deeper inside
I’ll play with you however I want
Play inside my hands
Don’t run away, you’ll forever linger near
You can call me monster.
I’m creeping in your heart babe
I’ll flip you over, break you down and swallow you up
I’ll steal you and indulge in you
I’m gonna mess you up
I’m engraved in your heart
So even if I die, I wanna live forever
Come here girl,
You call me monster

I’ll go into your heart
Creeping, creeping, creeping
Creeping, creeping, creeping
You~Oh  Creeping


Tekst (pol.ver.)

Ona doprowadza mnie do szaleństwa
Dlaczego moje serce bije szybko?
Jesteś piękna, moja bogini
Ale zamknięta jesteś dla mnie
Jeśli zapukam Ci do drzwi, wpuścisz mnie?
Przyczynię się do uzależniającego Cię dreszczu
Jestem pewny, iż już się we mnie zakochałaś
Widzę w twoich oczach tą ciekawość
Nie bój się, miłość jest rozwiązaniem
Malutka, rozumiem
Możesz nazywać mnie potworem
Poruszam się w twoim sercu, kochanie
Złapię Cię, złamię i połknę
Ukradnę Cię i zatrzymam w sobie
Zrujnuję Cię
Jestem wyrzeźbiony w twoim sercu
Nawet martwy, będę żył na wieki
Podejdź dziewczyno
Nazywasz mnie potworem
Włamię się do twojego serca
Ona doprowadza mnie do szaleństwa (ona ma mnie)
Dlaczego moje serce bije mocno? (ona ma mnie)
Jestem trochę gwałtowny
Nie należę do tych taktownych
Nienawidziłem Cię, a teraz pragnę
Tak, mój typ, serce nie kłamie
Zaczęło się
Nadsyłam groźne sygnały ze swojego wnętrza
Nie bój się, miłość jest rozwiązaniem
Malutka, rozumiem
Możesz nazywać mnie potworem
Poruszam się w twoim sercu, kochanie
Złapię Cię, złamię i połknę
Ukradnę Cię i zatrzymam w sobie
Zrujnuję Cię
Jestem wyrzeźbiony w twoim sercu
Nawet martwy, będę żył na wieki
Podejdź dziewczyno
Nazywasz mnie potworem
Włamię się do twojego serca
Czuję dreszcz emocji
Kiedy przewracam twoje życie na odwrót
Przepraszam, sprawiasz że tak szaleję
Wiesz, że to robisz
Każdy się mnie boi
Więc jestem nietykalnym facetem
Ale na koniec
I tak nie możesz mnie odrzucić
Będziesz podglądać mnie z ukrycia, aż poznasz zdumiewającą prawdę (kto?)
Jestem twoim przeciwieństwem
Jestem częścią twojego istnienia (jak to robimy?)
Zaakceptuj mnie takim jakim jestem
Zapomnij o zmartwieniach
Ciesz się z bólu, jaki jesteś w stanie znieść
Zagłęb się w to
Robię z tobą co chcę
Jesteś zabawką w moich dłoniach
Nie uciekaj, i tak będziesz ze mną na zawsze
Możesz nazywać mnie potworem
Poruszam się w twoim sercu, kochanie
Złapię Cię, złamię i połknę
Ukradnę Cię i zatrzymam w sobie
Zrujnuję Cię
Jestem wyrzeźbiony w twoim sercu
Nawet martwy, będę żył na wieki
Podejdź dziewczyno
Nazywasz mnie potworem
Włamię się do twojego serca
Wkradam się, wkradam się, wkradam się
Wkradam się, wkradam się, wkradam się
Ty~Oh wkradam się



"LUCKY ONE"

Tekst (kor.ver.)

Oh taeyang-i tteunda
neol chaja jul jjidoreul deulgo
jwapyoreul ttara naseoneun hang-no
No matter jeo eunppit nachimbaneun
neoreul hyanghal teni
neoreul dalmeun haneureun areumdaweo
oneuldo oneuldo idaero neon nunbusheo
iksukan deut nasseon gil hwieo beorilkke
neowa na-e pyeonghaengseon
neomeo neomeo I don’t mind
keun padoe millyeo
i hanghae-e kkeute naega
hwimorachineun sungan
nae sesang-e meomchweoseon
neon na-e Only one
neoreul balgyeonhan sungan
deo challanhi binnaneun
I’ll be the lucky one
neowa na (Livin’ it up)
igose (Just livin’ it up)
Keep on coming
Wow wow wow wow
gateun shigan soge
Oh hana dwen geu sungan
We’ll be the lucky ones
Girl (Oh girl)
bimilseureopkke sumgyeo dun neo-e gobaek
(Just tell me right now) dagagalkke
han georeum han georeum ne gyeote Baby
oneuldo oneuldo jeolttaero Never go back
ojik naman aneun Rule bakkweo beorilkke
neowa na-e pyeonghaengseon
neomeo neomeo I don’t mind
keun padoe millyeo
i hanghae-e kkeute naega
hwimorachineun sungan
nae sesang-e meomchweoseon
neon na-e Only one
neoreul balgyeonhan sungan
deo challanhi binnaneun
I’ll be the lucky one
neowa na (Livin’ it up)
igose (Just livin’ it up)
Keep on coming
Wow wow wow wow
gateun shigan soge
Oh hana dwen geu sungan
We’ll be the lucky ones
sumaneun saram sok na-e Lover
uni joke chajeun ne ip Clover
ol kkeot gata naegero neoran haeng-undo
meotjiji nuga mweora haedo

neol ara galsurok Yeah, let’s go
gongjonhal ssu eomneun goseun eopseo
neon na-e Only one
nan neo-e Lucky one
Cause I, I, I
hwimorachineun sungan
nae sesang-e meomchweoseon
neon na-e Only one
neoreul balgyeonhan sungan
deo challanhi binnaneun
I’ll be the lucky one
neowa na (Livin’ it up)
igose (Just livin’ it up)
Keep on coming
Wow wow wow wow
gateun shigan soge
Oh hana dwen geu sungan
We’ll be the lucky ones
I am the lucky one
I am the lucky one

Tekst (eng.ver.)


Oh, the sun is rising
I hold the map that will find you
I follow the coordinates and follow course
No matter, this silver compass
Will point to you
The sky is beautiful because it resembles you
Today today you are dazzling
This familiar yet strange path, I will bend
The parallel lines that are you and me
I will climb over and over I don’t mind
I’m swept by big waves
At the end of this voyage
The moment I rage like the storm
And you stop in my world
You are my only one
The moment I discover you
You shine more radiantly
I’ll be the lucky one
You and I (Livin’ it up)
Here (Just livin’ it up)
Keep on coming
Wow wow wow wow
In the same time
Oh, the moment we become one
We’ll be the lucky ones
Girl (Oh girl)
You’ve been secretly hiding your confession
(Just tell me right now) 

I will come to you
Step by step to your side baby
Today, today I’ll never never go back
I will change the rule that only I know
The parallel lines that are you and me
I will climb over and over I don’t mind
I’m swept by big waves
At the end of this voyage
The moment I rage like the storm
And you stop in my world
You are my only one
The moment I discover you
You shine more radiantly
I’ll be the lucky one
You and I (Livin’ it up)
Here (Just livin’ it up)
Keep on coming
Wow wow wow wow
In the same time
Oh, the moment we become one
We’ll be the lucky ones
You are my lover among countless people
I was lucky to find your four-leaf clover
I feel like you will come to me
Your luck is cool no matter what anyone says

The more I get to know you, yeah, let’s go
There is no place we can’t coexist in
You are my only one
I am your lucky one
Cause I, I, I
The moment I rage like the storm
And you stop in my world
You are my only one
The moment I discover you
You shine more radiantly
I’ll be the lucky one
You and I (Livin’ it up)
Here (Just livin’ it up)
Keep on coming
Wow wow wow wow
In the same time
Oh, the moment we become one
We’ll be the lucky ones
I am the lucky one
I am the lucky one

Tekst (pol.ver.)

Oh, słońce wschodzi
Trzymam mapę, dzięki której Cię znajdę
Śledzę współrzędne, wytyczam drogę
To bez znaczenia
Kompas zawsze wytypuje Ciebie
niebo jest piękne, gdyż przypomina Ciebie
Dziś jak zawsze jesteś olśniewająca
Skręcę w nieznane z dróg, które znam
Będę je zaginał
Nasza równoległe linie mnie i ciebie
Ciągle i ciągle, nie przeszkadza mi to
Jestem zmieciony przez wielka falę
Jestem ku końcu tego rejsu
W momencie, kiedy szalałem jak burza
Zatrzymałaś mój świat
Jesteś moją jedyną
W momencie, kiedy Cię odkryję
Będę świecił jaśniej
Będę szczęściarzem
Ty i ja (korzystamy z życia)
W tym miejscu ( po prostu korzystajmy z życia)
Ciągle się zbliżamy
W jednakowym momencie
Oh, w chwili gdy będziemy jednością
Będziemy szczęściarzami
Dziewczyno (oh, dziewczyno)
Twoje zwierzenie, które miałaś w sekrecie
(po prostu powiedz mi to teraz)
Przybędę do ciebie
Krok po kroku będę przy Tobie, kochanie
Dziś i nigdy nie zawrócę
Zmienię zasady, które znam tylko ja
Nasza równoległe linie mnie i ciebie
Ciągle i ciągle, nie przeszkadza mi to
Jestem zmieciony przez wielka falę
Jestem ku końcu tego rejsu
W momencie, kiedy szalałem jak burza
Zatrzymałaś mój świat
Jesteś moją jedyną
W momencie, kiedy Cię odkryję
Będę świecił jaśniej
Będę szczęściarzem
Ty i ja (korzystamy z życia)
W tym miejscu ( po prostu korzystajmy z życia)
Ciągle się zbliżamy
W jednakowym momencie
Oh, w chwili gdy będziemy jednością
Będziemy szczęściarzami
Jesteś moją miłością, spośród innych ludzi
Miałem szczęście i znalazłem czterolistną koniczynę
Czuję, że przyjdziesz do mnie
Jesteś wspaniała, bez względu na to, co mówią inni

Bardziej Cię poznaję, tak, ruszajmy
Nie ma takiego miejsca, gdzie nie możemy być razem
Jesteś moją jedyną
A ja twoim szczęściem
W momencie, kiedy szalałem jak burza
Zatrzymałaś mój świat
Jesteś moją jedyną
W momencie, kiedy Cię odkryję
Będę świecił jaśniej
Będę szczęściarzem
Ty i ja (korzystamy z życia)
W tym miejscu ( po prostu korzystajmy z życia)
Ciągle się zbliżamy
W jednakowym momencie
Oh, w chwili gdy będziemy jednością
Będziemy szczęściarzami
Jestem szczęściarzem
Jestem szczęściarzem


*Tekst (kor. ver. & eng. ver.)- Color Coded Lyrics*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stray Kids- ciekawostki

Stray Kids

(G)I-DLE- ciekawostki